Het zit zo.. Vorig jaar ben ik op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk, alles leuk en aardig, plus erg leuke jongen. Maar.. ik ben nogal verlegen, hij is ook verlegen en ik wist niet zeker of hij mij wel leuk vond dus er gebeurde nix. Op het laatst werd hij door een ander meisje versierd en kreeg hij wat met haar. Dat was uiteindelijk maar van korte duur (ze had al een vriend bla bla..). Na de vakantie kwam ik er op MSN achter dat hij mij ook leuk had gevonden enzow maar we wonen te ver van elkaar vandaan dus konden alsnog 'nix beginnen'. Nu gaan we, heel toevallig, allebei naar Spanje 20 km van elkaar vandaan, en hebben we al afgesproken dat we elkaar op gaan zoeken en ik weet zeker dat hij dat heel leuk vindt (hij reageerde heel enthousiast - of wij niet naar zijn camping konden komen, en hij vond het heeel leuk als ik een paar dagen bij hem op de camping zou blijven als dat niet zo was - ).
Ik vind het natuurlijk heeel leuk dat we elkaar eindelijk weer gaan zien, maar ik weet niet wat ik van hem kan verwachten op vakantie.. Hij doet de ene x op MSN nogal kortaf en de andere x heel leuk en enthousiast (bijvoorbeeld toen we het over Spanje hadden dus). Wat vindt ie nou van me? Want hij zou ook een x naar mij toekomen maar wilde niet in mei afspreken want hij wilde in de zomer komen (geen tijd enz.). En bovendien, vorig jaar kreeg ie wel wat met een ander...
*nutteloze topic*