Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 20:59
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 03-10-2016 om 14:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 21:05
Gothic
Gothic is offline
tuurlijk vindt die vriend dat erg. Hoe zou jij het vinden als hij met haar had gezoend? Maar gaat een van jullie dit meisje krijgen? Zo niet is er geen probleem als jij van haar afblijft dan...
Oud 10-06-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
joerivdpost schreef:
Ik ben vreselijk verliefd op een meisje.....op zich geen probleem zou je zeggen...

maar een hele goede vriend van mij was en is nog steeds ook tot zijn oren verliefd op dit meisje...

Toevallig is dit meisje ook gewoon een goede vriend van me, en zaterdag heb ik met der gezoend (was trouwes maar 3 seconde)....ze zei een dag later dat het per ongeluk ging...

en nou ben ik helemaal verliefd op der.....maar ik vind het zo matig tegenover mijn goeie vriend

hij zei vandaag wel dat hij het niet zo erg vond, die zoen.....maarja of ik dat moet geloven......
laat dat meisje jullie vriendschap niet verpesten! Doe dat alsjeblieft niet!! Goede vrienden zijn belangrijk en zeldzaam, koester dat! En geloof zijn ik vind het okee niet, als hij verliefd op dr is vind ie het niet ok, maar wil jou gewoon 'sparen', 'spaar' hem ook..

Dit heeft de vriendschap tussen 2 vriendinnen van mij verwoest, van beste vriendinnen tot mensen met knallende ruzie (nu wel afgekoeld, maar dr is geen stukje vriendschap meer over)

so be careful!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:30
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
Oei!!
Gevaarlijk!!
Als iemand verliefd is is het kut als je ziet dat iemand anders zoent met diegene. Helemaal als het je beste vriend is die je dus eigenlijk 100% moet kunnen vertrouwen, zeker op zulk gebied!
Ik denk dus dat je vriend nu niet helemaal eerlijk is met zn "k vind het niet erg"....pas op dat dit jullie vriendschap niet kapot maakt!
Praat er over met je vriend, maak afspraken....OF jullie laten de keus aan het meisje en leggen je bij die keus neer (als ze voor hem kiest is dat ok, andersom ook, geen reden voor ruzie of verwijten) OF spreek af dat jullie dr allebei laten voor wat ze is en je op iemand anders richten. Het zou zonde zijn als jullie vriendschap hierdoor naar de klote gaat!

Liefs,
Kl@proosje
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:50
MI$$Y_ME
MI$$Y_ME is offline
ik zit nu precies met hetzelfde..
ik heb een beste vriend..al voor 3 jaar..
er is wat tussen ons gebeurd in het verleden..
en sindsdien ben ik echt helemaal gek op hem..
maar durf het hem niet te zeggen omdat ik bang ben dat ik daar onze vriendschap mee kapot maak..
is errug verwarrend dit alles..en je word er helemaal wanhopig van..maar je weet..je bent niet de enige die met zoiets zit..
groetjes missy me
Reageren

Regels voor berichten