Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De schrijver van dit boek is uitgenodigd Hij legt uit hoe veel mannen vrouwen aan het lijntje houden, terwijl veel vrouwen dit niet door hebben.
||
Citaat:
Inderdaad, maar laat je daardoor niet afschrikken. Het doet geen afbreuk aan het programma.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op dat vevelend hoofd na, ben ik het niet met je eens.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ik dat nog ga kijken dan ben ik morgen kapot.... Nee over een half uurtje is het finito. Leuk programma btw, ik zal den recordert aanzetten. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk heeft hij op sommige punten gelijk. Maar een vrouw vertelt 30 sec. over haar relatie van 5 jaar, en hij zegt gelijk: uitmaken die hap. Beetje kort door de bocht hoor. Ik vind het ook slecht dat veel vrouwen zich aan het lijntje laten houden, maar dat kan je niet zo snel bepalen. Ookal is het voor een gedeelte waar, er zit altijd een andere kant aan het verhaal. Ik vind het jammer dat hij beweert dat je maar gelijk moet kappen met je relatie, als er iets is, wat je niet bevalt. (kijk, dr. phill probeert dan tenminste nog huwelijken te redden ![]()
||
Citaat:
Vanwaar kansloos? Sinds wanneer zijn mensen die naar Oprah Winfrey kijken tweederangs burgers geworden?
Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 01:33. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan mij wel enigzins vinden in jouw kritiek. Mijnheer doet het voorkomen alsof het het zo gemakkelijk is om een andere 'ware' tegen te komen. Maar tegelijkertijd had het ook iets verfrissends. Veel mannen, inclusief mijzelf, zijn gewoon niet geinteresseerd genoeg in bepaalde vrouwen en zullen hen aan het lijntje houden om hun maar niet te kwetsen. Dit wordt echter niet zo altijd zo opgevat... Hoedanook (is dit eigenlijk wel één woord) was het best interessant en voor mensen die hetzelfde doormaken vrij herkenbaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |