Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft er iemand hier ervaringen mee?
|
Ik heb er wel ervaring mee, gewoon een mailtje sturen naar : EU.NL.NL.T01.HAC@css.one.microsoft.com
Uitleggen wat er gebeurd is. Ze zullen je dan enkele vragen sturen om te bewijzen dat jij het bent (o.a het ip-adres en een aantal contactpersonen) Vaak resetten ze dan je wachtwoord en kun je gewoon weer je email openen. Succes!
||
Citaat:
Hoelang duurde dit zo ongeveer?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"de29467esymfonievanbeethoven" als antwoord op "wat is de naam van je huisdier?" is dan een aanrader. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Een wachtwoord raden valt niet onder hacken, en SE is al helemaal wat anders dan hacken.. Heeft zelf nog niet eens iets met computers te maken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
SE heeft dan wel neits met computers te maken, maar hacken is imo breder dan alleen zooi op de computer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je iemand z'n brein kan hacken..laat het me weten... (inpraten is niet hacken). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
camseks mr beats | 41 | 17-01-2013 18:31 | |
Software & Hardware |
HELP Facebook Gehackt. Fashion Icone | 4 | 20-12-2010 20:12 | |
Liefde & Relatie |
Gaat jouw partner vreeemd of denk je dat hack hem dan om te kijken wat hij uitspookt Liefdesleven | 7 | 01-02-2007 01:03 | |
Muziek |
Soulseek Carn | 31 | 27-10-2003 11:55 | |
Software & Hardware |
Plz, help, jullie zijn slim! - [mailadres gehacked?] Adilia | 38 | 01-07-2003 08:15 | |
Software & Hardware |
[Hotmail] hoe krijg ik mijn w8woord terug? Tha Wheeliemaster | 21 | 24-07-2002 23:08 |