Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 07:53
Verwijderd
Keihard NEE IK VIND JOU NIKS zeggen is ook echt hard, vooral als het om een meid gaat die het al een beetje moeilijk heeft.

een grietje van hier in de buurt vind me o-zo-leuk bla bla maar ze is facking te jong, totaal niet mijn smaak. Hoe zeg ik dan kats op een gewone manier van *laat me met rust vervelend klein mormel*

ze komt zelfs bij me trainingen kijken pffffffffffffff en dan zegt ze *khad niks te doen* maar ze moet er wel 7 km voor fietsen

+ ze is 14 a 15 ofzo kom zeg, mijn voorkeur gaat naar wat oudere meiden *1 jaar minder als mezelf maximaal*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 07:57
Lanoia
Lanoia is offline
Heeft ze tegen je gezegd dat ze je leuk vind? Anders kan het ook zijn dat ze gewoon een vriendschap wilt opbouwen.

En je kan tegen haar zeggen dat je liever niet meer hebt dat ze bij je trainingen komt kijken, dat kan toch geen kwaad?
Dan begrijpt ze de hint vast wel.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:12
Verwijderd
Gewoon zeggen. Een collega van me vindt me wel leuk, maar ik ben vanaf het begin al duidelijk geweest dat dat oké is, maar dat het niet op die manier wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:14
Lanoia
Lanoia is offline
Lijkt me best moeilijk om meteen te zeggen..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:18
Verwijderd
Tja, je kunt er omheen blijven draaien, maar dat helpt niets. Dus als ze een keer bij de trainingen komt kijken weer ofzo kan hij toch zeggen dat hij dat wel opvallend vindt ofzo en of ze hem niet leuk vindt en dan zeggen dat het niet wederzijds is?

Ik weet niet echt goed hoe hun omgaansmanier is
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 08:53 :
een grietje van hier in de buurt vind me o-zo-leuk bla bla maar ze is facking te jong, totaal niet mijn smaak. Hoe zeg ik dan kats op een gewone manier van *laat me met rust vervelend klein mormel*
Offtopic: Als je irl ook zo over meisjes praat, dan moet je blij zijn dat je interesse hebt van iemand

Ontopic:
Probeer het idd gewoon duidelijk te maken, wat Loontjuh zegt
Oud 31-05-2005, 09:28
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-05-2005 @ 10:20 :
Offtopic: Als je irl ook zo over meisjes praat, dan moet je blij zijn dat je interesse hebt van iemand
Ik denk dat hij gewoon over dit meisje praat op deze manier, omdat hij haar dus ontzettend irritant vindt.
Dat zegt dus niets over hoe hij over meisjes/vrouwen in het algemeen praat.

Zeg gewoon dat je er niets van moet hebben. Dit kun je aardig, direct, subtiel or whatever doen, maar zorg iig dat het duidelijk is voor haar.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:01
Shitonya
Shitonya is offline
Gewoon subtiel aan haar vragen waarom ze je "stalkt"? En als ze beweert je echt leuk te vinden, kun je haar subtiel vertellen dat je niets in haar ziet/ niet jouw type is. Als ze wat anders zegt maar blijft komen, zeg je gewoon een keer dat je haar aanwezigheid niet erg op prijs stelt

En je valt op wat oudere vrouwen? Hmm altijd schattig, vallen op het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:37
Verwijderd
Zorg dat je iig niks lulligs over haar zegt, niks persoonlijks zeg maar. Vertel gewoon zoiets: "Hee moet je luisteren, je bent een leuke en aardige meid, maar het zal nooit iets tussen ons worden. Ik heb niet dat soort gevoelens voor je, het spijt me."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-05-2005 @ 10:20 :
Jezus Christus, Wolter, val jij nou óók al over een doodnormaal en ingeburgerd woord als 'grietje'?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:07
annetjuh
annetjuh is offline
wees eerlijk, hoe wou jij het horen als jij in die persoon was in die situatie?
Vertel het op de manier hoe jij wou dat ze het bij jou zou moeten doen
Oud 31-05-2005, 14:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 14:29 :
Jezus Christus, Wolter, val jij nou óók al over een doodnormaal en ingeburgerd woord als 'grietje'?
Ochtendhumeur en t stond niet echt fijn

My fault
Oud 31-05-2005, 14:44
Verwijderd
grietje = jonger meisje

neen, ik praat meestal vol respect over de dames, al dat sletje en wijf enzo vinden ze niet leuk dus.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-05-2005 @ 15:30 :
Ochtendhumeur en t stond niet echt fijn

My fault
Dat verklaart veel.

Nee, ik ben ooit 'aangevallen' op dit forum omdat ik de term 'grietje' gebruikte.

Zelfs 'die meid' vond men ooit denigrerend.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:31
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 31-05-2005 @ 12:01 :

En je valt op wat oudere vrouwen? Hmm altijd schattig, vallen op het onbereikbare
Ben het met je eens dat dat schattig is. Alleen hij bedoelt op meisjes die ouder zijn dan dit grietje. Maximaal 1 jaar jonger dan hijzelf.

En verder: probeer direct te zijn. Misschien vindt ze dat heel vervelend, maar dan houdt ze ook op met jou leuk vinden. Dus vraag of ze je leuk vindt en zeg dat zij je type niet is. Of is dat bot?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:35
Verwijderd
Gewoon zeggen "Tja, je bent te jong voor me." Ideaal excuus; zij niet beledigd (want haar leeftijd, dat is niet haar schuld), jij reden om uberhaupt nooit iets met haar te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:53
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2005 @ 16:35 :
Gewoon zeggen "Tja, je bent te jong voor me." Ideaal excuus; zij niet beledigd (want haar leeftijd, dat is niet haar schuld), jij reden om uberhaupt nooit iets met haar te beginnen.
*applaus voor Morgan*
Oud 31-05-2005, 19:39
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 31-05-2005 @ 17:53 :
*applaus voor Morgan*
Nee, want dan kan zij weer allerlei dingen gaan bedenken als 'maar hij vindt me dus wel leuk, alleen maar wat te jong!' Bovendien ben ik ervoor om eerlijk te zijn, dus zeg gewoon dat je niet zulke gevoelens voor haar hebt en dat het dus niks zal worden. Je kunt toch gewoon een gesprekje met haar beginnen (liever niet wanneer ze op zo'n training is gekomen, das ook zo lullig, heeft ze dat hele eind gefietst, kan ze meteen weer terug) waarin je zegt dat je het idee hebt dat zij je leuk vindt en dan dus het bovenstaande zeggen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:25
Optima
Optima is offline
als ik merk dat een vriend verliefd op me aan het worden is, ga ik me gewoon lomp gedragen, en meer joviaal. Als dat geen hint geeft, dan zeg ik gewoon op tijd dat ik geen relatie zoek, niet verliefd ben en gewoon geintereseerd ben in vriendschap.

en zo'n moment zit er binnenkort aan t ekomen
Oud 31-05-2005, 21:29
marlies
marlies is offline
om een aflevering van Oprah te citeren

"I am just not that in to you"
Oud 31-05-2005, 21:30
Optima
Optima is offline
Citaat:
marlies schreef op 31-05-2005 @ 22:29 :
om een aflevering van Oprah te citeren

"I am just not that in to you"
ja dat doe je als je gewoon iemand he-le-maal niet meer wil zien. Maar dit is nogal een botte statement die voor veel interpretaties openstaat als je het tegen een vriend zegt.
Oud 01-06-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 31-05-2005 @ 20:39 :
Nee, want dan kan zij weer allerlei dingen gaan bedenken als 'maar hij vindt me dus wel leuk, alleen maar wat te jong!' Bovendien ben ik ervoor om eerlijk te zijn, dus zeg gewoon dat je niet zulke gevoelens voor haar hebt en dat het dus niks zal worden. Je kunt toch gewoon een gesprekje met haar beginnen (liever niet wanneer ze op zo'n training is gekomen, das ook zo lullig, heeft ze dat hele eind gefietst, kan ze meteen weer terug) waarin je zegt dat je het idee hebt dat zij je leuk vindt en dan dus het bovenstaande zeggen?
Dan zeg je er dus duidelijk bij dat je dat gewoon niet vindt kunnen, dat leeftijdsverschil? Waarschijnlijk kwets je haar minder door zo'n leugentje, dan door eerlijk te willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 14:47
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik heb ook een keertje sjans gehad met veel jonger meisje. Toch maar de boot afgehouden. Maar ik vond haar WEL leuk....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 14:53
poepdrol
poepdrol is offline
Hoi, ik zie je niet zitten?

Gewoon... het er zo op aan sturen dat die andere persoon wel moet toegeven dat hij of zij je leuk vindt en dan moet je gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 15:39
June bug
June bug is offline
Gewoon zeggen dat je het gevoel hebt dat ze een beetje achter je aanzit en dat je daar geen behoefte aan hebt? Lijkt me als ze doorvraagt dat je gewoon kunt zeggen dat ze je type niet is.
Oud 01-06-2005, 15:46
einie
einie is offline
hoe weet je dat ze 7 km moet fietsen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 15:53
Metal
Metal is offline
Ik zou haar neuken en dan dumpen.
Oud 01-06-2005, 15:55
Metal
Metal is offline
nee ff zonder gein, is dat nou zo moeilijk ofzo?

zeg het gewoon, ik vind je niet leuk, dat heb ik zovaak gedaan, dat is beter dan haar maar wat aan het spreekwoordelijke lijntje te houden.
Oud 01-06-2005, 16:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-06-2005 @ 16:53 :
Ik zou haar neuken en dan dumpen.
Oud 01-06-2005, 16:10
Verwijderd
Subtiele opmerkingen over dikke konten en lelijke hoofden willen ook nog wel eens helpen, dat is vaak nog effectiever dan in het gezicht zeggen dat je haar niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 16:22
El Kim
El Kim is offline
"Ik heb al een vriendin."

En anders: "Rot op!" doet het altijd erg goed bij mij
Oud 01-06-2005, 16:39
Poeperd
Poeperd is offline
'Ga weg' 'ik wil je niet' 'ik ben geen pedofiel' 'je bent lelijk' 'val me niet lastig, schepsel'

Zóóveel manieren.
Oud 01-06-2005, 20:41
Verwijderd
[bot]Sorry, mijn pedopas is net verlopen. [/bot]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:01
ZerO
ZerO is offline
oh je kan ook vermelden dat je een SOA hebt
Oud 01-06-2005, 21:27
Kaa
Kaa is offline
neem haar apart en geef heel overtuigend toe dat je homo bent, en of ze dat alsjeblieft niet wil vertellen aan de omgeving
werkt GEGARANDEERD
Oud 01-06-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 01-06-2005 @ 22:27 :
neem haar apart en geef heel overtuigend toe dat je homo bent, en of ze dat alsjeblieft niet wil vertellen aan de omgeving
werkt GEGARANDEERD
Ja, totdat hij over een tijdje een meisje wil versieren en zij zegt: "Ja maar, jij bent toch homo?"
De meeste meisjes van 14 kunnen niet zo goed geheimen bewaren. Zeker niet als ze sappig zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:59
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Jadis schreef op 01-06-2005 @ 22:53 :
Ja, totdat hij over een tijdje een meisje wil versieren en zij zegt: "Ja maar, jij bent toch homo?"
De meeste meisjes van 14 kunnen niet zo goed geheimen bewaren. Zeker niet als ze sappig zijn.
dat maakt het extra grappig
(ook grappig dat mijn post als n serieus antwoord werd gezien :+))
Oud 01-06-2005, 22:59
bamiPoep
bamiPoep is offline
bel me over 5 jaar maar eens
Oud 02-06-2005, 00:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ja uhh.. dat kan je toch wel gewoon zeggen? 'Ik krijg het idee dat je me leuk vindt, maar als dat zo is kan je het beter uit je hoofd zetten want ik vind je echt te jong voor mij', dan kan ze zelfs nog gaan ontkennen dat het zo is en heeft ze niet eens gezichtsverlies.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:50
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Jij bent 17, zij 15, wat kan er dan niet?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 14:55
herr renz
herr renz is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-06-2005 @ 01:51 :
Ja uhh.. dat kan je toch wel gewoon zeggen? 'Ik krijg het idee dat je me leuk vindt, maar als dat zo is kan je het beter uit je hoofd zetten want ik vind je echt te jong voor mij', dan kan ze zelfs nog gaan ontkennen dat het zo is en heeft ze niet eens gezichtsverlies.
heb'k ook gedaan toen 'k is in zo'n situatie terecht kwam, maar ze werd wel ff heel hysterisch met't te ontkenne en wa ge wel nie peist enzo... maar da duurd nie lang en werkt goe zonder e vriendschap kapot te maken.

(aan zo'n reactie zijt ge er ook direct zeker van dat ze inderdaad TE jong was, moest ge twijfele over de juiste keuze)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2005 @ 16:35 :
Het is alleen jammer dat ieder weldenkend mens dat argument niet serieus neemt.

Dan maar hopen dat ze niet weldenkend is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:09
Bonevouwer
Bonevouwer is offline
zoals def P. ooit eens zei "Pak die snol", maar dat wil je niet??
ok,. dan wijs je haar af.. kom op zeg. dat je daar nog mensen voor gaat raadplegen.. maar goed, toch wil ik je helpen

1. zeg dat je liever meisjes hebt die 1 jaar jonger zijn zoals je dat aangaf. met deze waarheden zal ze dan beter kunnen leven dan met leugens.... hiermee blijft het begrip en kan je alsnog toeslaan als ze in jouw ogen oud genoeg is....en als je daar zin in hebt.. je moet dan wel oppassen dat ze zich niet gebruikt gaat voelen, maar vraag daar maar weer over als dat zover is.
Oud 02-06-2005, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
herr renz schreef op 02-06-2005 @ 15:55 :
heb'k ook gedaan toen 'k is in zo'n situatie terecht kwam, maar ze werd wel ff heel hysterisch met't te ontkenne en wa ge wel nie peist enzo... maar da duurd nie lang en werkt goe zonder e vriendschap kapot te maken.

(aan zo'n reactie zijt ge er ook direct zeker van dat ze inderdaad TE jong was, moest ge twijfele over de juiste keuze)
Een wilde gok...

Vlaanderen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 23:02
Blues
Blues is offline
Citaat:
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 08:53 :
Keihard NEE IK VIND JOU NIKS zeggen is ook echt hard, vooral als het om een meid gaat die het al een beetje moeilijk heeft.

ze komt zelfs bij me trainingen kijken pffffffffffffff en dan zegt ze *khad niks te doen* maar ze moet er wel 7 km voor fietsen

+ ze is 14 a 15 ofzo kom zeg, mijn voorkeur gaat naar wat oudere meiden *1 jaar minder als mezelf maximaal*
Je bent 17 man! dat kun je toch wel zelf oplossen!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 08:23
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Jadis schreef op 01-06-2005 @ 22:53 :
Sappig?
Oud 03-06-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 01-06-2005 @ 22:59 :
dat maakt het extra grappig
(ook grappig dat mijn post als n serieus antwoord werd gezien :+))
Je zal niet de eerste zijn die dat als serieuze optie ziet.

naam onbekend: Ik haalde 2 woorden door elkaar. Het gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-06-2005 @ 16:04 :
Het is alleen jammer dat ieder weldenkend mens dat argument niet serieus neemt.

Dan maar hopen dat ze niet weldenkend is.
Als ze de hints van een jóngen niet begrijpt, zal dat wel moeten Bovendien snap je dan toch ook dat dat argument gebruikt wordt om je zacht af te wijzen, zodat je vervolgens afdruipt?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-06-2005 @ 23:38 :
Als ze de hints van een jóngen niet begrijpt, zal dat wel moeten Bovendien snap je dan toch ook dat dat argument gebruikt wordt om je zacht af te wijzen, zodat je vervolgens afdruipt?
Da's dan weer wel zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten