Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 17:59
Apomes
Apomes is offline
Ga je eens graag naar de plaatselijke kermis voor te schieten of te vissen om een beer? of zie het grootser en ga je ineens naar een pretpark?
Ga je graag huppelen en rondzwieren op festival? Wat voor soort festival dan?
Hou je het rustig en ga je liever naar de nieuwste film zien met Jude Law of Sandra Bullock?
Of wil jij je kennis verruimen door een bezoekje aan museum? Wat voor een museum ga je dan bezoeken? Klassieke kunst of liever pop-art?

Vertel het ons!

ts:
Ik doe ze allemaal wel graag, ahoewel ik de laatste tijd pretparken en kermissen saai vind . Een festival is altijd wel leuk zo ga ik dit jaar naar Werchter en wss pukkelpop.
En als het wat slechter weer is vind je me wel in de cinema! In de winter vind je me er minstens 1 keer in de week! vooral komedie, SF, thriller of horror films dan!
Aan het bezoeken van musea ben ik verslaafd. Als ik een stad ben er is een museum over klassieke kunst (Egypte, Griekenland, Rome, Perzië,...) dan moet ik dat gewoon gezien hebben. Zo ga ik dit jaar wss eens een stopje maken aan Leiden op de terugweg van de meeting.
Oud 13-06-2005, 18:21
Verwijderd
Wacken Open Air

Musea voldoen vaak niet aan wat ik leuk vind.

Pretparken zijn leuk, maar veel te druk.

Kermissen zijn alleen om aan te zien als ze verlaten zijn.

Bioscopen zijn tof, maar er worden te weinig films gedraaid die echt goed zijn. Beetje veel cheesy comedy of kankeractie. Amerikaanse bagger Kleine cultbioscoopjes zijn dan wel weer leuk wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:27
Verwijderd
Paaspop
Pinkpop
Werchter
Dour
Lowlands

maybe nog pressurefest of trashfest of weet ik wat

kermissen en pretparken zijn kut
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:29
Otis
Otis is offline
ik verafschuw de kermis, de rest dig ik.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:32
Maharani
Maharani is offline
Ik hou alleen van suikersin.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:35
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-06-2005 @ 19:27 :

Werchter
Ga je? Welke dag(en?)

<3 Chemical brothers en Gabriel Rios
Oud 13-06-2005, 19:01
Broeder
Broeder is offline
Kermis Naar de bioscoop ga ik ook nooit en musea soms wel, want dat kan nog wel eens interessant zijn. En festivals zijn ook wel leuk maar ik heb nooit geld dus daar kom ik ook eigenlijk nooit
Oud 13-06-2005, 19:03
Metal
Metal is offline
elke zomer MINSTENS 2 festivals.

veel optredens, verder musea, ik heb veel kunstenaars in de familie dus ik ga ook vaker naar exposities, wat ik wel tof vind.

geen kermissen.
Oud 13-06-2005, 19:04
Broeder
Broeder is offline
Oh en pretparken vind ik ook stom. Als ik in iemands anders' kots wil zitten ga ik wel naar een café ofzo.
Oud 13-06-2005, 19:06
Gadje
Gadje is offline
festivals zijn leuk, als ze echt leuk zijn dan ga ik er wel heen. Maar dat ligt aan de line up/prijs. Gratis festivals zijn meestal ook heel leuk.
Pretparken zijn ook altijd wel leuk, de efteling is hier dichtbij en een vriendin van mij werkt er dus ik kom gratis binnen of krijg korting.
Kermissen zijn ook wel leuk, al ben ik niet zon type dat enorm veel geld uitgeeft. De tilburgse kermis is ook altijd erg leuk en vooral ook groooot. Verder is hier in de stad ook nog wel een redelijk grote kermis, daar ga ik dan een dagje heen. Maar mij zie je niet in enge dingen die over de kop gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:09
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-06-2005 @ 19:29 :
ik verafschuw de kermis, de rest dig ik.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:10
Verwijderd
kermis: alleen het snoep
pretpark: de efteling
festivals: als er maar genoeg te zien is, voor gezelligheid ga ik geen bakken geld neertellen. ik ga tegenwoordig liever naar kleinere festivals, dat is veel leuker.
en tsja, niet altijd geld ervoor.
bios: ja als de film echt de moeite waard is anders kijkik ze wel op dvd
musea: ja dat is later deels mn werk (educatieve programma's maken voor tentoonstellingen, enzenz), maar vaak ga ik niet, nederlandse musea zijn niet zo heel erg spannend. ik ben meer van de oude kunsten, en ik zou graag een stage lopen in het louvre of ander mooi parijs museum

dus apo: welke musea in belgie zijn erg de moeite waard???
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:16
Verwijderd
Kermis en pretparken kom ik niet, veel kutvolk en ik durf toch nergens in. De rest vind ik wel leuk, he.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Pretparken vind ik leuk, met name Walibi. En ik wil nog een keer weer naar Duinrell maar dan alleen de hele dag in het Tikibad want de rest van het park is stom (maar dat kan niet in de zomer ). En ik wil naar een aquapark in Italie dit jaar, we staan al 3 jaar in die omgeving op de camping maar ben dr nog nooit geweest.
Kermissen bij ons in de buurt zijn stom want het zijn hele kleine kutkermissen met hele grote tenten waar een heleboel boeren zich klem staan te zuipen
Bioscopen zijn leuk, maar ga dr niet heel vaak heen omdat ik weinig geld heb. (ik maak het te snel op)
Musea kunnen leuk zijn, maar ook heel saai (die saaie ga ik dan altijd met school heen)
Voor festivals heb ik a geen geld en b geen mensen die met me meekunnen, want ik heb geen vrienden die 100 euro spenderen willen aan een festival. Maar ik wil ooit een keer als ik groot en rijk ben naar Lowlands.
Oud 13-06-2005, 20:30
merels
merels is offline
pretparken vind mwah, ik ben redelijk snel misselijk. Kermis houd ik niet van, al die aso's. Al vind ik het wel leuk om een keer per jaar/twee jaar in de botsauto's te gaan met een vriendin en dan te botsen tegen het plaatselijk asovolk. tijdje geleden een keer op de dam geweest en toen was een vriendin languit gegaan arm kind.
De rest is leuk.
Oud 13-06-2005, 20:31
11568
11568 is offline
Ik haat pretparken en kermissen. Bah. Festivals vind ik wel heel leuk, mits een goede line up uiteraard. Bios doe ik te weinig en musea's ook, vroeger een overdosis gehad
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:09
antigone
antigone is offline
dour
efteling
Oud 13-06-2005, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 13-06-2005 @ 19:35 :
Ga je? Welke dag(en?)

<3 Chemical brothers en Gabriel Rios
Alle dagen natuurlijk, maar is de Ap ook aanwezig dan ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:10
Verwijderd
Bioscoop, festivals, musea, concerten

Pretparken liever niet en kermissen al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:11
antigone
antigone is offline
ja kermissen zijn voor pussies
Oud 13-06-2005, 21:11
Verwijderd
voor aso's
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:12
antigone
antigone is offline
suikerspinnen though
Oud 13-06-2005, 21:13
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-06-2005 @ 22:09 :
Alle dagen natuurlijk, maar is de Ap ook aanwezig dan ?
Ik ga alleen donderdag voor Chemical Brothers en gabrial Rios <3
Mss spot ik je zelfs (alhoewel die kans klein is lol) !

OMG voordat ik het weet kan ik nog echt namen typen in het Nerd topic

Ik ga jouw foto's inprenten in mijn Lange Termijn Geheugen
Oud 13-06-2005, 21:24
Vice
Vice is offline
Kermissen zijn leuk, mits er dan van die schuifdingen staan en niet duur is.

Naar een pretpark ga ik (bijna) nooit omdat het zo duur is.

Musea en bioscoopjes zijn op z'n tijd wel leuk, mits het onderwerp een beetje boeiend is.

Festivals vind ik alleen leuk als het gratis of heel goedkoop is.
Oud 13-06-2005, 23:22
Verwijderd
Kermissen en musea in één topic.

Dus.

Ik vind pretparken vervelend, ik haat van die snelle hoge attacties. Alleen de Efteling vind ik leuk. En Drievliet vanwege de zweefmolen en het spookhuis en de gokhal waar ik al honderd keer ben geweest ofzo. <3

Kermissen zijn nog erger, walgelijke mensen, walgelijke attracties, ulgh. De grijpautomaten vond ik vroeger leuk, samen met mijn broertje zoveel mogelijk knuffels grijpen, , maar nu niet meer dus. Al jaren niet geweest, godzijdank.

Festivals zijn leuk, hoewel ik ze vroeger leuker vond dan nu. Ik hou niet meer zo van dat massale, maarja toch is het leuk om een dag of wat rond te hangen op grasvelden en in tentjes, bandjes kijken, en het is altijd wel gezellig. Ik ga elk jaar naar Lowlands en wat gratis dingen als Metropolis enzo.

Naar de bios ga ik niet zo vaak, zeker de laatste tijd niet. Wel jammer, maarja. Ik vind filmavondjes met vriendinnen ook veel gezelliger dan de bios.

Musea bezoek ik veeel te weinig, bijna nooit, terwijl ik het wel leuk vind. Ik ken niemand die het ook leuk vind.
En het is vaak reteduur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 23:36
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Musea zijn wel leuk, maar ik vind ze eigenlijk te vermoeiend. Bios is ook wel leuk, alleen de films zijn zo kut
Voor de rest is alles te veel moeite (behalve lowlands uiteraard)
Oud 14-06-2005, 03:41
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik vind het wel leuk om te staren naar objecten dus museumbezoek zou mijn redding zijn MAAR ik ken niemand die dat jofel vindt. en als ik dan toch alleen moet zijn, liever thuis. festivals vind ik natuurlijk ook leuk, want gras bier muziek. en kermissen en pretparken maken mij heel weemoedig
Oud 14-06-2005, 03:42
terror koekjes
terror koekjes is offline
OCH IK VERGAT DE CINEMA'S

nou, ik vind het te duur
ik ga één keer per jaar naar de bioscoop en dit jaar wordt het star wars. als ik niet te laat ben, ik wil ook wel naar saw want ik houd van hollywood nep-horrorfilms.
Oud 14-06-2005, 07:25
Verwijderd
pretparken en kermissen daar doe ik niet aan. dat is enkel voor het gepeupel verder ga ik natuurlijk naar veel festivals zoals dit jaar dus Wasted Morecambe, lowlands en Wasted Amsterdam. Verder bezoek ik ook op maandelijkse basis toch wel minimaal 4 concerten ofzo en films zie ik wel bij iemand thuis behalve als het echt zo''n film is die je MOET zien in de bios.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 07:41
Sjoerd
Sjoerd is offline
pretparken zijn top, met veel achtbanen die dan over de kop gaan enz. Museumangt er vanaf wat voor museum. Ik zou dit weekend naar Oerol gaan op terschelling, maar dat gaat niet door
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 14-06-2005 @ 08:41 :
pretparken zijn top, met veel achtbanen die dan over de kop gaan enz. Museumangt er vanaf wat voor museum. Ik zou dit weekend naar Oerol gaan op terschelling, maar dat gaat niet door
Sjoerd ga je ook in de botsautos en de breakdance op de kermis?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 07:53
Broeder
Broeder is offline
Ik ben overigens voor het laatst in een 'cinema' geweest toen Lords of the Rings draaide en dat was niet eens vrijwillig Mensen die "een filmpje pakken" zijn maar vervelend en ik houd niet van popcorn en cola
Oud 14-06-2005, 10:04
Verwijderd
Pretparken zijn leuk, maar alleen als het miezert en rustig is, anders vind ik het dood saai om steeds maar te wachten. Kermis al helemaal, dat vind ik echt grandioze geld verspilling.

Nee, geef mij maar een museum of de bioscoop
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:39
innogen
innogen is offline
Pretparken zijn leuk als er enge en hoge achtbanen in zijn. Hoewel het Sprookjesbos erg cool is natuurlijk <3
De kermis is verschrikkelijk stom hoewel de mensen die er rondlopen erg vermakelijk kunnen zijn.
Musea vind ik altijd wel leuk, maar hangt ook van het onderwerp af natuurlijk.
Festivals zijn top, ga dit jaar eigenlijk alleen naar Lowlands en dat is het wel. Oja en Metropolis want dat is gratis. Verder loop ik daar gewoon rond, want ik doe niet aan huppelen en rondzwieren.
Ik probeer bioscopen te mijden want ze zijn veel te duur en er zijn veel te veel mensen en vaak ook groepen irritante kindjes die veel lawaai maken Een film kijken in een klein filmhuis met 10 andere mensen ofzo vind ik dan wel weer tof.
Oja en ik ga ook best veel naar concerten.
Oud 14-06-2005, 10:41
ZerO
ZerO is offline
Festivals, cinema's en musea zijn tof
pretparken voor een keertje wel leuk maar niet zoiets als six flags want het zien van al die achtbanen maakt me misselijk en naar de kermis gaan doe ik niet aan
Reageren

Regels voor berichten