Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Is een loverboy niet meer iemand die met dure cadeaus jonge naïeve meisjes probeert te pimpen? |
![]() |
||
Citaat:
Loverboys zijn stout. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Loverboys zijn jongens die met dure cadeaus, geld en aandacht sociaal zwakkere meisjes proberen in te palmen. Ze laten ze verliefd op ze worden, maken ze afhankelijk en dwingen ze vervolgens de prostitutie in te gaan, waar ze vervolgens nauwelijks uitkomen omdat ze zich schamen en de loverboy hen chanteert. Het laagste van het laagste dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus het lijkt me niet dat je ze zo kunt herkennen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb daar ook melding van gemaakt en het probleem is inderdaad bekend bij de politie en bij school.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Een van de manieren waarop ze iemand proberen te overtuigen om de hoer voor hun te spelen is door met hun allochtone afkomst op de proppen te komen. Ze zeggen dingen in de trant van; het moet wel zo, want ik kan geen werk krijgen want ik ben allochtoon. En eigenlijks is dit tot op zekere hoogte ook wel zo. Allochtonen maken inderdaad minder kans op een baan. Iemand is eens wezen solliciteren op een marrokaanse naam en een Nederlandse naam voor zijn PO of zoiets. Met zijn Nederlandse naam kreeg ie veel meer respons. Natuurlijk is dat geen rechtvaardiging, maar het wordt wel gebruikt. Eigenlijks een vicieuze cirkel. weinig werk --> loverboy worden --> slechte reputatie --> weinig werk --> etc. Het is trouwens niet zo dat ze zich niet schamen in die cultuur een pooier te zijn. Een pooier is het laagste van het laagste, dus men ontkent het ten stelligste te zijn. Het is dus niet zo dat het cool is een "pimp" te zijn. Alleen het geld is cool. Hoe je eraan komt doet mensen er vaak ook niet toe. Het hoeft trouwens ook niet altijd een hele rits hoeren en één pooier te zijn heb ik in de Revu gelezen (flink wat weken terug). Één prostitiue op één pooier kan ook. Interresant stuk. Haalde flink wat vooroordelen over loverboys bij me weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan echt iedereen gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn rijke families hier in Nederland, en diejongens hebben nou eenmaal wat meer geld in de zak. Het betekent dan toch niet voor al die rijke jongens, dat zij gelijk een loverboy zijn! Dan zouden er heel wat rondlopen hier op deze aardbol, en ook gewone hollanders!
Maar niemand die een echte ervaring heeft, die je met ons wilt delen? |
![]() |
|
![]() |
Rijke families? Tuurlijk zijn die er, klinkt misschien stom maar voordat mijn ouders gingen scheiden en het contact met mijn vader in verval raakte, was ik er één van. Nu heb ik bij toeval ook 2 oudere broers, en vooral de oudste heeft behoorlijk wat vriendinnetjes gehad, enkel is het nooit zo geweest dat hij om de zoveel tijd met dure dingen aan kwam pappen, simpelweg omdat dat in zijn ogen "overbodig" was. Ze gaven elkaar onzindingetjes, wat elk verliefd stel doet. Ik denk niet dat je een rijke familie met een zoon die toevallig ook wat geld door pappie en mammie toegestopt heeft gekregen, GELIJK hoeft te zien als een loverboy, want ik denk eerder dat het een uitzondering is op de regel dan een vaste prik.
Hmm, een vriendin van mij heeft er ervaring mee. Haar werd ook gevraagd met een vriend van hem naar bed te gaan etc. Daar ben ik destijds samen met nog wat mensen tussen gesprongen, omdat we het geen van alle, en dan voornamelijk ikzelf niet vertrouwde. Achteraf bleek ons voorgevoel correct, maar deed de politie er niets aan aangezien er niet daadwerkelijk wat gebeurd was, het had enkel KUNNEN gebeuren ![]() ![]()
||
Citaat:
Anyhoe, Het kan niet iedereen overkomen, alleen meisjes die emotioneel zwak in hun schoenen staan zijn hier vatbaar voor. Veel tuig is gewoon tuig, maar het zijn niet gelijk Loverboys. Volgens mij is de groep mensen die 'loverboy' is helemaal niet groot. Maar de groep tuig is gigantisch, dus misschien is het gewoon handig om al het tuig te ontlopen... ![]() Ps, hier hebben we toch een paar maandjes geleden nog een topic over gehad? misschien handig voor de TS om die ff op te duikelen.
||
Citaat:
![]() En voor zover ik weet gaat het meestal wel om laaggeschoolde meisjes
||
Citaat:
||
Citaat:
Als dat meisje niet emotioneel zwak was geweest, was ze waarschijnlijk ook niet met een loverboy in zee gegaan en had ze het eerder doorgehad. Daarom zoeken loverboys ook altijd meisjes op die het even allemaal niet meer zo helder op een rijtje hebben staan. Maar om die meisjes dan meteen dom te noemen... Nou nee...
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, ik heb het interview niet meer, dus kan je geen verdere info geven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
De Kantine |
testje? :) wat voor een type ben jij? Gatara | 75 | 30-03-2004 21:28 |