Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 14:13
Ostentation
Ostentation is offline
Lieve mensen,

ik maak een Praktische Opdracht voor maatschappijleer. Mijn onderwerp is: loverboys. Ik wil graag een ervaring van een meisje in mijn po verwerken (anoniem!). Mijn vraag, die uiteraard niet echt leuk is, is of iemand van jullie in aanraking is geweest, of zelfs meer dan dat, met een loverboy. Je kunt je verhaal prive naar mij sturen, of als je wilt dat meerdere meiden het lezen, zodat je ze kunt waarschuwen, mag je het ook gewoon in het forum posten. Je verhaal wordt met respect behandeld en anonimiteit staat, als je daar op staat, voorop. Ik hoop hierdoor mensen die mijn po te lezen krijgen, dusdanig te raken dat er op mijn school een project kan worden gehouden over loverboys, want het komt overal voor!

Ikzelf heb een vriendin, die in mijn ogen ook te maken heeft gehad met een loverboy. Zij ontkent het echter, maar bij de eerste ontmoeting had ik al het idee dat er niet iets klopte. En al helemaal niet, toen hij na 3 maanden vroeg of zij zin had in een trio.

Heb jij ook zoiets meegemaakt, stuur het dan alsjeblieft op, want ik vind het heel belangrijk dat er niet meer meiden slachtoffer worden van deze loverboys!

Voor iedereen die het niet durft te posten, heel veel sterkte en ik hoop dat je er met anderen uitkomt!

Liefs, Blondien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 15:15
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Blondien schreef op 31-05-2005 @ 15:13 :
Ikzelf heb een vriendin, die in mijn ogen ook te maken heeft gehad met een loverboy. Zij ontkent het echter, maar bij de eerste ontmoeting had ik al het idee dat er niet iets klopte. En al helemaal niet, toen hij na 3 maanden vroeg of zij zin had in een trio.
Hoezo is die jongen dan gelijk een loverboy?
Oud 31-05-2005, 15:19
Poffertje
Poffertje is offline
Wat precies is een loverboy? Iemand die graag met zoveel mogelijk naar bed gaat ofzo?
Oud 31-05-2005, 15:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 31-05-2005 @ 16:19 :
Wat precies is een loverboy? Iemand die graag met zoveel mogelijk naar bed gaat ofzo?
Da's meer een player.

Is een loverboy niet meer iemand die met dure cadeaus jonge naïeve meisjes probeert te pimpen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:24
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 16:21 :
Da's meer een player.

Is een loverboy niet meer iemand die met dure cadeaus jonge naïeve meisjes probeert te pimpen?
Ja.
Loverboys zijn stout.
Oud 31-05-2005, 15:32
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
De loverboy gaat op zoek naar meisjes. Hij parkeert zijn dure auto's of scooter voor middelbare scholen, maakt een praatje in een koffieshop, kroeg of discoteek. Of hij wacht meisjes op bij opvanghuizen.

Hij verwent haar met cadeaus en lieve woorden, waardoor het meisje gaandeweg verliefd wordt.
De loverboy gaat met het meisje naar bed.

Om het meisje afhankelijk te maken, probeert de loverboy een wig te drijven tussen het meisje en haar omgeving.

Door het meisje bijvoorbeeld aan te zetten tot seks met zijn vrienden verlaagt hij de drempel naar prostitutie.

Is het meisje volledig afhankelijk, dan verandert zijn houding. Onder het mom van geldgebrek of een openstaande schuld, zet hij het meisje onder druk om tegen betaling met een ander naar bed te gaan. Een argument daarbij is dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen

Veelal wordt het meisje tevens aangezet tot het gebruik van softdrugs of alcohol.

Als het meisje eenmaal in de prostitutie werkt, wordt ze scherp in de gaten gehouden, en indien nodig bedreigd en gemanipuleerd.

>>> Vond ik op internet.. Zo een beter beeld? Bij ons op school hebben ze ook een project gehad over loverboys, omdat sommige meisjes daar ook mee te maken hebben gehad en onze leraren het wilden voorkomen en iedereen wilden inlichten over hen.
Oud 31-05-2005, 15:40
Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 31-05-2005 @ 16:15 :
Hoezo is die jongen dan gelijk een loverboy?
Ik zeg niet dat hij er een was, maar het kwam wel in mij op. Vaak kun je beter maar wel naar dat gevoel luisteren, aangezien hij dus ook trio wou doen. Dat meisje waar hij mee had, was zeer kwetsbaar omdat zij net haar moeder had verloren. Ze kenden elkaar overigens van internet. Ik was op mijn hoede laten we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 16:21 :
Da's meer een player.

Pimpen in letterlijk zin dan.

Loverboys zijn jongens die met dure cadeaus, geld en aandacht sociaal zwakkere meisjes proberen in te palmen. Ze laten ze verliefd op ze worden, maken ze afhankelijk en dwingen ze vervolgens de prostitutie in te gaan, waar ze vervolgens nauwelijks uitkomen omdat ze zich schamen en de loverboy hen chanteert.

Het laagste van het laagste dus.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:50
Ostentation
Ostentation is offline
zitten de loverboys zelf in de problemen, of kicken ze er gewoon op?? Ik bedoel, wat is het nu van deze gruwel?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:56
Verwijderd
Eigenlijk dezelfde reden als de meeste boeven hebben: geld verdienen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:56
Verwijderd
In de Volkskrant stond laatst een heel onderzoek meen ik.
2 maanden terug als ik het goed heb.

Het nut? -> Geld, geld en nog eens geld...

Je laat dan wel een meisje helemaal kapot gaan, maar je hebt dan wel snel geld

De een zijn leed is de ander zijn BMW.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:04
Ostentation
Ostentation is offline
dus ze stoppen geld in de meisjes om ze daarna de prostitutie in te sturen? en hoe verdienen ze daar dan geld mee?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Blondien schreef op 31-05-2005 @ 17:04 :
dus ze stoppen geld in de meisjes om ze daarna de prostitutie in te sturen? en hoe verdienen ze daar dan geld mee?
Uhm, zoals de meeste pooiers geld verdienen? Gewoon de inkomsten van die meisjes afpakken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:09
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Prostitutie levert geld op, en dat geld nemen zij dan in
Oud 31-05-2005, 16:13
Ostentation
Ostentation is offline
Uhm, serieus? Ik meende dat zij dat geld voor zichzelf verdienden? En daar wordt zeker niks van gezegd....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:06
Vice
Vice is offline
De boys innen het geld omdat ze zogenaamd door het kopen van dure dingen voor meisjes in geldnood zijn gekomen. Ze willen dan geld van de meisjes en is de prostitutie een snelle manier om geld te verdienen.
Oud 31-05-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 31-05-2005 @ 18:06 :
De boys innen het geld omdat ze zogenaamd door het kopen van dure dingen voor meisjes in geldnood zijn gekomen. Ze willen dan geld van de meisjes en is de prostitutie een snelle manier om geld te verdienen.
Ja, dat is dan nog de 'vriendelijke' manier. Er zijn ook loverboys die, wanneer de meisjes eenmaal de prostitutie ingeduwd zijn, gewoon met bedreiging en geweld het geld afpersen. Of ze dreigen seksfoto's en -video's aan de familie van de meisjes te sturen (het zijn vaak allochtone meisjes, dus die krijgen dan écht enórm gezeik thuis).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:08
Verwijderd
Hier is een paar maanden geleden nog héél veel over geschreven in alle kranten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:12
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Bij mij op school zijn loverboys actief.
Oud 31-05-2005, 17:21
MB
MB is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 18:12 :
Bij mij op school zijn loverboys actief.
Met een knokploeg even duidelijk maken dat ze niet gewenst zijn? Lijkt me wel zo netjes
Oud 31-05-2005, 17:21
Ostentation
Ostentation is offline
jeemig.. en kun je ze ook herkennen, want er zijn veel jongens met dure kleding en een scooter, maar dan zijn ze toch niet gelijk een loverboy?!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:23
MB
MB is offline
Citaat:
Blondien schreef op 31-05-2005 @ 18:21 :
jeemig.. en kun je ze ook herkennen, want er zijn veel jongens met dure kleding en een scooter, maar dan zijn ze toch niet gelijk een loverboy?!
Het SCHIJNEN veelal allochtone jongeren te zijn, het zijn vaak knappe en 'snelle' jongens. Maarja, niet iedere allochtone, knappe, snelle jongen is natuurlijk een loverboy.

Dus het lijkt me niet dat je ze zo kunt herkennen.
Oud 31-05-2005, 17:24
Ostentation
Ostentation is offline
idd, ik lees veel dat het allochtonen zijn. vind ik echter een merkwaardig argument. en dat is dus echt wel shit dat je ze niet kunt herkennen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:39
De Zwartkijker
Citaat:
Da_mark schreef op 31-05-2005 @ 18:21 :
Met een knokploeg even duidelijk maken dat ze niet gewenst zijn? Lijkt me wel zo netjes
Ik wist het ook niet. Heb altijd gedacht dat het een ver-van-mijn-bedshow was. Tot er op een dag mijn fiets werd gestolen en ik de camarabeelden mocht zien. Mijn fietsendief zag ik er niet op maar wel een wirwar van snelle bolides. Toen ik hier mensen hier binnen op school aansprak knikte ze bevestigend... Ik wil hier niet het achterste van mijn tong laten zien (weet een aantal verhalen van meisjes die er ingetuind zijn), maar het is een groter probleem dan je aanvankelijk zal denken.
Oud 31-05-2005, 19:13
Verwijderd
Valt me tegen dat veel mensen niet weten wat het is. Bijna alle mensen die ik ken hebben die film over loverboys gezien, die nederlandse. Sommigen moesten dat zelfs voor school kijken, ik zag het echter een keer toevallig op de tv.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Blondien schreef op 31-05-2005 @ 18:24 :
idd, ik lees veel dat het allochtonen zijn. vind ik echter een merkwaardig argument. en dat is dus echt wel shit dat je ze niet kunt herkennen.
Vaak dragen ze een paarse bolhoed.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:52
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Het is uit onderzoek gebleken. Jammer, maar helaas.
Oud 31-05-2005, 20:29
Ostentation
Ostentation is offline
dat is zeker jammer! ik vind het onrechtvaardig!
maarja, wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:08
JCG
JCG is offline
Citaat:
en dat is dus echt wel shit dat je ze niet kunt herkennen.
als je binnen een maand een gouden ketting of iets anders idioot duur krijgt heb je bijna zeker met een loverboy te maken. Klinkt misschien logisch, maar schrikbarend veel meisjes denk nog steeds dat hun vriendje gewoon erg vrijgevig is.
Oud 31-05-2005, 22:11
De Zwartkijker
Citaat:
JCG schreef op 31-05-2005 @ 23:08 :
als je binnen een maand een gouden ketting of iets anders idioot duur krijgt heb je bijna zeker met een loverboy te maken. Klinkt misschien logisch, maar schrikbarend veel meisjes denk nog steeds dat hun vriendje gewoon erg vrijgevig is.
Inderdaad sommige meisjes vragen er gewoon om achter de ramen te staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 31-05-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 23:11 :
Inderdaad sommige meisjes vragen er gewoon om achter de ramen te staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er om vragen of dat soort gedrag uitdagen is natuurlijk iets heel anders dan door naïviteit slachtoffer worden van zoiets.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:56
JCG
JCG is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 23:11 :
Dat bedoelde ik dus niet
Oud 01-06-2005, 01:05
MB
MB is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 18:39 :
Ik wist het ook niet. Heb altijd gedacht dat het een ver-van-mijn-bedshow was. Tot er op een dag mijn fiets werd gestolen en ik de camarabeelden mocht zien. Mijn fietsendief zag ik er niet op maar wel een wirwar van snelle bolides. Toen ik hier mensen hier binnen op school aansprak knikte ze bevestigend... Ik wil hier niet het achterste van mijn tong laten zien (weet een aantal verhalen van meisjes die er ingetuind zijn), maar het is een groter probleem dan je aanvankelijk zal denken.
Als jij weet wie dit soort praktijken uitvoeren, dan lijkt het me op zijn minst netjes ervoor te zorgen dat ze wegblijven bij jouw school of het even te melden bij de politie.
Oud 01-06-2005, 01:07
De Zwartkijker
Citaat:
Da_mark schreef op 01-06-2005 @ 02:05 :
Als jij weet wie dit soort praktijken uitvoeren, dan lijkt het me op zijn minst netjes ervoor te zorgen dat ze wegblijven bij jouw school of het even te melden bij de politie.

Ik heb daar ook melding van gemaakt en het probleem is inderdaad bekend bij de politie en bij school.
Oud 01-06-2005, 01:22
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Als je als meisje gewoon kan nadenken hoef je nergens bang voor te zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 01:23
De Zwartkijker
Citaat:
Bloedpropje schreef op 01-06-2005 @ 02:22 :
Als je als meisje gewoon kan nadenken hoef je nergens bang voor te zijn.
Maar dat kunnen ze niet. Het zijn vaak meisjes uit gebroken gezinnen die erg kwetsbaar zijn. Vandaar is het zaak hier hard tegen op te treden.....
Oud 01-06-2005, 01:50
MB
MB is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 01-06-2005 @ 02:23 :
Maar dat kunnen ze niet. Het zijn vaak meisjes uit gebroken gezinnen die erg kwetsbaar zijn. Vandaar is het zaak hier hard tegen op te treden.....
Dat neemt niet weg dat die meisjes dom zijn
Oud 01-06-2005, 03:10
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Door het meisje bijvoorbeeld aan te zetten tot seks met zijn vrienden verlaagt hij de drempel naar prostitutie.
Nou die jongen wou een dus een trio. Was dat een trio met een jongen erbij of een meisje erbij?

Een meisje erbij is namelijk de stoute droom van menig heteroseksueel jongetje. (imho, je kan zoiets beter een droom laten, want in de praktijk is het vaak onpraktisch en het valt vaak tegen).

Bij een jongen erbij vind ik het toch verdacht worden. Dan ligt het eraan of hij zelf bi-gevoelens heeft of dat hij compleet hetero is.
Bij compleet hetero zou ik het niet vertrouwen. Als hij zegt bi-gevoelens te hebben kan natuurlijk ook zijn dat hij liegt.
Oud 01-06-2005, 03:32
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 31-05-2005 @ 18:23 :
Het SCHIJNEN veelal allochtone jongeren te zijn, het zijn vaak knappe en 'snelle' jongens. Maarja, niet iedere allochtone, knappe, snelle jongen is natuurlijk een loverboy.

Dus het lijkt me niet dat je ze zo kunt herkennen.
Klopt geloof ik wel. 9 op de 10 loverboys zouden allochtoon zijn. Men zoekt een verklaring onder andere in de botsing tussen twee culturen. Autochtone vrouwen worden vaak als minderwaardig gezien. Ze zien in die vrouwen ook hun eigen moeder of zuster terug. Dat weten ze zo op die manier los te koppelen.

Een van de manieren waarop ze iemand proberen te overtuigen om de hoer voor hun te spelen is door met hun allochtone afkomst op de proppen te komen. Ze zeggen dingen in de trant van; het moet wel zo, want ik kan geen werk krijgen want ik ben allochtoon. En eigenlijks is dit tot op zekere hoogte ook wel zo. Allochtonen maken inderdaad minder kans op een baan. Iemand is eens wezen solliciteren op een marrokaanse naam en een Nederlandse naam voor zijn PO of zoiets. Met zijn Nederlandse naam kreeg ie veel meer respons. Natuurlijk is dat geen rechtvaardiging, maar het wordt wel gebruikt. Eigenlijks een vicieuze cirkel. weinig werk --> loverboy worden --> slechte reputatie --> weinig werk --> etc.

Het is trouwens niet zo dat ze zich niet schamen in die cultuur een pooier te zijn. Een pooier is het laagste van het laagste, dus men ontkent het ten stelligste te zijn.
Het is dus niet zo dat het cool is een "pimp" te zijn. Alleen het geld is cool. Hoe je eraan komt doet mensen er vaak ook niet toe.

Het hoeft trouwens ook niet altijd een hele rits hoeren en één pooier te zijn heb ik in de Revu gelezen (flink wat weken terug).
Één prostitiue op één pooier kan ook. Interresant stuk. Haalde flink wat vooroordelen over loverboys bij me weg.
Oud 01-06-2005, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 01-06-2005 @ 02:50 :
Dat neemt niet weg dat die meisjes dom zijn
Rot toch op. Als je mamma net gescheiden is van man nr5. En jij zit emotioneel heel erg laag, je gaat uit en je danst alsof je iets wil vergeten (wat ik ook zou doen hoor, even lekker uit je bol gaan om alles te vergeten), zo'n knul ziet dat, begint je te vleien (en dat heb je wel nodig.. want je voelt je kut, een meisje dat zich niet kut voelt, een vriendje heeft en een mamma met een pappa, hoeft geen aandacht), dan is een beetje aandacht alles wat je nodig hebt hoor. Ik vind dat je dan helemaal niet dom bent. Mij zou t ook kunnen overkomen. En daar gaat het meestal dus fout, mensen denken dat alleen mavo-trutjes zo dom zijn om zich in te laten palmen door loverboys, dat is niet waar. Ook op vwo-scholen zitten meisjes die t kut hebben. En sommige loverboys gaan juist voor vwo-meisjes.

Het kan echt iedereen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 10:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2005 @ 08:28 :
Daar ben ik het niet mee eens.
Oud 01-06-2005, 11:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-06-2005 @ 11:43 :
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik ook niet. Ik heb veel meegemaakt in mijn leven, heb vaak zat het emotionele dieptepunt bewoont, maar ik ben NOOIT of de nimmer NAÏEF geweest. Altijd helder, en dondersgoed wetend wie of wat ik voor me had, altijd op mijn hoede, wetend met wie ik in zee ging. En nee dat zal er heus niet mee te maken hebben dat ik een hoger intellect heb dan het gemiddeld meisje, want dat heb ik niet. Ik kan het me best voorstellen dat wanneer je, je kut voelt een beetje aandacht wel zo fijn of prettig is, bedoel dat gevoel herkent waarschijnlijk iedereen. Maar wanneer jij levend op je roze wolkje de realiteit uit het oog verliest, zelfs als de boodschap zó overduidelijk is, denk ik dat je best zoals Da_Mark al zei, mag spreken van een gruwelijk domme, en bovenal naïeve persoonlijkheid.. Ik begrijp werkelijkwaar niet dat voor iemand met een gezond verstand de boodschap nog niet duidelijk is wanneer je binnen een maand een ketting krijgt van 200 euro krijgt, maar dat ze gewoon denken dat meneer zo vrijgevend is. Rot toch op!
Oud 01-06-2005, 11:26
Ostentation
Ostentation is offline
Ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn rijke families hier in Nederland, en diejongens hebben nou eenmaal wat meer geld in de zak. Het betekent dan toch niet voor al die rijke jongens, dat zij gelijk een loverboy zijn! Dan zouden er heel wat rondlopen hier op deze aardbol, en ook gewone hollanders!

Maar niemand die een echte ervaring heeft, die je met ons wilt delen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 11:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Rijke families? Tuurlijk zijn die er, klinkt misschien stom maar voordat mijn ouders gingen scheiden en het contact met mijn vader in verval raakte, was ik er één van. Nu heb ik bij toeval ook 2 oudere broers, en vooral de oudste heeft behoorlijk wat vriendinnetjes gehad, enkel is het nooit zo geweest dat hij om de zoveel tijd met dure dingen aan kwam pappen, simpelweg omdat dat in zijn ogen "overbodig" was. Ze gaven elkaar onzindingetjes, wat elk verliefd stel doet. Ik denk niet dat je een rijke familie met een zoon die toevallig ook wat geld door pappie en mammie toegestopt heeft gekregen, GELIJK hoeft te zien als een loverboy, want ik denk eerder dat het een uitzondering is op de regel dan een vaste prik.

Hmm, een vriendin van mij heeft er ervaring mee. Haar werd ook gevraagd met een vriend van hem naar bed te gaan etc. Daar ben ik destijds samen met nog wat mensen tussen gesprongen, omdat we het geen van alle, en dan voornamelijk ikzelf niet vertrouwde. Achteraf bleek ons voorgevoel correct, maar deed de politie er niets aan aangezien er niet daadwerkelijk wat gebeurd was, het had enkel KUNNEN gebeuren. Daarna is hij overigens voor een ander delict (beroving) de bak ingedraaid. Ik geloof alleen niet dat zij hier verder nog haar verhaal over kwijt wil, dus sorry.
Oud 01-06-2005, 11:59
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 31-05-2005 @ 20:13 :
Valt me tegen dat veel mensen niet weten wat het is. Bijna alle mensen die ik ken hebben die film over loverboys gezien, die nederlandse. Sommigen moesten dat zelfs voor school kijken, ik zag het echter een keer toevallig op de tv.
Een film over loverboys? Nooit van gehoord...

Anyhoe,
Het kan niet iedereen overkomen, alleen meisjes die emotioneel zwak in hun schoenen staan zijn hier vatbaar voor.
Veel tuig is gewoon tuig, maar het zijn niet gelijk Loverboys. Volgens mij is de groep mensen die 'loverboy' is helemaal niet groot. Maar de groep tuig is gigantisch, dus misschien is het gewoon handig om al het tuig te ontlopen.... Scheelt een hoop gezeik.

Ps, hier hebben we toch een paar maandjes geleden nog een topic over gehad? misschien handig voor de TS om die ff op te duikelen.
Oud 01-06-2005, 13:04
MB
MB is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2005 @ 08:28 :
Rot toch op. Als je mamma net gescheiden is van man nr5. En jij zit emotioneel heel erg laag, je gaat uit en je danst alsof je iets wil vergeten (wat ik ook zou doen hoor, even lekker uit je bol gaan om alles te vergeten), zo'n knul ziet dat, begint je te vleien (en dat heb je wel nodig.. want je voelt je kut, een meisje dat zich niet kut voelt, een vriendje heeft en een mamma met een pappa, hoeft geen aandacht), dan is een beetje aandacht alles wat je nodig hebt hoor. Ik vind dat je dan helemaal niet dom bent. Mij zou t ook kunnen overkomen. En daar gaat het meestal dus fout, mensen denken dat alleen mavo-trutjes zo dom zijn om zich in te laten palmen door loverboys, dat is niet waar. Ook op vwo-scholen zitten meisjes die t kut hebben. En sommige loverboys gaan juist voor vwo-meisjes.

Rot lekker zelf op. Je bent gewoon dom als je erin trapt. Natuurlijk kan je het moeilijk hebben, maar zeker nu er op allerlei scholen van die projecten zijn geweest meot je toch beter weten Bovendien juist als je door iedereen die je vertrouwde teleurgesteld ben ben je normaal gesproken nog veel meer op je hoede en zal je niet zo snel weer iemand moeten vertrouwen. Het gebeurd alleen naïeve domme meisjes, die er verder misschien ook niet zoveel aan kuinnen doen, maar dan is het toch nog steeds naïef en dom. Hoe 'begrijpelijk' jij het ook vindt.

En voor zover ik weet gaat het meestal wel om laaggeschoolde meisjes
Oud 01-06-2005, 14:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Las tijdje geleden interview in de krant met een ex-loverboy. De laatste zin staat me nog bij: "Als ik ooit zelf een dochter heb, moet een loverboy het niet wagen bij haar in de buurt te komen?"

Dubbele moraal?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 14:07
MB
MB is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-06-2005 @ 15:02 :
Las tijdje geleden interview in de krant met een ex-loverboy. De laatste zin staat me nog bij: "Als ik ooit zelf een dochter heb, moet een loverboy het niet wagen bij haar in de buurt te komen?"

Dubbele moraal?
Ehm, dat is toch logisch? Blijkbaar heeft hij zijn leven gebeterd en weet hij wat hij die meisjes heeft aangedaan, natuurlijk wil hij niet dat dat met izjn eigen dochter gebeurd. Niks dubbele moraal!
Oud 01-06-2005, 14:12
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 01-06-2005 @ 14:04 :
Rot lekker zelf op. Je bent gewoon dom als je erin trapt. Natuurlijk kan je het moeilijk hebben, maar zeker nu er op allerlei scholen van die projecten zijn geweest meot je toch beter weten Bovendien juist als je door iedereen die je vertrouwde teleurgesteld ben ben je normaal gesproken nog veel meer op je hoede en zal je niet zo snel weer iemand moeten vertrouwen. Het gebeurd alleen naïeve domme meisjes, die er verder misschien ook niet zoveel aan kuinnen doen, maar dan is het toch nog steeds naïef en dom. Hoe 'begrijpelijk' jij het ook vindt.

En voor zover ik weet gaat het meestal wel om laaggeschoolde meisjes
Ik vind het een beetje ruw om zo'n meisje meteen dom te noemen. Ze is op dat moment emotioneel erg zwak. En zelfs de slimste mensen doen dan wel eens domme dingen.
Als dat meisje niet emotioneel zwak was geweest, was ze waarschijnlijk ook niet met een loverboy in zee gegaan en had ze het eerder doorgehad.
Daarom zoeken loverboys ook altijd meisjes op die het even allemaal niet meer zo helder op een rijtje hebben staan. Maar om die meisjes dan meteen dom te noemen... Nou nee...
Oud 01-06-2005, 14:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 01-06-2005 @ 15:07 :
Ehm, dat is toch logisch? Blijkbaar heeft hij zijn leven gebeterd en weet hij wat hij die meisjes heeft aangedaan, natuurlijk wil hij niet dat dat met izjn eigen dochter gebeurd. Niks dubbele moraal!
Nee, deze jongen had was dan wel gestopt met zijn activiteiten. Maar naar ik begreep meer om praktische redenen. Hij vond dat ie eigenlijk niks fout had gedaan. Heel vreemd om te lezen dat iemand zijn eigen daden zo kan rechtpraten.

Maar goed, ik heb het interview niet meer, dus kan je geen verdere info geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten