![]() |
|
Verwijderd
|
Ergens vind ik het een beetje schandalig dat hier nog geen Lush topic is. Ik heb dit winkeltje onlangs ontdekt (er zijn winkels in Maastricht, Den Bosch, Amsterdam en Haarlem) en ik ben er helemaal verliefd op. Het verkoopt handgemaakte cosmetische producten.
* Wij geloven in het maken van effectieve producten uit fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, zonder dierlijke ingrediënten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten. * Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die geen proefdieren gebruiken. * Wij geloven in het met de hand bereiden van verse producten, het drukken van eigen etiketten en het maken van eigen geurstoffen. * Wij geloven in lange badsessies bij kaarslicht, massages en het huis te vullen met heerlijke natuurlijke geuren. * Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft. * Wij vinden ook dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben, wat verder gaat dan marketing. Dit is hun filosofie, die ik van hun site (www.lush.nl) heb geplukt. Gebruik jij ook Lush producten? Welke? En wat vinden de hippe lifestylers van dit hele hippe en fijne concept? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoge Steenweg 32 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het ook meer een meiden winkel is dan voor stoere mannen die natuurlijk niet aan lekkere luchtjes en lange badsessies doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Lekker spul hebben ze daar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat maakt het nu uit dat het er naar zeep ruikt als het product dat ze er verkopen oke is |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lush! FluffyxEenhoorn | 3 | 16-12-2015 16:39 | |
Lifestyle |