Jij belt mij maar, omdat ik een mooie vrouw ben.
Jij betaalt mijn drank maar, omdat ik een mooie vrouw ben.
De bios, het etentje, de vakantie. Betaal jij allemaal maar, want ik ben een mooie vrouw.
Jij lacht maar om mijn grapjes, omdat ik een mooie vrouw ben.
Jij sms't maar als eerst, omdat ik...
Jij spreekt mij mij maar aan, omdat ik de mooie vrouw ben. Ik vertik het om iets tegen jou te zeggen.
Jij zegt je vrienden maar af, omdat.. Ja, hallo, wie denk je dat ik ben!
Jij gaat veel geld verdienen en ik mag dat uitgeven aan kleding, omdat.. Kom op zeg, ik ben een mooie vrouw, die zijn duur in onderhoud!
Waarom ben jij zo onaardig tegen mij? Ik geloof dat ik een mooie vrouw ben, daar is iedereen altijd aardig tegen.
Ik heb per definitie gelijk, anders begin ik te ontzettend te jammeren.
De Zon draait om de Aarde.
Mensen luisteren graag naar mij.
Ik ben 't gewend aangesproken te worden tijdens 't uitgaan. Ik lig goed in de markt, dat weet ik. Ik ben een mooie vrouw. Iedereen zit op mij te wachten, iedereen wil vriendjes met me zijn. Al die kerels die me om m'n nummer vragen *zucht*. Houdt dat nou nooit eens op? Denk je echt dat je een kans maakt, dikke sukkel. Hey jij daar, achterin. Jij hebt een leuk koppie. Als je nu niet binnen 5 minuten met een super originele zin aankomt, kan je 't vergeten. Oh nee, hij drinkt bier, laat maar.
Vorige week bood m'n baas mij aan om met 'm mee te gaan op zakenreis. Ik zou gewoon doorbetaald worden. Lekker een weekje New York. M'n baas is echt heel tof, ik mag ook in z'n auto rondrijden.
-Hij wil je neuken, face it babe-
Waar slaat dat nou weer op man. Alleen omdat ie heel aardig is en we goed met elkaar overweg kunnen, denk je dat hij op sex uit is? Slaat echt helemaal nergens op.
Laatst heb ik verloren, daar heb ik weken om gehuild. Mijn vorige bazin heeft me teruggezet in een lagere functie, wat helemaal nergens op sloeg. Ze vond me te licht, te jong en och wat riep ze allemaal nog meer, dat kutwijf. Ze mocht me volgens mij direct al niet, zo vuil naar me te kijken.
Ik zal altijd blijven falen onder vrouwelijk gezag, omdat zij niet gevoelig zijn voor een paar dikke tieten en een leuk koppie. Dan werkt het juist tegen me, omdat de wijvennijd dan opspeelt en ik altijd verlies omdat zij simpelweg hoger staan in de hierarchie. Ik zie dit alleen zelf niet in, omdat ik minder intelligent ben dan ik zelf denk. Ik baseer mijn zelfbeeld op wat er in de kroeg tegen me gezegd wordt.
Hallo. Ik ben de mooie vrouw en mag ik je even voorstellen aan mijn EGO? Behandel 'm met zorg alsjeblieft, anders donder je maar op. Voor jou namelijk tien anderen, lees m'n sms-jes maar.
|