Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 22:29
CyWu
CyWu is offline
Ik sluit me op in een donkere kamer en ik geniet niet langer van de geneugtes des levens... ik geniet van de geneugtes des doods. Ik voel me langzaam wegzakken in het eeuwige zwart. Om mijn ziel geef ik niet, niet na wat God van me weggenomen heeft.

- Jij, net als ik, goddeloos kind, zoon van verderf, zomaar zonder waarschuwing meegenomen. De verderfengel bracht je het licht die je zocht maar liet mij in duisternis achter. -

De littekens van toen zijn vervaagd. Maar in mijn bewolkt hart sterven jouw woorden niet. Jouw tranen en jouw lachen staan voor eeuwig gegrift in de binnenkant van mijn hand.
En voor de laatste keer breng ik ze samen, mijn handen, hopend op vergeving en het licht waar ik al enige tijd naar verlang.

- Ik geloof niet dat ik gered kan worden, doodjelief en als het kon, dan wou ik het niet. - Jotie T'hooft.
Oud 08-06-2005, 23:40
Verwijderd
Damn. Je hebt wel een vage kronkel in je hoofd.
Maar ik vind het wel, nja. Ik vind het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 08:36
Viking84
Viking84 is offline
Mooi, heel mooi!!Helemaal mijn stijl
Oud 10-06-2005, 14:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In de binnenkant van je hand?

Hm.. Ja, ik vind het ook wel mooi. Maar aan de andere kant denk ik dat het wat meer uitgewerkt zou moeten worden, net wat meer details over de situatie eromheen.
Oud 10-06-2005, 19:11
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-06-2005 @ 15:18 :
In de binnenkant van je hand?

Hm.. Ja, ik vind het ook wel mooi. Maar aan de andere kant denk ik dat het wat meer uitgewerkt zou moeten worden, net wat meer details over de situatie eromheen.
Situatie: Mijn beste vriend stierf voor mijn ogen waarna ik met een drugsverslaving te maken had. Daarna moest ik af kicken wat ook niet makkelijk is.

'T is niet makkelijk om er over te schrijven maar ik heb het al eens gedaan. Ik heb het zelf op dit forum gepost, mijn dagboek.
Oud 11-06-2005, 10:30
I C U
I C U is offline
Tis dat het van die lange zinnen zijn, anders is het poëzie. Tja, aan de ene kant vind ik het wat, aan de andere kant niet. Beetje moeilijk uit te leggen waar dat precies aan ligt... Ik vind het wel okay. Laten we het daarbij houden.
Oud 11-06-2005, 16:10
Lizan1991
Lizan1991 is offline
k vind het wel mooi.. het heeft iets... iets van een diepere betekenis... ofzo
Oud 11-06-2005, 19:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
CyWu schreef op 10-06-2005 @ 20:11 :
Situatie: Mijn beste vriend stierf voor mijn ogen waarna ik met een drugsverslaving te maken had. Daarna moest ik af kicken wat ook niet makkelijk is.

'T is niet makkelijk om er over te schrijven maar ik heb het al eens gedaan. Ik heb het zelf op dit forum gepost, mijn dagboek.
Ow, volgens mij heb ik daar wel eens delen uit gelezen... Maar ik weet het niet meer precies. Ik vind hem mooier als je de situatie erom heen weet.
Maar toch, ik weet nog steeds niet wat ik met die binnenkant van je hand moet
Reageren

Regels voor berichten