Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik lees ongeveer een boek per week in een normale week en in vakanties veel meer, ik koop liever boeken dan dat ik ze uit de bibliotheek haal en daarom heb ik een muur vol, ik vind het er gezellig uitzien en ik herlees boeken altijd wel een keer of twee. mijn favoriete schrijvers zijn oscar wilde, ernest hemingway, virginia woolf, yann martel, david lodge, charles dickens, vladimir nabokov, emile zola, jeanpaul sartre, en nederlands kan ik zo gauw geen favoriet bedenken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik lees wel zo nu en dan, maar vind nooit de tijd en discipline om de boeken uit te lezen. Vooral filosofie. Samenvattingen en werken zelf. |
![]() |
||
Citaat:
Later heb ik hem wel gelezen en heb er ook veel achtergrond literatuur over gelezen (was voor school). Het boek werd steeds interessanter toen ik alle laagjes had uitgeplozen. Nu vind ik het dus echt een tof boek, maar een beetje droog wel hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ga in de zomervakantie weer veel lezen. Ik lees graag Agatha Christie en John Grisham. Ben nu bezig met Madame Bovary maar het schiet niet echt op. Ik lees ook graag boeken over film, muziek, schilderkunst en over oude beschavingen. Verder lees ik ook veel tijdschriften en de krant en ik lees vaak in de trein of thuis op de bank. Boek: The great gatsby Tijdschrift: Elle
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lees veel e-zines en columns op internet. Verder de spits/metro/volkskrant en af en toe nieuwe revu/aardschok/oor. Boeken lezen doe ik niet veel maar wil al heel lang Marx gaan lezen dus denk ik dat daar binnenkort maar eens aan ga beginnen. Ideaal voor het lekkere weer wat er aankomt ![]() Communisme, bier en zon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|