mijn vriend was vorige week vet pissed op me, omdat mn ex bij ons op 't terras kwam zitten
net of ik daar om gevraagd had?!
naja, kan die gast moeilijk negeren dus ging beetje met hem praten (en zn beste vriend die ook hele goede vriend in van mij)
beetje praten, beetje lachen, beetje over mensen praten die ik al ff niet gezien heb die vrienden zijn met mn ex (ging veel met die mensen om toen ik nog met mn ex had, maar nu zie ik ze nooit meer eigenlijk omdat het hele andere personen zijn dan ik, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet aardig vind!)
anyway, mn vriend zat steeds maar met zn car keys te spelen, dus ik vraag offie weg wil
zegtie nee
vraagt mn ex of we nog wat willen drinken
dus ik vraag aan mn vriend offie nog wat wilde drinken of door wilde
wilde hij nog wel wat drinken
dus we drinken nog wat, en gaan terug naar de auto
heeftie gewoon bijna heel de avong niks tegen me gezegt, en we gingen om 12uur gewoon slapen!! (alsof we ooooit voor 12uur gaan slapen?!)
en de volgende dag was alles weer koek en ei
totdat hij opeens mn ex helemaal zwart gaat staan maken, dat t echt en super kneus is e.d. en dat ik met hem zat te flirten
dit is de enige ruzie die we gehad hebben tot nu toe
was gwn pissed op hem, omdat hij pissed was op mij
kan die gast toch niet gewoon negeren?!
heb 4,5 maand veel met hem meegemaakt en het is om een duidelijke reden uit gegaan
anyway, heb nu tegen mn vriend gezegt dattie nie over mn ex moet zeiken en zeker geen stomme dingen als dattie n sukkel is, want dat kan ik zelf ook wel bedenken!
zelf ben ik helemaal geen jaloers type, weet niet eens wat het is en hoe dat voelt
ik ben zelf best los in knuffelen en kussen geven (op mond!)
mja, ook dat heeft zn grens natuurlijk!