Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet wel eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Dus - heel oppervlakkig - ik kijk eerst wie ik mooi vind en vervolgens probeer ik met haar aan de praat te raken. Op studentenfeesten is dat makkelijk, want er is altijd wel iemand die haar kent en dan is het tijd om erachter te komen of ze een beetje slim en gezellig is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En tja, als je iemand wil versieren in een club, ga dan niet de ál te stoere jongen uit hangen. Doe net als of je verlegen bent, soms helpt het. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In clubs vind ik echt dat er veel minder zo'n versiersfeertje hangt dan in kroeg/bar. De meeste mensen komen gewoon om lekker uit hun dak te gaan, in de zin van dansen. Tenminste, in de clubs waar ík kom. Ha, in een club drink ik zelfs veel minder (want ik wil het dansen volhouden), kom ik nooit om geneukt te worden en heb ik veel minder trek in jongens die je willen versieren. In een bar daarentegen is de sfeer vaak heel anders. |
![]() |
||
Citaat:
Ik houd van dansen en van gek doen! En dat kan beter in een discotheek dan in een cafe vind ik.. dus beetje kortzichtig gedacht van je! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, Ik kom niet naar een club of een bar om één of ander dom, kort gerokt, mascara, pro bono hoertje op te pikken. Ik versier(de) dus ook nooit tijdens het uitgaan, aangezien ik geen zin in 'one-night-stands' heb en een relatie eigenlijk altijd serieus neem. Een relatie groeit bij mij dus voort uit een vriendschap en niet uit een 'biertje te veel'. Ik ga uit met mijn vrienden om gewoon een leuke avond te hebben. Het lijkt wel of de helft van de meiden er puur komt om 'opgepikt' te worden, ze kleden zich als een slechte hoer en kijken er nog erger bij. Dat soort types spreek ik dus nooit aan, totaal geen interesse in. Soms kom ik wel in gesprek met een meid, maar dan is het altijd gewoon op een gezellige toon, aangezien ik toch niet 'op die manier' geinteresseerd in haar ben. Het zijn dus de 'normale' gezellige mensen die ik aanspreek, de types die ook gewoon naar een bar gaan voor een gezellige avond.
||
Citaat:
![]() Ok, zaterdag loop k in een discotheek, staat er een jongen beetje mee te "dude'en" op de maat van de muziek..was een beetje Ali B achtig. Nou loop ik langs en gaat hij met die arm telkens langs mij arm aaien in die beweging...Moet ik dan op m afstappen, en een praatje met m beginnen? (Dat vind ik echt supermoeilijk op zo'n moment) Dan zit er voor mij niets anders op dan negeren. 2 sec later (Puur toeval hoor, soms heb ik weken geen sjans ![]() Ps: de jongens waren beide niet echt leuk vond ik maar dat terzijde.
||
Citaat:
Dus nooit zomaar met iemand zoenen grrgagwg. ![]()
||
Citaat:
En voor de TS: als ik jou zo hoor, ben je niet echt een goede versierder. Jij schrikt meisjes alleen maar af. Van zulke acties als die jij onderneemt ben ik ook zeker niet gediend. Ik vind dat het meisje wat jou op je bek sloeg echt een hippe meid! Net goed!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen moeten gewoon eens hints oppikken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of is dit je wraak omdat niemand je ziet staan?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar het is gewoon suf als een sukkel op je af komt, mensen moeten hun kansen beter inschatten. Ik ga ook niet op een jongen af als ik niet zeker weet dat hij naar me gelachen oid heeft.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik begin namelijk zelf ook zovaak een gesprek, dit laat ik niet alleen van een jongen afhangen. En met wie ik dat gesprek begin is soms toeval, voor de gezelligheid, soms hangt het natuurlijk van mijn voorkeuren af. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik praat met heel veel mensen tijdens het uitgaan. En niet alleen met jongens waar ik interesse in heb. Ook met meiden, oude mannen, mensen die totaal niet bij mij passen maar wel gezellig zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jíj het niet willen verspreiden van je telefoonnummer aan jan en alleman passief vindt, ben ik passief ![]() Ik bedoel alleen maar dat een jongen me best zijn nummer mag geven, dat vind ik niet erg, maar dat ik niet zomaar aan iemand die ik net ontmoet heb het mijne geef.. ik vind het gewoon niet fijn als allerlei mensen mijn nummer hebben. Verder ben ik echt absoluut niet passief, als ik eenmaal iemand op het oog heb, maar dan nóg moet ik je echt wel wat langer kennen voor ik mijn telefoonnummer aan je geef. Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 12:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij minder leuke jongens kan het wel leuk zijn doordat er soms gewoon gezelligheid uit voortkomt, ookal is het duidelijk dat er verder niets gaat gebeuren. Het zijn alleen de echte creeps waarbij ik het vermoeiend vind. Ik ben het maar één keer écht zat geworden.. Voor me stond iemand, links van me iemand, rechts van me iemand en achter me iemand.. allemaal gingen ze omstebeurt tegen me aanlullen en/of schuren en allemaal waren ze minsten 10 jaar ouder dan ik en zeiden dingen als "wat heb je een lekker jurkje aan". Toen ik even wegvluchtte en chagerijnig in de gang zat kwam er ook nog een gast ineens zijn kruis in mijn gezicht wrijven.. Nou ja, toen had ik het echt gehad en ben naar huis gegaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Als een vreemde je aanspreekt Yab-Yum | 54 | 02-07-2005 10:30 |