Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 21:51
devilcat
devilcat is offline
Nou het is dus zo,

In zijn agenda staan allemaal dingen, dingen geschreven door meisjs van ze kals die ik niet ken, zoals " hey schatje wat zag je er leuk uit in je zwembroek in het zwembad" en " hey schatje i love you so much { en dan een telefoon nummer eronder]

zo zijn er wel nog 10;00000x volgeschreven in die agenda, + foto's van meisjes er in,

Ik wordt er spuugzat van , op op zijn tas staan dingen geschreven,

Nu heb ik dus een van die meisjes telefoonnnummer onthouden en die gebeld, en normal gezegd wil je asljeblieft niet meer die dingen schrijven want ik vidn het als vriendin niet leuk. Hij ging akkoord.

Mara nu het ergste,

me vriend is nu best erg booos...

damn,,

Maar het voelt zo als ik hem moet delen met die meisjes...
Soms ben ik bang dat dit iets echts is, maar hij zegt dat het helemala niks voorstelt...

damn ik benradeloos, ik wil hem echt niet kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 22:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ipv naar die meisjes te bellen, had je beter met je vriend gesproken. Praten is een belangrijk onderdeel van een relatie. Maar dat is nu te laat, je hebt al gebeld.

Het is ergens wel te begrijpen dat je vriend kwaad is dat je achter zijn rug, mensen van zijn klas opbelt, voor een of andere redenen.

Hoogstwaarschijnlijk vindt je vriend dergelijke aandacht gewoon leuk, er zijn zo van die mensen. Je kan beter nu eens figuurlijk rond de tafel gaan zitten met je vriend en eerst zorgen dat dit ruzie'tje opgelost geraakt. Verontschuldig je lichtjes omdat je gebeld hebt, maar leg ook meteen uit waarom. Hij heeft waarschijnlijk totaal geen idee dat je een jaloers type bent. Maak hem duidelijk dat je het gevoel hebt dat je hem moet delen.
Oud 08-06-2002, 16:12
devilcat
devilcat is offline
??
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:15
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ipv naar die meisjes te bellen, had je beter met je vriend gesproken. Praten is een belangrijk onderdeel van een relatie. Maar dat is nu te laat, je hebt al gebeld.

Het is ergens wel te begrijpen dat je vriend kwaad is dat je achter zijn rug, mensen van zijn klas opbelt, voor een of andere redenen.

Hoogstwaarschijnlijk vindt je vriend dergelijke aandacht gewoon leuk, er zijn zo van die mensen. Je kan beter nu eens figuurlijk rond de tafel gaan zitten met je vriend en eerst zorgen dat dit ruzie'tje opgelost geraakt. Verontschuldig je lichtjes omdat je gebeld hebt, maar leg ook meteen uit waarom. Hij heeft waarschijnlijk totaal geen idee dat je een jaloers type bent. Maak hem duidelijk dat je het gevoel hebt dat je hem moet delen.
Sluit ik me bij aan... als je dat niet leuk vind... had je dat tegen hem moeten zeggen. En niet op eigen initiatief die meiden gaan bellen. Je hebt hem misschien nu het gevoel gegeven alsof je hem niet vertrouwd en continu in de gaten wilt houden. En hem van alle vrouwelijk contact wilt weerhouden.

Het is nu een beetje achteraf praten, maar had het tegen hem gezegd. Dan kon je er achter wat hij over die teksten denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten