Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh en ik vergat bij mn lijstje dat ik ook weleens naar amsterdam ga maar niet zo vaak . Bijvoorbeeld met hermione die heel veel van wodkalime houdt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga eigenlijk nooit uit, nouja soms naar de bioscoop en soms uit eten. Met schoolfeesten is eigenlijk het enige moment dat ik in het Muziekcafe Eindelijk kom en dat wil ik graag zo houden. Oh en ik ga ook wel ns naar Le Baron want dat is wel gezellig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga soms op zaterdag uit, meestal naar een kroeg/coffeeshop in eindhoven. Meestal ga ik op donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag naar HC shows of d'n'b feesten. Ik rijd vaak dus drink niet echt heel veel/vaak. Als ik drink drink ik Bier en soms whisky als ze niet een of ander bochtmerk of blend verkopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je confronteerd me ![]() en dan gaan we erna lekker bouncen in de failliete popzaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als ik dus geen examens heb, ga ik heel veel uit, zoveel dat m'n dagritme helemaal verstoord is. Ik ga ongeveer om de andere dag iets drinken (soms elke dag) en echt uitgaan (feestjes en met dansen enzo) soms tot 3 x in de week. Er is gewoon echt teveel te doen, dat het moeilijk is om thuis te blijven. Blut zijn is geen excuus, want dan betaalt iemand anders wel voor je. Soms ben ik het wel beu, al dat uitgaan, en dan blijf ik een tijdje rustig, en daar geniet ik dan ook van. |
![]() |
|
Ik ga standaard naar Atak.
Meestal alleen op zaterdagavond, heel soms donderdagavonden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een van de vele ordinaire kuttenten die ik heb meegemaakt
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |