Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 09:22
Gezeligemeid
Gezeligemeid is offline
Ik weet niet echt zekker of dit hier hoort dus als niet kun je het gewoon verplatsen.

oke de reden dat ik post is omdat ik me de hele tijd zit te vervellen. Heb niets te doen voel me heel depresief en kan gewoon niet meer tegen het lange wachten voor ik naar het trivrsum ga. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Heeft imand hier ook wel eens dat gevoel dat je geen zin heb en voelt je gewoon heel rot? zo ja wat dee je er dan aan zodat je er niet meer aan dacht enzo?

owja en zeg niet dat je zin moet maken want dat werkt niet echt bij mij. Zal blij zijn als imand tenminste weet wat ik hieraan moet doen.
Oud 26-06-2005, 09:24
Verwijderd
Meestal ga ik toch gewoon wat doen, met of zonder zin te maken. Iets doen helpt vaak wel en zo niet, tja, dan niet, maar niets zitten doen werkt iig niet, dus waarom zou je dat blijven doen? Stap over het idee van 'zin moeten hebben om iets te doen' heen en ga gewoon iets doen, ondanks dat je er eigenlijk misschien geen zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 12:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Gezeligemeid schreef op 26-06-2005 @ 10:22 :
Ik weet niet echt zekker of dit hier hoort dus als niet kun je het gewoon verplatsen.

oke de reden dat ik post is omdat ik me de hele tijd zit te vervellen. Heb niets te doen voel me heel depresief en kan gewoon niet meer tegen het lange wachten voor ik naar het trivrsum ga. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Heeft imand hier ook wel eens dat gevoel dat je geen zin heb en voelt je gewoon heel rot? zo ja wat dee je er dan aan zodat je er niet meer aan dacht enzo?

owja en zeg niet dat je zin moet maken want dat werkt niet echt bij mij. Zal blij zijn als imand tenminste weet wat ik hieraan moet doen.
Misschien kan je gaan lezen, dansen of schrijven, dat zijn je hobby's; staat in het fotoboek.

Laatst gewijzigd op 26-06-2005 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 13:15
DigitalWorld
DigitalWorld is offline
ik herken het gevoel wel een beetje, en je sleurt jezelf alleen maar verder in het 'rot voelen' als je maar niets gaat doen. Dus ga gewoon iets leuks doen, ga desnoods een cu2 o.i.d. maken, of ga iets opzoeken wat je interessant vindt. kortom ga gewoon wat doen, ongeacht je er zin in hebt of niet, het wordt vanzelf wel leuk namelijk
Oud 26-06-2005, 13:18
Verwijderd
ik las eerst dat je de hele tijd aan het vervellen was

Maar hoelang duurt het nog totdat je bij triversum terecht kan?

Ik denk dat je moet proberen om toch een beetje ritme te hebben, gewoon proberen om toch nog iets te doen en dan voornamelijk de dingen doen die je leuk vind. Het is erg lastig om een oplossing hiervoor te bedenken, maar zoals al eerder gezegd, ga lezen, dansen of schrijven als je dat leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 18:06
Gezeligemeid
Gezeligemeid is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 26-06-2005 @ 14:18 :
ik las eerst dat je de hele tijd aan het vervellen was

Maar hoelang duurt het nog totdat je bij triversum terecht kan?

dat weet ik niet wel lang kan een paar weken duren maar kan ook maanden duren.
Oud 26-06-2005, 18:54
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Gezeligemeid schreef op 26-06-2005 @ 19:06 :
dat weet ik niet wel lang kan een paar weken duren maar kan ook maanden duren.
paar week is vrij normaal en niet lullig bedoeld maar reken er maar op dat het gewoon lang duurt voor je hulp krijgt.... eerst een intake dan wachten tot de rapportage ect. Maar het wachten is het wel waard....

wat andere ook al zeggen probeer een ritme op te bouwen en blijf dingen doen ook met anderen zo vervreem je niet van "de wereld" en je vrienden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten