Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 19:24
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Hey, ik ging laatst uit, en ik zag een paar jongens een fakking lekker ding proberen te versieren, het ging zegmaar zo:

J - Hey, kom je hier vaker?
FLD - *kijkt* *fronst haar wenkbrouwen* *loopt weg*

Ik zie dat het zo vaak gebeurt overal, kijk..meiden gaan niet naar clubs om te dansen in mini korte rokjes en tonnen mascara op, daar zijn we inmiddels wel achter gekomen volgens mij, ze willen iets heel anders..
Maar ok, wat zijn jullie manieren om i.i.g een (werkend..jaja..) nummer te krijgen van (erg mooie) meiden, of een emailadresje? En dan niet iemand van school, of iemand waar je al bevriend mee bent?..K moet zo weg, maar ik zet mijn manieren ook wel neer straks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2005, 19:37
Verwijderd
Ik ben dan een meisje, maar ik vind dat het een uniseks topic mag zijn én dat het meisje tegenwoordig vast niet zo passief meer is als voorheen.

In ieder geval hebben jongens nog nooit mijn nummer gekregen, vanuit een versierpoging. De enige jongens die dat kregen, waren jongens met wie ik vooral op vriendschappelijk gebied een leuke avond had. En bij één jongen was het een versierpoging van mij, ik heb mijn nummer toen gewoon in zijn telefoon gezet (maar toen waren we al een paar maanden aan het flirten bij het uitgaan). Verder is het enige wat ik doe telefoonnummers aannemen óf afspreken voor de volgende keer dat ik weer op die plek zal zijn.

En nou ja, hoe ik zelf telefoonnummers krijg.. dat is eigenlijk meer als een jongen mij versiert, dan geef ik niet het mijne maar mag hij wel het zijne geven en beslis ik later of ik daar iets mee doe. De jongens die succesvol versieren zijn bij mij de jongens die ik allereerst bij voorbaat al aantrekkelijk vind en die vervolgens een normaal gesprek met me aangaan.. (geen 'zinnetjes')
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:18
Jolt
Jolt is offline
Ik vraag het gewoon recht eraan toe, nadat ik een praatje hebt gemaakt over het weer.

'Mooi weer he?'
'Mag ik je nummer?'

Zelfde geld voor mij als hierboven, alleen gevraagd aan iemand die ik kon. Maar toen ook gewoon erniet omheen gedraait, maar meteen gevraagd.
Oud 08-06-2005, 20:46
Roos
Roos is offline
Het maakt echt niet uit wat iemand zegt (tenminste, het maakt wel uit maar ik bedoel als openingszin).

Als de één zegt: "ken ik jou niet ergens van" dan denk ik: sukkel, ga weg.
Als de ander het zegt, maak ik een grapje door terug te zeggen: "dat is wel een heeeele flauwe openingszin", en kunnen we vervolgens de hele avond praten.

Maar sowieso zijn versierpogingen fout opzich. Ik heb liever dat ik toevallig met iemand aan de praat raak (aan de bar ofzo), en dat het zo gezellig blijkt te zijn, dat we beiden blijven staan, of samen gaan dansen.
Als iemand op me af komt met het idee van""haar ga ik versieren!", dan lukt het altijd minder goed
Oud 08-06-2005, 20:50
Apomes
Apomes is offline
Oh, ik moet altijd oude mannen een veeg in het gezicht geven omdat ze altijd aan me zitten .
Maar in de gay-scene moet je geen versierpogingen doen.
gewoon oogcontact en de bamba doet de rest
Oud 08-06-2005, 21:31
Verwijderd
Dat doe ik nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:36
Verwijderd
Geef het maar op; als ze niet direct op je poging ingaan, vinden ze je toch niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:38
Cookie
Cookie is offline
Ik weet echt niet hoe ik dan moet reageren.
Vaak doen ze overdreven stoer en heb ik zoiets van..hmz..alles goed?
Naja dat komt dus vaak heel bot tot gemeen over dat is nou ook weer niet de bedoeling maja
Ik heb idd ook liever dat ik gewoon met iemand aan de praat raak enz enz.
Oud 08-06-2005, 22:27
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Maar is het voor de meiden wel leuk als er weer de zoveelste jongen op je af komt, (met zn dronken stonde/stonede), en je half hijgend vraagt of je met hem wilt dansen of weer zo`n kut zin als: Heey hoe gaat het?

Voor mijzelf ga ik veel uit en ga ik echt wel op zoek naar een leuke en gezellige dame om mee te praten, gewoon lukt, en telefoonnummers of emailadresjes uit te wisselen (als ze wel leuk zijn natuurlijk), om vervolgens gedag te zeggen en lekker naar huis te gaan. Maar daarom moet je ook wel in clubs zijn, en zijn plekken waar mensen die je al kennen als iemand die op veel meiden afstapt niet de juiste gelegenheid.

Je moet het wel goed aanpakken natuurlijk, maar voor de meeste mensen die ik ken gaat het altijd wel spontaan, en zie je ook wel dat de andere sekse zich niet bepaald verveelt ofzo.

Ik heb wel een keertje gehad dat ik zoo dronken was dat ik een vriendin van school gewoon vol op der bek pakte, waarna ze me vervolgens zo aankeek, zo om zich heen keek, zo naar mij keek, en me vervolgens zo op me bek smekte.

Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-06-2005 @ 21:46 :
Maar sowieso zijn versierpogingen fout opzich. Ik heb liever dat ik toevallig met iemand aan de praat raak (aan de bar ofzo), en dat het zo gezellig blijkt te zijn, dat we beiden blijven staan, of samen gaan dansen.
Als iemand op me af komt met het idee van""haar ga ik versieren!", dan lukt het altijd minder goed
Inderdaad

Ik moet wel eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Dus - heel oppervlakkig - ik kijk eerst wie ik mooi vind en vervolgens probeer ik met haar aan de praat te raken. Op studentenfeesten is dat makkelijk, want er is altijd wel iemand die haar kent en dan is het tijd om erachter te komen of ze een beetje slim en gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:55
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 08-06-2005 @ 23:27 :
Ik heb wel een keertje gehad dat ik zoo dronken was dat ik een vriendin van school gewoon vol op der bek pakte, waarna ze me vervolgens zo aankeek, zo om zich heen keek, zo naar mij keek, en me vervolgens zo op me bek smekte.
Pijnlijk..

En tja, als je iemand wil versieren in een club, ga dan niet de ál te stoere jongen uit hangen.
Doe net als of je verlegen bent, soms helpt het.
Oud 08-06-2005, 23:37
Shitonya
Shitonya is offline
Vrouwen die echt "uitgaan" in clubs komen om versierd te worden, om geneukt te worden of zich lam te zuipen.
Daarom heb ik er niks te zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 08:35
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2005 @ 23:54 :

Ik moet wel eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Dat is echt een fout spreekwoord
Oud 09-06-2005, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 00:37 :
Vrouwen die echt "uitgaan" in clubs komen om versierd te worden, om geneukt te worden of zich lam te zuipen.
Hahahaha. Je bent zo grappig soms

In clubs vind ik echt dat er veel minder zo'n versiersfeertje hangt dan in kroeg/bar. De meeste mensen komen gewoon om lekker uit hun dak te gaan, in de zin van dansen.

Tenminste, in de clubs waar ík kom. Ha, in een club drink ik zelfs veel minder (want ik wil het dansen volhouden), kom ik nooit om geneukt te worden en heb ik veel minder trek in jongens die je willen versieren. In een bar daarentegen is de sfeer vaak heel anders.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 09:17
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 00:37 :
Ik ga elke week uit, en ik ga er echt niet heen om geneukt en mezelf lam te zuipen.

Ik houd van dansen en van gek doen! En dat kan beter in een discotheek dan in een cafe vind ik.. dus beetje kortzichtig gedacht van je!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 09:36
Releric
Releric is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 09-06-2005 @ 10:17 :
Ik ga elke week uit, en ik ga er echt niet heen om geneukt en mezelf lam te zuipen.

Ik houd van dansen en van gek doen! En dat kan beter in een discotheek dan in een cafe vind ik.. dus beetje kortzichtig gedacht van je!
Zo denk ik er ook over! Mijns inziens heb je ook veel meer plezier als je je gewoon laat gaan op de muziek dan de hele tijd om je heen kijken of er niet toevallig iemand in de buurt is die misschien wel haar(/zijn) "nummer" wil geven.
Oud 09-06-2005, 11:16
Warsocket
Warsocket is offline
weetikvel hoe ik dat precies doe
soms ga je gewoon met iemand staan ouwehoeren en asl het gezellig is vraag ik gewoon om nummer of e-ail omdat we dan verder kunnen ouwehoeren en evt wat afspreken
Oud 09-06-2005, 11:33
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-06-2005 @ 20:37 :
Ik ben dan een meisje, maar ik vind dat het een uniseks topic mag zijn én dat het meisje tegenwoordig vast niet zo passief meer is als voorheen.
...
En nou ja, hoe ik zelf telefoonnummers krijg.. dat is eigenlijk meer als een jongen mij versiert, dan geef ik niet het mijne maar mag hij wel het zijne geven en beslis ik later of ik daar iets mee doe.
, hoezo een tikje passief.

Hoe dan ook,
Ik kom niet naar een club of een bar om één of ander dom, kort gerokt, mascara, pro bono hoertje op te pikken. Ik versier(de) dus ook nooit tijdens het uitgaan, aangezien ik geen zin in 'one-night-stands' heb en een relatie eigenlijk altijd serieus neem.
Een relatie groeit bij mij dus voort uit een vriendschap en niet uit een 'biertje te veel'.
Ik ga uit met mijn vrienden om gewoon een leuke avond te hebben. Het lijkt wel of de helft van de meiden er puur komt om 'opgepikt' te worden, ze kleden zich als een slechte hoer en kijken er nog erger bij. Dat soort types spreek ik dus nooit aan, totaal geen interesse in. Soms kom ik wel in gesprek met een meid, maar dan is het altijd gewoon op een gezellige toon, aangezien ik toch niet 'op die manier' geinteresseerd in haar ben. Het zijn dus de 'normale' gezellige mensen die ik aanspreek, de types die ook gewoon naar een bar gaan voor een gezellige avond.
Oud 09-06-2005, 11:38
Mark
Mark is offline
Ik vind dat vrouwen wel wat meer respect mogen hebben voor de moeilijkheidsgraad van het contact leggen van de man met de vrouw.

Dus vrouwen van Nederland....

....Ga niet uit van het negatieve, niet elke jongen is een player (wel elke man is uiteindelijk uit op sex, maar zijn jullie dat ook niet vroeg of laat? lekker he!)

....Oordeel niet te snel. Een praatje kan geen kwaad na een mislukte openingszin.

....Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Het feit dat iemand geintresseerd is in jou, moet je als compliment opvatten en respecteren.

....Negeer in geen geval iemand die aandacht aan jou besteed. Ben je echt niet van plan om te veel aandacht aan hem te besteden, geef dat dan duidelijk aan, maar negeer niet.

....Wat voor jullie een subtiele tip is, is voor ons gewoon vreemd gedrag.

....Verder, van zoenen krijg je geen kindjes (of soa's).

Have fun!

Mark
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark schreef op 09-06-2005 @ 12:38 :
Ik vind dat vrouwen wel wat meer respect mogen hebben voor de moeilijkheidsgraad van het contact leggen van de man met de vrouw.

....Negeer in geen geval iemand die aandacht aan jou besteed. Ben je echt niet van plan om te veel aandacht aan hem te besteden, geef dat dan duidelijk aan, maar negeer niet.

Have fun!

Mark

Ok, zaterdag loop k in een discotheek, staat er een jongen beetje mee te "dude'en" op de maat van de muziek..was een beetje Ali B achtig. Nou loop ik langs en gaat hij met die arm telkens langs mij arm aaien in die beweging...Moet ik dan op m afstappen, en een praatje met m beginnen? (Dat vind ik echt supermoeilijk op zo'n moment) Dan zit er voor mij niets anders op dan negeren.
2 sec later (Puur toeval hoor, soms heb ik weken geen sjans ) loopt er een jongen tegen mij aan, zijn buik tegen die van mij, ik wil aan de kant gaan maar hij blijft gewoon mij volgen zegmaar zodat hij tegen mij aan bleef lopen...WAT MOET JE DAN IN GODSNAAM DOEN op zo'n moment.

Ps: de jongens waren beide niet echt leuk vond ik maar dat terzijde.
Oud 09-06-2005, 11:54
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Maar met een beetje pech wel een koortslip.
Dus nooit zomaar met iemand zoenen grrgagwg.
Oud 09-06-2005, 13:48
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik ga niet naar een club om "opgepikt" te worden maar om gewoon heel veel lol te hebben! Tuurlijk kijk je af en toe om je heen of er nog iets leuk voorbij loopt maar ga niet op zoek ofzo!
Over het versieren zelf, als ik echt geintresseerd in een jongen ben ga ik 'toevallig' naast hem staan als hij een drankje gaat halen ofzo! Kijken of hij naar mij kijkt en dan is voor mij de eerste stap al een beetje gezegd hehe!
Ik ga nooit op een jongen af, heb er het lef niet echt voor! Niet dat ik op mn mondje ben gevallen, maar ik weet nooit een begin zin.. !
Oud 09-06-2005, 14:51
Gent
Gent is offline
Even snel een voorbeeld van mij in de trein:

zat tegenover een zoals jij dat noemt FLD

Keek veel naar haar moves --> ze las eerst een SPITS
en begon daarna in een boek te lezen.
Ik sprak haar daarna aan over haar boek en begon daar een leuk gesprek over.

Zoek dus naar overeenkomsten die jij ook leuk vind. En maak daarna een move. Tja is moeilijk, maar mij lukt het 'altijd' wel om iemand aan de praat te krijgen. Doe niet alles met achterliggende gedachten (ga uit van gewoon 'vrienden').

Heel kort, maar moest het even kwijt.

Suc6

Gent
Oud 09-06-2005, 14:58
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:

....Ga niet uit van het negatieve, niet elke jongen is een player (wel elke man is uiteindelijk uit op sex, maar zijn jullie dat ook niet vroeg of laat? lekker he!)

....Oordeel niet te snel. Een praatje kan geen kwaad na een mislukte openingszin.

....Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Het feit dat iemand geintresseerd is in jou, moet je als compliment opvatten en respecteren.

Have fun!

Mark
Wat een oppervlakkige post! Als een jongen een praatje met mij wil maken tijdens het uitgaan en ik heb daar totaal geen zin in, om wat voor reden dan ook, dan voel ik me echt niet verplicht om aandacht aan die jongen te gaan besteden!!

En voor de TS: als ik jou zo hoor, ben je niet echt een goede versierder. Jij schrikt meisjes alleen maar af. Van zulke acties als die jij onderneemt ben ik ook zeker niet gediend. Ik vind dat het meisje wat jou op je bek sloeg echt een hippe meid! Net goed!
Oud 09-06-2005, 14:59
RoB!N
RoB!N is offline
Wanneer ik zin heb heb ik meestal wel succes in de discotheek, Meestal ga ik gewoon na een meisje toe en vraag waar ze vandaan komt als het ver weg kun je altijd zeggen van wat doe jij hiet etc.
Komen af en toe ook wel eens na mij

Maar laatste tijd niet meer zo n versierder vindt een meisje leuk...
Maar meestal ga ik gewoon na disco om te dansen en met vrienden lekker te zuipen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 09-06-2005 @ 15:58 :
Wat een oppervlakkige post! Als een jongen een praatje met mij wil maken tijdens het uitgaan en ik heb daar totaal geen zin in, om wat voor reden dan ook, dan voel ik me echt niet verplicht om aandacht aan die jongen te gaan besteden!!
Dat lijkt mij ook. Overigens, ook als een meisje een jongen aanspreekt is het echt irritant als ze de hint niet begrijpt. Soms moet je dan echt lomp worden voor ze het begrijpen. 'Sorry, niet geïnteresseerd' is dan niet voldoende: dan krijg je terug 'arrogantje, alsof ik geïnteresseerd ben'. Ahem, jij was toch degene die het gesprek begon?

Mensen moeten gewoon eens hints oppikken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:41
Mindfields
Mindfields is offline
Inderdaad, ik bedoel wat heb je eraan versierd te worden door een lelijke, domme jongen die uit z'n bek stinkt?
Oud 09-06-2005, 15:53
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2005 @ 16:16 :
Dat lijkt mij ook. Overigens, ook als een meisje een jongen aanspreekt is het echt irritant als ze de hint niet begrijpt. Soms moet je dan echt lomp worden voor ze het begrijpen. 'Sorry, niet geïnteresseerd' is dan niet voldoende: dan krijg je terug 'arrogantje, alsof ik geïnteresseerd ben'. Ahem, jij was toch degene die het gesprek begon?

Mensen moeten gewoon eens hints oppikken.
mensen moeten gewoon ABN leren en hun bek opentrekken als z iets wel / niet willen ipv achterlijke hints te gaan geven, Nl bestaat niet voor niks
Oud 09-06-2005, 16:05
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 09-06-2005 @ 16:53 :
mensen moeten gewoon ABN leren en hun bek opentrekken als z iets wel / niet willen ipv achterlijke hints te gaan geven, Nl bestaat niet voor niks
Als je de reactie van nare man goed leest, lees je dat veel mensen het niet begrijpen wanneer je ZEGT "sorry, niet geïnteresseerd".... In de praktijk komt dit namelijk helaas nog erg vaak voor.
Oud 09-06-2005, 17:28
baas
baas is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-06-2005 @ 21:46 :
Een beetje naïef te denken dat dat toevallig is.
Oud 10-06-2005, 14:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 09-06-2005 @ 10:17 :
Dat kan nog beter thuis
Oud 10-06-2005, 14:38
bamiPoep
bamiPoep is offline
beetje tegen die chick schuren jeweetog beetje bumpe en grinden
Oud 10-06-2005, 14:55
Lente
Lente is offline
Sommige mensen hebben wel een heel subtiele manier van versieren, kwam gisteravond een jongen naar me toe:
'hee, ik sta al een hele tijd naar je te kijken, jij bent leuk.'
'ohh ja kan '
'wat vind je van mij?'
'...'
'je mag eerlijk zijn hoor'
'...'

toen legde hij zijn hand op mijn arm en zei:

'ik ben toch alleen maar op seks uit hoor'
'wtf '
'ga je mee naar buiten?'
'nee, ga weg'

hij liep weg maar ging met zijn sigaret langs mijn hand: 'oooh sorrrrrrry, hoe kan ik het goedmaken *hinthint*?'

iel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 14:55
DG
DG is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 09-06-2005 @ 16:41 :
Inderdaad, ik bedoel wat heb je eraan versierd te worden door een lelijke, domme jongen die uit z'n bek stinkt?
Ben jij eigenlijk weleens versierd?
Of is dit je wraak omdat niemand je ziet staan?
Oud 10-06-2005, 15:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lente schreef op 10-06-2005 @ 14:55 :
Sommige mensen hebben wel een heel subtiele manier van versieren, kwam gisteravond een jongen naar me toe:
'ohh ja kan '
'wat vind je van mij?'
'...'
'...'

'wtf '
'ga je mee naar buiten?'
'nee, ga weg'

hij liep weg maar ging met zijn sigaret langs mijn hand: 'oooh sorrrrrrry, hoe kan ik het goedmaken *hinthint*?'

iel.
OMG! Dat zijn de jongens zie het voor de normale jongens verzieken dus.
Oud 10-06-2005, 16:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
DG schreef op 10-06-2005 @ 15:55 :
Ben jij eigenlijk weleens versierd?
Of is dit je wraak omdat niemand je ziet staan?
Nou, ik heb mijn huidige vriend tijdens het uitgaan ontmoet, dus ja, op mij komen wel leuke jongens af.

Maar het is gewoon suf als een sukkel op je af komt, mensen moeten hun kansen beter inschatten. Ik ga ook niet op een jongen af als ik niet zeker weet dat hij naar me gelachen oid heeft.
Oud 10-06-2005, 20:46
DG
DG is offline
Dus als je als jongen minder knap bent, mag je geen poging wagen om met een meisje te gaan praten?

Ja het klinkt jou misschien vreemd in de oren, maar er zijn nog mensen die op zoiets als het "innerlijk" afgaan.

Maarja het kan ook aan mij liggen, misschien ben ik wel wereldvreemd
Oud 10-06-2005, 22:01
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
DG schreef op 10-06-2005 @ 21:46 :
Dus als je als jongen minder knap bent, mag je geen poging wagen om met een meisje te gaan praten?

Ja het klinkt jou misschien vreemd in de oren, maar er zijn nog mensen die op zoiets als het "innerlijk" afgaan.

Maarja het kan ook aan mij liggen, misschien ben ik wel wereldvreemd
je bent wereldvreemd als je denkt dat je in een kroeg waar je op zich die mensen niet kent op innerlijk afgaat ja. hoe wou je iemands innerlijk kennen voordat je op m af bent gegaan? En tsja ga jij wel alle 'lelijke' mensen af om te checke of ze misschien wel heel aardig zijn? =)
Oud 11-06-2005, 00:39
DG
DG is offline
Dat zei ik ook niet, ik zei alleen dat ik het nogal raar vindt om zo te praten, en dat ze minder aantrekkelijke jongens geen kans geeft.

Dus al zit jij in de kroeg, en er komt een minder knap meisje aan die duidelijk maakt dat ze je wel leuk vindt, ga jij haar als een hork afwijzen op een manier dat ze zo goed mogelijk voor lul staat?

Je kan ook gewoon even 10 minuten met dat kind praten, en haar duidelijk maken dat ze niet je type is.
Dan heb je het er in ieder geval rustig verteld, en niet als een Tokkie figuur duidelijk gemaakt dat ze op moest donderstralen.
Oud 11-06-2005, 00:45
Kevin D.
Kevin D. is offline
Citaat:
Lente schreef op 10-06-2005 @ 15:55 :
'ohh ja kan '
'wat vind je van mij?'
'...'
'...'

'wtf '
'ga je mee naar buiten?'
'nee, ga weg'

iel.
hij is wel eerlijk :')
Oud 11-06-2005, 02:16
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Het soort vrouwen dat naar clubs gaat is sowieso niet mijn type.
Oud 11-06-2005, 02:31
reno
reno is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 11-06-2005 @ 03:16 :
Het soort vrouwen dat naar clubs gaat is sowieso niet mijn type.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 11:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
baas schreef op 09-06-2005 @ 18:28 :
Een beetje naïef te denken dat dat toevallig is.
Ik denk dat ik wel voldoende capabel ben om dat zelf in te schatten
Ik begin namelijk zelf ook zovaak een gesprek, dit laat ik niet alleen van een jongen afhangen. En met wie ik dat gesprek begin is soms toeval, voor de gezelligheid, soms hangt het natuurlijk van mijn voorkeuren af.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik praat met heel veel mensen tijdens het uitgaan. En niet alleen met jongens waar ik interesse in heb. Ook met meiden, oude mannen, mensen die totaal niet bij mij passen maar wel gezellig zijn!
Oud 11-06-2005, 11:33
juno
juno is offline
Het klikt of niet in de eerste seconde. Als iemand jou dan niet "leuk" vindt, gaat het niks meer worden. Bij mij werkt dat tenminste zo. Ik val meteen op iemand of anders nooit.

Versieren in de clubscene is overigens met het doel om te scoren, dan gaat het om vallen, dus dan is dat een heel makkelijk en snel criterium. Als je een relatie zoekt, moet je die ergens anders zoeken. Ergens waar de muziek niet zo hard staat dat je toch niet meer drie woorden kunt wisselen met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 09-06-2005 @ 12:33 :
, hoezo een tikje passief
Schattig

Als jíj het niet willen verspreiden van je telefoonnummer aan jan en alleman passief vindt, ben ik passief

Ik bedoel alleen maar dat een jongen me best zijn nummer mag geven, dat vind ik niet erg, maar dat ik niet zomaar aan iemand die ik net ontmoet heb het mijne geef.. ik vind het gewoon niet fijn als allerlei mensen mijn nummer hebben. Verder ben ik echt absoluut niet passief, als ik eenmaal iemand op het oog heb, maar dan nóg moet ik je echt wel wat langer kennen voor ik mijn telefoonnummer aan je geef.

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:39
Verwijderd
Citaat:
SupaS* schreef op 08-06-2005 @ 23:27 :
Maar is het voor de meiden wel leuk als er weer de zoveelste jongen op je af komt, (met zn dronken stonde/stonede), en je half hijgend vraagt of je met hem wilt dansen of weer zo`n kut zin als: Heey hoe gaat het?
Als ik de jongen leuk vind (en dan bedoel ik niet alleen lekker, maar gewoon de hele uitstraling) dan moet hij wel iets heel raars zeggen wil ik iets hebben van 'nee he'.

Bij minder leuke jongens kan het wel leuk zijn doordat er soms gewoon gezelligheid uit voortkomt, ookal is het duidelijk dat er verder niets gaat gebeuren.

Het zijn alleen de echte creeps waarbij ik het vermoeiend vind. Ik ben het maar één keer écht zat geworden.. Voor me stond iemand, links van me iemand, rechts van me iemand en achter me iemand.. allemaal gingen ze omstebeurt tegen me aanlullen en/of schuren en allemaal waren ze minsten 10 jaar ouder dan ik en zeiden dingen als "wat heb je een lekker jurkje aan". Toen ik even wegvluchtte en chagerijnig in de gang zat kwam er ook nog een gast ineens zijn kruis in mijn gezicht wrijven.. Nou ja, toen had ik het echt gehad en ben naar huis gegaan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 13:39
juno
juno is offline
Oh Kim wat errreg! Dat waren dus duidelijk kerels die niet doorhadden dat het van die eerste seconde afhangt, en dat verder zeuren geen zin heeft.

Ik heb nu een stalker, en die blijft ook maar hopen, terwijl ik toch echt heel duidelijk ben geweest. Hij blijft maar bellen, dus het is inderdaad verstandig om niet met je nummer te strooien. Hij heeft hem uit het telefoonboek verdorie. Dat bestaat ook nog...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:50
malibukitty
malibukitty is offline
tja. Tegen mij zei iemand een keer: Het is maar goed dat ik mijn zwemdiploma heb, anders was ik al lang verdronken in je ogen...

Zo moet het dus niet
Reageren

Regels voor berichten