Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 15:45
miss x
miss x is offline
Sinds een paar dagen eet mijn kat steeds minder. Eerst deed ze dat alleen bij bepaalde brokjes (droogvoer) die ze dus niet lekker vond. maar nu doet ze het bij al haar eten! Komt dat misschien doordat het zomer wordt? (de kat van mn ouders is in de zomer altijd erg mager en als t kouder wordt wordt hij weer dikker) maar ik heb mijn kat net een jaar (morgen is ze jarig ) dus weet niet of ze hetzelfde trekje heeft als de kat van mn ouders of dat er misschien iets aan de hand is. Wat denken jullie wat het is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2005, 15:47
Henkje
Henkje is offline
Misschien is er iets met haar tanden of bek of keel of weet ik veel wat.
Trouwens, veel katten zijn heel kieskeurig qua eten, misschien ben je van merk veranderd ofzo?
Oud 25-05-2005, 16:46
miss x
miss x is offline
ja ben wel van merk veranderd want het merk wat ik had is ff uitverkocht. Dat nieuwe merk is idd geen succes maar als ik haar ander voer geef wat ik haar ook soms geef en wat ze normaal gesproken wel lust eet ze ook haast niks
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 18:40
Henkje
Henkje is offline
En natvoer als je er een beetje warm water overheen doet? Dat werkt bij de kat van een vriendin heel goed (ruikt het meer denk ik)
Oud 31-05-2005, 20:51
miss x
miss x is offline
*dreamallica* bedankt voor de tip, ik heb het geprobeerd helaas heeft het bij mijn kat niet gewerkt maar gelukkig eet ze nu wel weer haar bakje leeg. Ik doe nml wat van die Felix Crisp over haar natvoer heen (ze noemen dat een soort croutons voor je kat ja ze verzinnen wat ) en sindsdien eet ze het gelukkig weer gewoon op. Ik ga nu natuurlijk niet de rest van de kat haar leven die Crisp over haar eten gooien , ik ga t nu proberen dat af te bouwen en dan daarmee stoppen. misschien was het gewoon een tijdelijk iets dat ze geen honger had. iig bedankt voor je reactie *dreamallica*

Het probleem is opgelost dus wat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 23:02
Verwijderd
Je kunt ook droogvoer en natvoer door elkaar mengen. Dat werkt misschien ook wel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 11:06
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Dit hebben we dus ook, maar bij hem is het een gedragsprobleem, hij is gezond. Hij wil tegenwoordig helemaal nix van brokjes of droge voer, alleen bij ons bedelen
Reageren

Regels voor berichten