Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 18:42
Firebolt
Firebolt is offline

gemaakt door een volbloed Nederlander. Kan dit??
HIERO!

mijn eerste reactie: hoe diep kan je zinken?

wat vinden jullie ervan?
Oud 30-05-2002, 19:18
Spoeleh
Spoeleh is offline
haha las het in de krant vanochtend jah
waar gaat het heen met de maatschappij...
* schaamt zich steeds meer voor Nederlander te zijn *
ag joh laat de debiel lekker... als hij het fun vind
Oud 30-05-2002, 19:19
Verwijderd
Shit, wat is dit voor trieste site zeg. Wie is er gvd nou voor duitsland op het wk, als nederland er niet is. Ow, wat een nepsite is dit. En als ik op dat forum lees, dan is de helft geloof ik ook nog voor duitsland.

Verder erger ik me er ook aan dat er allemaal van die debiele sites worden geopend over het wk, nu nederland niet meedoet. (bijv. hoerawijgaannietnaarhetwk, nederlandwereldkampioen, hupduitssland nu weer, en zo zullen er nog wel meer zijn.)
Eén keer kan nog, maar als je dan 100 sites gaat maken dat Nederland niet naar het WK gaat ofzo dan slaat dat gewoon nergens op. Deze en al die andere sites zullen wel gemaakt zijn door een stelletje nepsupporters die gister in de krant hebben gelezen dat nederland niet naar het wk gaat en die het wel leuk vinden om dan dit soort blije sites te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:23
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Wat d8 je van http://www.ihrseidnichtdabei.de/
Oud 30-05-2002, 19:28
Verwijderd
Lees dat op het forum:

Sinds 1990 ben ik fan van het Duitse elftal. Niet omdat ik een landverrader ben maar alleen vanwege het feit dat als het er om gaat de duitse spelers er altijd staan. En die mentaliteit mis ik te vaak bij het Nederlands elftal.

Ik vind de website van hupduitsland.nl een heel goede idee. Het is onbegrijpelijk voor mij dat er zoveel haat bestaat tegen de Duitsers ten opzichte van voetbal. Voetbal is een sport en sport zal mensen samen brengen en leiden tot team geest en vrede. Haat was nooit de bedoeling geweest dus is het hoogste tijd de eenzijdige oorlog tegen de Duitsers te beëindigen. Hupduitsland.nl is een goede stap vooruit naar vrede en een positieve samenleving binnen Europa. Verder zo, goed gedaan?

Goeie Aktie! Dit takkelt precies het misplaatste snobisme van oranje!
Ze doen net of ze altijd de hoogste potentie hebben, maar wisten zich dit keer niet eens te plaatsen. Juichen voor de aartsvijand laat wel merken dat ze onze steun onvoorwaardelijk kunnen verwachten. Ik zou ook voor hen willen juichen omdat ze gewoon goed spelen en niet alleen omdat ik in dit land woon...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:11
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
waar maak je je in godsnaam druk om
Oud 30-05-2002, 20:28
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
precies ik vind het juist mooi gesproken door die persoon
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Wat d8 je van http://www.ihrseidnichtdabei.de/
dat doe je beter in
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=25840
anders ga ik ze samen voegen.
Oud 30-05-2002, 20:38
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
Idd, je moet eens weten hoeveel Nederlanders er supporter zijn van een andere ploeg dan Nederland.
Ik zelf ben supporter van Nederland, moet je hier thuis tijdens Belgie - Nederland maar eens komen horen. Zeker bij doelpunten en rode kaarten...
Oud 30-05-2002, 23:44
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Vind t wel humor
Oud 31-05-2002, 13:24
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

Idd, je moet eens weten hoeveel Nederlanders er supporter zijn van een andere ploeg dan Nederland.
Ik zelf ben supporter van Nederland, moet je hier thuis tijdens Belgie - Nederland maar eens komen horen. Zeker bij doelpunten en rode kaarten...
suporter van nederland???
welke buitenlander is er nou voor oranje? Ik vind het al erg genoeg dat ik ervoor MOET ( ) zijn...
Oud 31-05-2002, 16:38
Verwijderd
Er schijnt nu ook een nummer ik duitsland uit te zijn dat heet: Wir gehen ohne ihnen. Ofzo iets, hoorde het van m'n leraar duits.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:13
Verwijderd
"Ohne Holland fahr'n wier zu WM" heet dat lied.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:22
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
heitinga4ever* schreef:
Lees dat op het forum:

Sinds 1990 ben ik fan van het Duitse elftal. Niet omdat ik een landverrader ben maar alleen vanwege het feit dat als het er om gaat de duitse spelers er altijd staan. En die mentaliteit mis ik te vaak bij het Nederlands elftal.

...
waarom wordt je dan niet fan van italie ofzo als je de mentaliteit belangrijk vind.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:41
DJ Incompetent
Citaat:
heitinga4ever* schreef:
"Ohne Holland fahr'n wier zu WM" heet dat lied.
jah had ik eerst op tv gezien
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:42
DJ Incompetent
Citaat:
freggelfreak schreef:

waarom wordt je dan niet fan van italie ofzo als je de mentaliteit belangrijk vind.
waarom niet van duitsland?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:51
AGH
AGH is offline
Tofke_H, ik weet niet of je die rivaliteit mag vergelijken.
Inderdaad bij wedstrijden van het Nederlands elftal in België werden we vaak hatelijk aangekeken, maar verder kwam het eigenlijk nooit echt.
Ik heb nu een aantal keren wedstrijden van Belgische ploegen meegemaakt, maar ik weet niet of we echt mogen spreken van een rivaliteit wat bijna haat is.
Ooit een keer bij de wedstrijd Lierse SK – Sporting Lissabon (werd gespeeld in Genk) kregen we een aantal gekke Belgen achter ons aan, maar toen ze merkten dat we in de meerderheid waren kozen ze toch maar hele goedkope eieren voor hun geld.
Verder heb ik Racing Genk hier een keer in Deventer zien voetballen en ben ik een aantal keer bij Germinal Beerschot geweest.
De enige rivaliteit die daar te bespeuren viel was die tussen jongens van FC Groningen met hakbijlen en de club die ik zelf sympathiseer; Go Ahead Eagles.

Er bestaan talloze samenwerkingsverbanden tussen verschillende clubs.
De combinaties FC Den Haag/Club Brugge, Ajax/Anderlecht, FC Antwerp/Feyenoord en Charleroi/PSV mogen alom bekend zijn, maar ook bijvoorbeeld Fortuna Sittard zoekt hun heil bij de oosterburen.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat er geen sprake is van haat.
Alleen wat rivaliteit als beide landen tegenover elkaar komen te staan en ook toen heb ik nog nooit last gehad van Belgische supporters, enkel van de ongecoördineerde en volslagen zenuwachtige houding van de politie aldaar.

Ik weet niet hoe het in Duitsland zit, maar voor zover ik weet zijn er slechts enkele clubs in Nederland die zich in durven te laten gaan bij Duitse clubs.
FC Twente en Shalke’04 en Roda JC met Aachen, maar voor de rest is er toch vaak wel sprake van een gevestigde haat.
Wedstrijden tegen Duitsland heb ik ook een aantal keer mee mogen maken en zowel in Nederland als in Duitsland was er altijd sprake van een gespannen sfeer, terwijl de sfeer in België altijd redelijk gelaten was.
Voor hetzelfde geldt hadden we tijdens die wedstrijden gezellig een biertje gedronken.

Wat iemand van het Duitse voetbal vind moet hij zelf weten en als die persoon daar een site over wil maken is ook prima.
Zolang ik het woordje ‘hup Duitsland’ voor een oranje achtergrond niet hoef te zien heb ik nergens last van, maar ik zou toch stevig balen als Duitsland daadwerkelijk Wereld Kampioen zou worden.
En ook dat heeft o.a. met de manier waarop Duitsland voetbalt, schwalbes heeft uitgevonden, in de laatste manier scoort en omdat ik gewoon bevooroordeeld ben.
Misschien is de rivaliteit tussen Belgen en Nederlands iets gezonder, toch voelt het stukken beter als we van Duitsland winnen dan wanneer we van België winnen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

suporter van nederland???
welke buitenlander is er nou voor oranje? Ik vind het al erg genoeg dat ik ervoor MOET ( ) zijn...
Supporter van Nederland ja. Sinds 1995-96 al. EK in Engeland... Zalig.... WK in Frankrijk zijn ze het 4de geworden, kon Nederland in de halve Finale gewisseld zijn met Frankrijk, dan hadden zij in de halve finale een "gemakkelijke" wedstrijd, en waren ze fit begonnen aan de finale, en hadden ze die tegen de vermoeide winnaar van "Frankrijk - Brazilie" gewonnen, en gewoon Wereld Kampioen geweest. EK 2000 - Belgie/Nederland, halve finale onderuit door Penaltie's. Jammer, voor hetzelfde geld spelen ze de finale.
Deze ronde voor het WK is mislukt, door verschillende redenen. Trainer die het eens snel ging doen en het WK ging schitteren. Spelers die te veel individualistisch zijn,... Maar daarover gaan we het niet meer hebben.
Ik weet zeker dat er heel veel mensen, 2 jaar geleden "olé Oranje" zeiden, die nu zeggen "Boe Oranje". Maar dat is altijd zo, ook met gewone clubs. Ik heb tot op het laatste gehoopt dat ze toch naar het WK zouden gaan. En ik ga nu niet "overlopen" en zeggen dat Nederland slecht is. Vele goede spelers zijn nu niet op het WK, omdat Nederland niet mee mag doen.
Natuurlijk ben ik blij dat Belgie voor de 6de keer op rij zich heeft gekwalifiseerd voor het WK, en ik zal duimen voor Belgie, maar als ze tegen Nederland moesten, dan is het toch Oranje dat de klok slaat.

edit: AGH op jou reageer ik vannacht/morgen.

Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:29
markiey_nmgn
markiey_nmgn is offline
dat openingsmuziekje............ hoor ik nou Utrecht! ofniet????
Oud 01-06-2002, 11:24
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
waarom niet van duitsland?
omdat in duitsland de schweinhunden wonen

we zijn 1940 en 1974 nog niet vergeten
Oud 01-06-2002, 12:19
DJ Incompetent
Citaat:
Firebolt schreef:

omdat in duitsland de schweinhunden wonen

we zijn 1940 en 1974 nog niet vergeten
Ten 1e: 1940 en 1974 is natuurlijk wel een verschil in wat er gebeurd is, waarbij 1940 natuurlijk miljoenen x zo erg is.
Maar ooit zul je dit soort dingen moeten vergeten, Alleen de mensen van boven de 70 die in Duitsland wonen hebben de oorlog echt meegemaakt, terwijl de "daders" al boven de 80 of al lang dood zijn.
En de spelers van 1974 zijn ook andere mensen dan die van nu...
Ik zou nooit voor Duitsland worden en al helemaal niet zo'n site maken, maar iedereen mag dat van mij wel doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:13
Verwijderd
mjah... onzinnig topic... wel goede club dat Feyenoord
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten