Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het menu al lelijk ![]() Wist daarna niet meer waar ik heen moest lopen. Alles is zo verschrikkelijk donker en raar belicht in dat spel.
|
Haha, dan moet je je brightness wat hoger zetten.
Meer info zie: http://pc.ign.com/objects/665/665243.html Het is een beetje onduidelijk in het begin, kwam ook niet echt goed uit de weg, ivm met mijnen, wel leuk dat je veel kapot kan schieten, en daar dus ook je vijanden mee kan mollen, vijand staat op een betonnen torentje, gewoon ff kapot schieten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het allemaal wel best. HL2 > NOLF2. |
![]() |
|
Maar goed,..we hebben het over:
Officiele site: Pariah Demo: bestaat uit een singleplayer en een multiplayer demo. Pic's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en meer
||
Citaat:
![]() Ach ik vind het allemaal best. Btw @ Freyk ik had de hele versie, via via... Ben er nu achter gekomen dat als je op X drukt dat je je wapen kan upgraden, en ik maar denken waarom ik zo vaak dood ga.
||
Citaat:
![]() Dat is nou júist één van de dingen waar het om gaat in dat spel, lees je nooit de PCGameplay of PCZone? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom maar eens via via gedown***... Toch wil ik hem eens uitspelen. De grenade launcher moest na een aantal upgrades, magnetisch worden moest leuk uitzien. Maar het is eigenlijk wel oerlelijk voor deze tijd ![]() ![]() Ach zat nu ergens met een autotje, wel grappig. Verhaal slaat alleen nergens op: Je moet iemand met een virus ergens naar toe halen, je wordt neergeschoten, zij wordt ontvoerd, jij red haar, en je gaat er samen op uit. Zelfs Far Cry had een beter verhaal. Maar jah, je moet wel wat te spelen hebben he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Download eens de MP Beta van fear, + de patch doe dan zo een performance test, wat je daar ziet is echt te mooi. Ik heb nu een wapen bij Pariah, een Plasma Gun, ben ik doorzichtbaar ![]()
||
Citaat:
Dat dacht ik ook. Vervolgens sloop ik heel zachtjes richting de tegenstander, die vervolgens het vuur opent.. zo onzichtbaar bleek ik toch niet te zijn. Die plasmagun is sowieso lame.... en het effect van de updates is erg onduidelijk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat luister je nu?? Horror Kitty | 260 | 20-11-2002 19:38 | |
Muziek |
Drum'n'Bass - iemad goede tips? the exploding boy | 56 | 10-09-2002 18:20 | |
Films, TV & Radio |
slechtse film ever Chelsea | 158 | 02-09-2002 16:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme en discriminatie binnen de Landmacht Rabbi Daniel | 4 | 13-06-2002 11:12 | |
Films, TV & Radio |
American history x ambertje | 90 | 21-04-2002 20:14 | |
Games |
beste pc spel thekip_2000 | 52 | 15-10-2001 18:22 |