Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je beter blij kunt zijn voor je moeder. Ik heb het zelf nooit gehad maar 1 van mijn beste vrienden wel. Zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader is hertrouwt en zijn ma heeft weleens een vriend (heel af en toe, huwelijk is al iets van 8 jaar voorbij).
Hij gunde zijn ma haar vriend en zijn pa zijn vrouw, dan zijn z'n ouders gelukkiger. Is beter dan dat ze bijelkaar bleven en altijd ruzie hadden. Wat betreft die irri grapjes, die kerel wil gewoon dat jij hem aardig vind, en tja niet iedereen heeft een goed gevoel voor humor. ![]()
|
![]() |
je kan je het beste proberen de postitieve dingen van de vriend van je moeder te zien! misschien is hij wel helemaal niet zo erg en wel een aardige vent..
Als jij je alleen maar aan dingen van hem gaat zitten ergeren zie je op een bepaald moment ook geen leuke dingen meer van hem, en dat zou ik proberen te voorkomen want je schiet er niks mee op. Waarom probeer je niet gewoon wat meer van hem te weten te komen....praat gewoon eens met hem over dingen...misschien valt het best wel mee ( wat ik wel denk) Mijn ouders zijn zelf uit elkaar en mijn moeder heeft ook een vriend warvan ik eerst ook zoiets van had van wat ben jij een sukkel (ffs netjes gezegt ![]() Maar dat is ook niet zo..je moet gewoon iemand een beetje leren kennen dat is het enigste waarvan ik denk dat je het beste kan doen!!! ![]() suc6 |
![]() |
|
Verwijderd
|
bekend probleem, heb ik 8 jaar geleden ook gehad
[woont inmiddels nog stedes bij ons] Vanaf toen heb ik me gewoon tegen mijn moeder en dr vriend afgezet omdat ze me ervan behielden dat ik m'n egen weg kon gaan.. Ik woon zo onveer op m'n kamer nu, kom allene naar beneden als er eten is.. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook alleen nog maar op mn kamer
bevalt me ook wel goed eigenlijk ![]() ![]() niemand die me stoort als ik ergens mee bezig ben k kom alleen van mn kamer voor school, drinken, eten en om naar mn vrienden te gaan... that's it! ![]()
|
![]() |
|
|