Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2005, 23:30
Naz
Naz is offline
Nooit zoveel geluk gehad met kritiek hier eigenlijk, blijf het toch maar steeds proberen. Tis dan niet het einde van de wereld als scholieren.com publiek het niet leuk vind, positief commentaar werkt natuurlijk weer motiverend. Aan de andere kent net zo goed negatief...

Nagoed, naar het plaatje, pas gemaakt ongeveer 4 uur aan gezeten denk ik, ietsje meer want ik had eerst de voorgrond gemaakt in kleuren met details (robot achtig, met tentakels), maar tis uiteindelijk zwart geworden omdat ik het erbij vond passen.

Tochwel beetje War of the Worlds inspiratie =)

en een wallpaper versie

http://img290.echo.cx/img290/237/smtgh4iu.jpg

Devart link mocht je daar willen commenten, altijd welkom.

ciao Ñaz

Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 23:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 07:46
Pluis
Pluis is offline
Ik vind m best mooi eigenlijk.
vind het alleen gek dat de maan maar naar 1 kant schijnt in een behoorlijk smalle bundel, oh, en dat die bomen (waaronder de boom voor de maan *tis toch een maan?*) hele gekke bladeren hebben. Je hebt het gras zo mooi gedetailleerd en dan zijn de bladerdekken van die bomen gewoon ovaaltjes.
Het schijnsel van de maan met al die kleurtjes vind ik btw wel erg mooi
Oud 30-06-2005, 08:26
Verwijderd
De sfeer die het uitstraalt is wel heel mooi.. Inderdaad die lichtbundel heeft iets vreemds, maar mooie kleuren en zo!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 09:40
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
Wauw, ik vind het echt heel mooi.

Vooral de kleuren en dat gras vind ik erg goed gedaan!
De sfeer die het uitstraalt is echt cool...
Oud 30-06-2005, 17:11
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 30-06-2005 @ 08:46 :
Ik vind m best mooi eigenlijk.
vind het alleen gek dat de maan maar naar 1 kant schijnt in een behoorlijk smalle bundel, oh, en dat die bomen (waaronder de boom voor de maan *tis toch een maan?*) hele gekke bladeren hebben. Je hebt het gras zo mooi gedetailleerd en dan zijn de bladerdekken van die bomen gewoon ovaaltjes.
Het schijnsel van de maan met al die kleurtjes vind ik btw wel erg mooi
Dat ja, het licht is mooi maar vreemd dat het maar 1 kant op gaat.
Het totaalbeeld is ook wat te donker, misschien moeten er iets fellere kleuren en of gewoon alles wat lichter.
Voorderest is echt een geweldige plaat! Zeer sfeervol, goede vormen, gewoon top. Het zou zo uit een film of game kunnen komen .
Oud 30-06-2005, 18:46
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
oeh, lekker sfeertje heb je erin verwerkt Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan de robot-achtigen zwart te laten. Laat meer aan de verbeelding van de kijker over

edit: Dat blauwe licht komt toch niet van de maan? (of mss zie ik de helft niet omdat k n geel beeldscherm heb en erbij heb bedacht dat t blauw licht is )
Oud 30-06-2005, 19:35
SuperSanne
SuperSanne is offline
*buigt in nederigheid*

Oud 01-07-2005, 13:36
CSN
CSN is offline
ik vind het erg mooi

waarmee heb je dat gemaakt?
Oud 01-07-2005, 15:11
Rooster
Rooster is offline
niet wat ik interessant vind,
wel heel erg mooi
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 18:44
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
CSN schreef op 01-07-2005 @ 14:36 :
ik vind het erg mooi

waarmee heb je dat gemaakt?
Photoshop lijkt me? of die andere die bijna hetzelfde is alleen dan gratis (ben even naam kwijt).
Oud 01-07-2005, 19:06
Verwijderd
tof man
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:35
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 01-07-2005 @ 19:44 :
Photoshop lijkt me? of die andere die bijna hetzelfde is alleen dan gratis (ben even naam kwijt).
opencanvas?
Oud 02-07-2005, 03:03
p-chez
p-chez is offline
Ik vind 'm wel ok. Zit veel sfeer in.

Ik vind die bomen echter niet mooi. De stam.. vind ik niet zo dope, en die bolletjes als kruin.. mnee. De rechter boom is nog erger dan de linker, door die transparency (volgens mij wilde je daarmee diepte creëren, maar da's niet zo goed gelukt )

Als je er nog mee verder gaat, zou je daar eventueel nog wat aan kunnen veranderen.

Die robots vind ik wel cool, die silhouetten laten veel over aan de fantasie van de kijker.
Oud 06-07-2005, 03:42
Naz
Naz is offline
Jeetje, thanks voor alle comments

nog even de vragen beantwoorden hoor, ehh..

Pluiske-Dankje.. ja, kvond dat ovaal achtige iets buitenaarts hebben eigenlijk, misschien heb je gelijk maar kwou er ook niet echt op focussen.

Diary of Dreams- ja thanks, mm, tis wel wat donker inderdaad, maar dat hoort er ook bij hé. Tis nacht (maan). Khou zoiezo wel van donkere kleuren.

scrooping~paper- ja tis blauw.. geel groen rood oranje paars, er zit heel veel in.

CSN- Photoshop en.. photoshop. 7.0.

p-chez kheb die boom zeg maar achter de aura gezet, geen transparency, beetje moeras achtig effect dacht ik persoonlijk dan. Kwou inderdaad proberen wat diepte eraan te geven, behalve dat het achter de "aura" zit is de boom ook een stuk kleiner. Voor mezelf was dat wel duidelijk maar tis altijd maar de vraga of je dat op andere kan overbrengen.

Maar kmoet zeggen dat ik niet mag klagen met zulke reacties

Ñaz
Oud 08-07-2005, 00:58
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Naz schreef op 06-07-2005 @ 04:42 :

p-chez kheb die boom zeg maar achter de aura gezet, geen transparency, beetje moeras achtig effect dacht ik persoonlijk dan. Kwou inderdaad proberen wat diepte eraan te geven, behalve dat het achter de "aura" zit is de boom ook een stuk kleiner. Voor mezelf was dat wel duidelijk maar tis altijd maar de vraga of je dat op andere kan overbrengen.
Nou ja, er ontstaat wel een beetje dieptewerking door. Maar 't is niet echt overtuigend zeg maar. Dat bedoelde ik meer.
Oud 08-07-2005, 10:13
Nietzman
Nietzman is offline
Ik ben erg benieuwd naar de originele tekening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten