Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 00:22
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ga je vaak uit? of alleen op zaterdag?

ga je de hele avond feeste in de skihut? biertje drinken in een kroeg of gewoon naar de bios? of misschien wel helemaal nix!

vertel het ons!

ts begint,

meestal begin ik ergens met biertje drinken met vrienden en dan als we zin hebben gaan we naar een kroeg/cafe hier en dat is dan wel puik, ik hou niet van die discotheken waar dan al die hippe eind twintigers komen
Oud 13-06-2005, 00:24
Verwijderd
ik ga niet zo vaak uit want waar ik woon is het niet zo leuk om uit te gaan. meestal ga ik eerst wat drinken bij vrienden of bij mij thuis, dan naar de film en dan naar het café en vaak ook nog smoken aldaar. heel soms gaan we dansen maar dat schat ik op een keer per half jaar. ik ben niet echt een uitgaansmens en ik hou niet van discotheken en het volk wat zich daar ophoudt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:25
Otis
Otis is offline
eigenlijk is t elk weekend wel iets anders
soms ben ik in den haag en ga ik bijv naar het paard
soms ben ik in rotterdam in las palmas en n enkele keer now n wow
soms ben ik in groningen met mn boo
soms ben ik in ede/wageningen in n negerzweettent of iets anders fouts
soms ga ik iets drinken met mn zus in ALMERE omg

oooooh en ik ga graag naar de bios en ik HOUUUUUU van uiteten gaan mmm.
en mn ouders gaan ook wel eens DANSEN en ze vragen vaak of ik mee ga maar dat doe ik dan maar niet.
1 keer in de zoveeltijd ga ik met mn zus en dr makkers uit maar meestal of met mn vaste vriendenklupje of met wat schoolhomies of met forummers of met mn boo en zn makkers

en ik drink graag dingen als bessen , vodka en rose

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ga soms naar kroegen, meestal met mn vriendje. Dan zuipen we Deleriumbier (die roze olifant) en worden we lam en sentimenteel.
Maar dat zie ik niet als uitgaan, dan ga ik naar discotheken ofzo en swingen . Vaak met Otis en door haar ben ik in de war want zij drinkt geen bier maar mixjes enzo en dat vind ik eigenlijk ook heel lekker . Ik doe niet zo moeilijk over wáár ik uitga, als het maar met leuke mensen is en dat is vaak niet zo..kutdertigers.
Oud 13-06-2005, 00:27
*oma*
*oma* is offline
Ik ga meestal op zaterag uit en dan ergens heen waar je lekker kunt barhangen, maar ook kunt dansen.
Oud 13-06-2005, 00:28
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-06-2005 @ 01:25 :

soms ga ik iets drinken met mn zus in ALMERE omg

wanneer was je hier dan zeg 't en we gaan dronken worden!
Oud 13-06-2005, 00:28
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik hang altijd in dezelfde kroeg. Eerst was het meestal wel op zaterdag, nu is het echt elke zaterdag. Afgelopen week begon ik op donderdag met terasje pikken, vrijdag tot 2 uur en zaterdag weer ram dr tegenaan. Het is mn tweede huis
Oud 13-06-2005, 00:30
Otis
Otis is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 13-06-2005 @ 01:28 :
wanneer was je hier dan zeg 't en we gaan dronken worden!
pff 2 weken geleden volgens mij voor de laatste keer

Oh en ik vergat bij mn lijstje dat ik ook weleens naar amsterdam ga maar niet zo vaak .
Bijvoorbeeld met hermione die heel veel van wodkalime houdt
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:31
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-06-2005 @ 01:30 :
pff 2 weken geleden volgens mij voor de laatste keer

Oh en ik vergat bij mn lijstje dat ik ook weleens naar amsterdam ga maar niet zo vaak .
Bijvoorbeeld met hermione die heel veel van wodkalime houdt
en je komt cker nooit meer terug hé zou ik ook niet doen
Oud 13-06-2005, 00:38
Otis
Otis is offline
jawel , lekker partyen in DOOWORLD
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 01:48
terror koekjes
terror koekjes is offline
kweenie maar meestal in amsterdam of rotterdam of nijmegen één keer in de twee maanden en dat laatste zou dan een soort van hoogtepunt moeten zijn maar dat is het niet meer bah

oh en dit weekend ging ik naar amstelveen haahhahaah hu
Oud 13-06-2005, 01:52
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik ga chillen op zaterdagavond. Vrijdagavond en zaterdagochtend heb ik het druk. Donderdag heb ik altijd iets nuttigs ( ) te doen.

Ik drink wiskey. Lekker en goedkoop (mits je de goeie gelegenheid uitzoekt), ik blow, en ik rook als een ketter.

Als ik veertig ben klinkt m'n stem als een kaasrasp.
Oud 13-06-2005, 01:54
*oma*
*oma* is offline
OJa en ik drink wodka, met 7up of rooie, of zwarte, alles Alleen puur hou ik niet zo van
Oud 13-06-2005, 01:57
Vice
Vice is offline
Ik drink tijdens het uitgaan alleen fris of bier, want dat is minder duur dan de rest. Verder ga ik niet zo vaak uit.
Oud 13-06-2005, 01:58
terror koekjes
terror koekjes is offline
oh ik drink altijd bier en heel soms martini
en in duitsland whisky cola want ik was ziek
Oud 13-06-2005, 01:59
*oma*
*oma* is offline
Ik lust dus echt geen bier, alleen oud bruin vind ik wel lekker.
Oud 13-06-2005, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 13-06-2005 @ 01:38 :
en dance dance revolution spelen tot je er bij neer valt?!

Ik ga eigenlijk nooit uit, nouja soms naar de bioscoop en soms uit eten. Met schoolfeesten is eigenlijk het enige moment dat ik in het Muziekcafe Eindelijk kom en dat wil ik graag zo houden.

Oh en ik ga ook wel ns naar Le Baron want dat is wel gezellig en ik moet ooit nog een keer naar Totum..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 08:52
Verwijderd
Tequila drinken in Waterfront, Rotterdam. Want daar werken vrienden en dan kost het maar 50 cent. Oh hoera. Soms gaan we met wat mensen naar Nighttown maar daar moet je betalen voor de wc en garderobe, houd ik niet zo van.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 08:59
Apomes
Apomes is offline
Ik hou van eten gaan & cinema. Maar ook van gewoon een terrasje! Een discotheek (Red&Blue, Versuz, Larocca, Room...) of een fuif is minstens een wekelijks evenement!
Ik ben minstens 2 keer per week het huis uit 's avonds, afhankelijk van de periode natuurlijk (examens ofzo)
Oud 13-06-2005, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 13-06-2005 @ 02:52 :

wiskey.

Ik ga soms op zaterdag uit, meestal naar een kroeg/coffeeshop in eindhoven. Meestal ga ik op donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag naar HC shows of d'n'b feesten.

Ik rijd vaak dus drink niet echt heel veel/vaak. Als ik drink drink ik Bier en soms whisky als ze niet een of ander bochtmerk of blend verkopen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:05
qghp
qghp is offline
Ik hang echt elke week in dezelfde kutdisco, allemaal grut van 15 maar het is wel fantastisch <3

oja ik drink bier en tequila en malibucola

Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:12
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga best vaak uit maar eigenlijk is er geel hol aan in bergen op zoom, dus dan ben ik het om 1 uur al spuugbeu.

ik ga liever naar shows, of uit in een andere stad.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:22
klittie
klittie is offline
Jimmy Woo, Escape, Panama, Paradiso, Melkweg, de Trut, More, Arc en Soho in Amsterdam
Now & Wow en Las Palmas in Roffa

Ik doe niet aan discotheken

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 09:39.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:23
ZerO
ZerO is offline
Ja uitgaan in bergen op zoom is tragisch daarom word ik ook heel zat uit frustratie Heel soms ga ik naar "the hotspot" hierrrr een soort kroeg/disco ach het is wel ok maar na 3 keer heb je het wel gezien.
Ik ga daarom als ik kan uit in Rotterdam of Den Bosch.
Ohja en naar de bios gaan doe ik ook vaak en uit eten nauwelijks omdat ik nooit geld heb

En ik drink bier, wijn, tequilla, wodka red bull, bessen hangt af van hoeveel geld ik heb
Oud 13-06-2005, 09:31
klittie
klittie is offline
Oja, ik drink spa blauw, red bull, bier, gin tonic, wodka lime, rosé of cocktails van de Arc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 09:33
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga altijd naar zo'n hippe bardancing, waar ik dan vieze drankjes drink waar ik later spijt van heb
Beetje rondhopsen en hangen en met mn vriend op zoek gaan naar knappe mensjes en die dan de hele avond aangapen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:52
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 13-06-2005 @ 10:23 :
Ja uitgaan in bergen op zoom is tragisch daarom word ik ook heel zat uit frustratie Heel soms ga ik naar "the hotspot" hierrrr een soort kroeg/disco ach het is wel ok maar na 3 keer heb je het wel gezien.
Ik ga daarom als ik kan uit in Rotterdam of Den Bosch.
Ohja en naar de bios gaan doe ik ook vaak en uit eten nauwelijks omdat ik nooit geld heb

En ik drink bier, wijn, tequilla, wodka red bull, bessen hangt af van hoeveel geld ik heb
oh wacht ik ga soms ook in den bosch uit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:06
Verwijderd
Ik ga elke zaterdagavond naar het Amsterdammertje (tenzij ik geen stufi heb natuurlijk ) en daar zijn altijd wel vrienden van mij dus eeh ja, en ik ben meer een kroegmens dan een discotheek mens, de discotheek in Gorinchem is echt afgevuld met sletjes dus daar heb ik niet zo'n behoefte aan.

En soms ga ik een heel weekend mee met mn zus dus dan gaan we donderdag, vrijdag, zaterdag uit en dan wordt ik heel erg dronken en dan moet ik daar een week van bijkomen.

En als ik op wintersport ben vind ik het niet erg om te hossen op wolter kroes want dan ben je op wintersport en dan mag dat.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:07
Quantes
Quantes is offline
ga je vaak uit? of alleen op zaterdag?
Ongeveer 3 week in de maand, meestal op vrijdagavond.

ga je de hele avond feeste in de skihut? biertje drinken in een kroeg of gewoon naar de bios? of misschien wel helemaal nix!
Ga het liefste gewoon naar de kroeg met vrienden, beetje praten, drinken, soms naar de disco.
Oud 13-06-2005, 10:12
Broeder
Broeder is offline
wat een hoop nieuwe topics laat ik maar rap mijn bijdrage leveren.
nou ik loop niet echt de deur plat in uitgaansgelegenheden. ik beloof wel vaak dat ik kom maar vaak zeg ik dan toch maar af want eh dat weet ik niet zo goed. als ik wél uitga is het soms naar Den Haag (Bazart), Rotterdam (Baroeg), Amsterdam (OCCII) of Utrecht (Ekko, op het moment dat al die vieze cybers er zijn ja ) en natuurlijk het extreem gave LVC in mijn hometown Leiden, en daar heb je meteen al het leuke hier wel genoemd geloof ik. ik beweer ook telkens dat ik naar Onderstroom ga om mijn gothic spirit uit te dragen maar dan ga ik uiteindelijk toch maar niet

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:51
Verwijderd
Ik ga eigenlijk niet echt meer uit want ik ben saai geworden .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:55
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-06-2005 @ 01:38 :

je confronteerd me

en dan gaan we erna lekker bouncen in de failliete popzaal
Oud 13-06-2005, 11:04
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-06-2005 @ 11:51 :
Ik ga eigenlijk niet echt meer uit want ik ben saai geworden .
och sexo, iik ook niet want ik heb zware examens ...wat me eigenlijk toch niet belet om 1 tot 2 keer per week op café te zitten.

Maar als ik dus geen examens heb, ga ik heel veel uit, zoveel dat m'n dagritme helemaal verstoord is. Ik ga ongeveer om de andere dag iets drinken (soms elke dag) en echt uitgaan (feestjes en met dansen enzo) soms tot 3 x in de week.
Er is gewoon echt teveel te doen, dat het moeilijk is om thuis te blijven. Blut zijn is geen excuus, want dan betaalt iemand anders wel voor je.

Soms ben ik het wel beu, al dat uitgaan, en dan blijf ik een tijdje rustig, en daar geniet ik dan ook van.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:23
Verwijderd
ik ga maandag en woensdag altijd uit; woensdag classic Noodlanding , en ik in het weekend rust ik altijd uit dus ga ik echt zelden uit..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:25
Verwijderd
In breda is het allemaal maar matig. Op dok19 na waar ze vinyl pop/80s/hiphop draaien, maar dat is dan maar tot 2 uur open als alle cafes breda.

In het weekend cruisen we vaak naar duitsland. Aken of Keulen. Daar is de alternatieve musicscene wat levendiger, hoewel ze ook veel meuk draaien.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:30
George
George is offline
Ik ga standaard naar Atak.
Meestal alleen op zaterdagavond, heel soms donderdagavonden.
Oud 13-06-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-06-2005 @ 12:04 :
och sexo, iik ook niet want ik heb zware examens ...wat me eigenlijk toch niet belet om 1 tot 2 keer per week op café te zitten.
Hah ik weet wat, van de zomer kom ik wel weer naar Gent en dan gaan we wel naar zo'n dub feest, dat lijkt me wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ga niet vaak uit, maar als ik uitga, ga ik op Vrijdag naar Holly .
Oud 13-06-2005, 11:37
Verwijderd
Ik ga niet meer enorm veel uit naar cafes. Ik drink meestal gewoon voor met een maat bij mij of hem thuis en dan gaan we na een uur of 1 wel naar het melkwoud. De laatste tijd beland ik dan toch vaker in een van de vele kraakbarretjes die de laatste maanden weer opkomen in haarlem. Bier drinken voor 50 cent

Of ik ga natuurlijk gewoon naar een concert en drink onderweg in en op het concert door
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-06-2005 @ 12:33 :
Buddy Holly?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:43
Verwijderd
Holly Parton?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:46
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-06-2005 @ 12:33 :
Hah ik weet wat, van de zomer kom ik wel weer naar Gent en dan gaan we wel naar zo'n dub feest, dat lijkt me wel leuk.
deal!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:53
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ehm....ik ben overal en nergens, met wie dan ook, op de meest uiteenlopende muziek......en ik drink bier, jack daniels-cola of fris.....

Afgelopen 2 weken:

- donderdag 2 juni naar Pure @ Sinners in Amsterdam, beneden Urban en boven Funky/Groovy/Latin House
Dit alleen omdat 2 vrienden van me daar op de gastenlijst stonden.
Anders waren we eerder naar Franchise gegaan ofzo.

- zaterdag 4 juni naar Houseplay @ Panama omdat een andere vriend van me daar op de gastenlijst stond(t was een promofeest ofzo, m.a.w. iedereen stond op de gastenlijst).
In de ene zaal techno met Billy Nasty, Funk D’Void,Joachim en in de andere zaal Funky/Groovy House met Brian S.

- zaterdag 11 juni naar Atlantis in Alkmaar met mensen van school. Benedenzaal 80's night en boven in de ene zaal house en in de andere zaal van alles om op te chillen.
Oud 13-06-2005, 13:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-06-2005 @ 12:04 :

Maar als ik dus geen examens heb, ga ik heel veel uit, zoveel dat m'n dagritme helemaal verstoord is. Ik ga ongeveer om de andere dag iets drinken (soms elke dag) en echt uitgaan (feestjes en met dansen enzo) soms tot 3 x in de week.
Er is gewoon echt teveel te doen, dat het moeilijk is om thuis te blijven. Blut zijn is geen excuus, want dan betaalt iemand anders wel voor je.

Soms ben ik het wel beu, al dat uitgaan, en dan blijf ik een tijdje rustig, en daar geniet ik dan ook van.
ik kom bij jou wonen ik wil ook leuk uit, hier heb je het na 1 kroeg wel gehad
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:14
Maharani
Maharani is offline
Ik ga bijna nooit uit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 13-06-2005 @ 12:38 :
Buddy Holly?
Hollywood in Rotterdam.

Een van de vele ordinaire kuttenten die ik heb meegemaakt
Oud 13-06-2005, 13:24
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-06-2005 @ 12:33 :
Oud 13-06-2005, 13:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 14:23 :
Hollywood in Rotterdam.

Een van de vele ordinaire kuttenten die ik heb meegemaakt
verschrikkelijk inderdaad. pedo paleis.
Oud 13-06-2005, 13:27
AyaanHirsiALAAF
AyaanHirsiALAAF is offline
Citaat:
*oma* schreef op 13-06-2005 @ 02:54 :
OJa en ik drink wodka, met 7up of rooie, of zwarte, alles Alleen puur hou ik niet zo van
van zwarte wodka krijg je zwarte tanden en een zwarte tong
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:07
leucomelas
leucomelas is offline
het liefst de hele week, maar dat gaat helaas niet...
meestal gaan we ergens bij iemand thuis indrinken tot een uur of 11 half 12, dan met zijn alleen naar de kroeg/discodinges hier in de buurt. dit tot een uurtje of twee en als we daarna nog zin hebben gaan we naar eindhoven.. maar meestal blijven we gewoon hier en blijven we tot een uur of 4 binnen hangen met een klein groepje, biertjes drinken en nog wat nalullen
Reageren

Regels voor berichten