Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 17:38
Verwijderd
hallO

Iemand suggesties voor leuke campings in Toscane (evt umbrie)? Met leuk bedoel ik niet : supergroot, kleine plaatsen, iedere dag animatieteam op je tentdak, 16 zwembaden, alleeeen maar nederlanders.
Het hoeft geen disco te bevatten, mag id buurt van sienna/florence liggen maar aan zee is ook wel leuk. (geen lago trasimeno!)

goed beetje duidelijk wat wel en niet? of ben ik de enige die zo over dat soort (zie boven) campings denkt?

Kijk als je nu een toffe camping weet ondanks dat ie daar 9zie boven) op lijkt? probeer me te bekeren.
Advertentie
Oud 19-05-2005, 19:25
.Pure
.Pure is offline
uh ik zat met school vorig jaar op camping Michelangelo in Florence, best leuk hoor.

http://www.ecvacanze.it/ola/michelangelo_home.asp
Oud 19-05-2005, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een paar jaar geleden zat ik op camping riotorto in Riotorto (Toscane). De camping heeft een site maar die kan ik zo gauw even niet vinden. Er stonden wel Nederlanders op de camping maar niet alleen maar. Er was een zwembad, niet supergroot maar wel lekker om in af te koelen. Het is alleen wel tussen de middag dicht. Vanaf de camping is het zo'n 30 minuten lopen naar het strand maar er rijdt ook een pendelbusje vanaf de camping. Er was ook een restaurant en je kan eten afhalen. Ik vond het een leuke camping
Oud 19-05-2005, 19:36
Miracle
Miracle is offline
>>Europa
Oud 21-05-2005, 17:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb een paar jaar geleden op deze camping gestaan, in de buurt van pisa en veel andere beroemde toscaanse steden. Mooie camping, niet al te groot, mooi zwembad en gelegen op een mooie plek in de heuvels. Wel best veel Nederlanders, maar dat heb je overal in Italie.
http://www.campingbelsito.it/english/
Oud 20-06-2005, 09:09
Evaatje
Evaatje is offline
Als groot Italie-fan weet ik wel een geschikte camping voor je, het ligt niet echt in Toscane, meer ernaast geloof ik, in San Marino (dat ministaatje!) http://www.centrovacanzesanmarino.com/

En anders heb ik nog wel een tip : haal eens een Eurocamp gids, zij hebben erg veel campings in Toscane, en hebben er per camping bij staan hoe groot de camping is, of het een drukke of rustige camping is,of het een geanimeerde camping is, hoeveel zwembaden er zijn, wat er te doen is op de camping en in de omgeving. Bovendien is Eurocamp een internationale organisatie, zodat je niet tussen alleen maar Nederlanders zit..

groetjes, Eva
Oud 20-06-2005, 15:41
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Als ik er eentje moet aanraden: Camping Vallicella in Scarlino. Prachtige camping op n heuvel, supermooi uitzicht, leuk zwembad, s'avonds veel te doen
Oud 24-06-2005, 07:44
BCR
BCR is offline
Ik weet wel een mooie, maar ik weet de naam niet meer. Iets met een T.. Ik kom hier nog op terug

Maar goed dat je idd niet naar t Lago Trasimeno wil! Wat n goor meer is dat

Regels voor berichten