![]() |
|
![]() |
Nooit zoveel geluk gehad met kritiek hier eigenlijk, blijf het toch maar steeds proberen. Tis dan niet het einde van de wereld als scholieren.com publiek het niet leuk vind, positief commentaar werkt natuurlijk weer motiverend. Aan de andere kent net zo goed negatief...
Nagoed, naar het plaatje, pas gemaakt ongeveer 4 uur aan gezeten denk ik, ietsje meer want ik had eerst de voorgrond gemaakt in kleuren met details (robot achtig, met tentakels), maar tis uiteindelijk zwart geworden omdat ik het erbij vond passen. Tochwel beetje War of the Worlds inspiratie =) ![]() en een wallpaper versie http://img290.echo.cx/img290/237/smtgh4iu.jpg Devart link mocht je daar willen commenten, altijd welkom. ciao Ñaz
Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 23:33. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het totaalbeeld is ook wat te donker, misschien moeten er iets fellere kleuren en of gewoon alles wat lichter. Voorderest is echt een geweldige plaat! Zeer sfeervol, goede vormen, gewoon top. Het zou zo uit een film of game kunnen komen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|