Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Aha dan heb je echt heel erg geluk! Ik zou het dan zeker doen als ik jou was! Als ik het over mocht doen had ik het weer gedaan, vooral door de ervaringen die je ermee op doet. Je hebt al contacten en vooral de tweede keer vond ik het erg fijn om te weten hoe je de kennis kan toepassen in de praktijk, het wordt gelijk een stuk concreter. Ik heb in dat jaar meer geleerd dan in 1 jaar naar school gaan, dat zeker. Ook toen ik klaar was met mijn studie wist ik toen ik een baan kreeg waar ik aan toe was en had minder begeleiding nodig, omdat ik de basisdingen al zelfstandig kon uitvoeren. Als ik jou was zou ik het zeker doen, al helemaal als je dus al een werkplek heb. Je pikt namelijk dingen sneller op dan uit een boek, waardoor je het jaar dat je weer naar school moet al een aantal dingen weet en niet meer helemaal hoeft te bestuderen. (nou weet ik niet hoe het bij jou is opgedeeld, bij mij was het 1 jaar studeren, 1 jaar werken en dan weer 1 jaar studeren en 1 jaar werken) |
![]() |
||
Citaat:
Hoe het precies zit met weekplanningen etc, weet ik nog niet zo goed. Ook weet ik dat van die afdelingen niet, maar dat ga ik zeker vragen. Heel erg bedankt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO-V voltijd of duaal?! Daantjee_ | 0 | 04-08-2016 15:07 | |
Studeren |
Wisselen voltijd - duaal Jaccow | 0 | 15-04-2010 21:46 | |
Studeren |
Duaal opleidingen na VWO Barcawinner | 2 | 05-01-2007 16:14 | |
Studeren |
HBO Commerciële econonomie - duaal moontje16 | 5 | 21-08-2006 18:08 | |
Studeren |
Afstudeerrichting kiezen (keuze: voltijd/duaal) Daantje_0705 | 3 | 08-02-2006 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Duaal Opleiding Souljah | 2 | 25-02-2004 13:17 |