Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2005, 17:50
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
He ik ga morgen een navelpiercing laten zetten. Ik ben alleen nu erg nerveus erover. Heeft hier iemand ervaring met navelpiercings en weet hoe het precies in zijn werk gaat.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:52
kellytje
kellytje is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1126549
Oud 08-04-2005, 18:19
Raven
Raven is offline
met een HEEEEEEEEEEEEEELE grote naald
nee zelf geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:20
Freestyler*
Freestyler* is offline
holle naald ofzo?
Oud 08-04-2005, 18:24
naatje287
naatje287 is offline
is echt helemaal niet eng
als je het bij een goede piercer laat doen gebeurt het volgende:

Eerst verdoven ze je met een koude spray
Dan zetten ze een klemmetje over je navel
En dan de naald, en nee het doet geen zeer!!!!
En dan de echte piercing erin he

Dan ging er bij mij nog een rode laser overheen om de bloedsomloop weer te stimuleren!!!

Heel veel succes!!!!!!!!!!!
Oud 08-04-2005, 18:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Brrr. Naalden door je lijf

En een navelpiercing moet je echt elke dag schoonhouden. En je mag eigenlijk het eerste half jaar niet zwemmen
Tongpiercings zijn leuker
Oud 08-04-2005, 18:47
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
naatje287 schreef op 08-04-2005 @ 19:24 :

Zo een verdoving nog wel?

Bij mij deden ze eerst een puntje zetten waar die kwam. Toen ging er zn tang op die een gaatje had. Daarmee klemde die dat velletje vast.
Moest ik gaan liggen op zn bank. Diep in ademen toen rustig uit en doe ging ie met een naald dwars door mijn navel heen.
Deed pijn als de tering. Maar ja ik had ook geen verdoving.
Toen ik terug in de tram zat ging het vet bloeden. Heb al met al die piercing 2 dagen gehad.

Veel suc6 morgen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:52
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 08-04-2005 @ 19:47 :
Zo een verdoving nog wel?

Bij mij deden ze eerst een puntje zetten waar die kwam. Toen ging er zn tang op die een gaatje had. Daarmee klemde die dat velletje vast.
Moest ik gaan liggen op zn bank. Diep in ademen toen rustig uit en doe ging ie met een naald dwars door mijn navel heen.
Deed pijn als de tering. Maar ja ik had ook geen verdoving.
Toen ik terug in de tram zat ging het vet bloeden. Heb al met al die piercing 2 dagen gehad.

Veel suc6 morgen
heb je nu geen mega litteken dan!!!???
Dan ben je echt bij een slechte piercer geweest!!
Heb je hem niet gebeld dat het zo slecht ging dan!!!
Ik had echt direct teruggegaan!!!
Oud 08-04-2005, 19:01
pyres
pyres is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 08-04-2005 @ 19:20 :
holle naald ofzo?
lijkt me niet

met een holle naald kun je niet echt door huid heen prikken
Oud 08-04-2005, 19:02
Verwijderd
Citaat:
naatje287 schreef op 08-04-2005 @ 19:52 :
Mega lidteken?
Mijn piercing is op dezelfd manier gezet, alleen hij haalde er even een ijsklontje overheen, het hoort niet erg te bloedden, dus ik denk idd dat er daar iets fout is gegaan. IN principe hoort er niet een groot lidteken achter te blijven als je hem er weer uithaalt.

1 ding: Blijf er met je tengels van af en houdt het goed schoon. (Zoutwater of bv cremes die men ook gebruikt voor nieuwe tatoo's)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:59
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
bij mij deden ze er een soort buisje doorheen, zodat het makkelijker was om de piercing zelf er in te doen
Prikken van de naald deed geen pijn, maar toen ze dat buisje eruit haalde..
Daaaaaaaaaamn it hurt!
Ik was er zoooo blij mee dat ik um had!
Maar ik was zoooo bang dat hij ging ontsteken dat ik um zooo goed schoonmaakte dat hij ging irriteren en toch een beetje ontsteken
Dussss... wel elke dag/om de dag goed schoonmaken en niet aan zitten pielen want dan gaatie dus irriteren en ontsteken!
Idd niet zwemmen en zonnen voor een paar maandjes
Als je um een jaar hebt ongeveer, issie helemaal dicht

Sterkte!
Oud 08-04-2005, 21:32
D-sire
D-sire is offline
Ik heb er geen goede ervaringen mee gehad om eerlijk te zijn. In het begin ging het nog wel goed, maakte het ook iedere dag netjes schoon maar ik bleef dat pus houden en steeds als ik schoon ging maken zat mijn piercing in het gat 'vastgeplakt' zegmaar. Toen begon hij steeds verder uit te groeien en op een dag toen ik me afdroogde viel hij er zo uit
Nu een litteken aan overgehouden, maar is niet heel opvallend. Ben eigenlijk wel blij dat ik ervan af ben nu, het gaf alleen maar gedoe. Ik wil je niet demotiveren hoor

Bij mij hebben ze de piercing trouwens ook zonder verdoving gezet. Het deed niet zo veel pijn en bloedde ook nauwelijks daarna.
Oud 08-04-2005, 21:40
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Ik heb er best wel goede ervaringen mee.. T deed niet echt heel veel pijn ofzo.. Ook de dagen erna viel het me 100% mee. Maar zoals al heel veel gezegd is: heeel goed schoon houden Dat is het belangrijkste! En niet te snel van staafje/ringetje wisselen. Dan komt het allemaal wel goed
Oud 08-04-2005, 22:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik had geen verdoving en ik voelde er bijna niets van.... Serieus niet. Het valt zo ontzettend mee! Alleen toen het begon te ontsteken was het wel even wat minder...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 01:57
Verwijderd
bij mij deed die naald echt ontzettend zeer maar dat duurt maar even en godverdomme, je wilt toch een piercing, dan moet je er ook maar wat pijn voor over hebben hoor, aanstellers met die verdovingen iedere keer.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 09:37
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Raven schreef op 08-04-2005 @ 19:19 :
met een HEEEEEEEEEEEEEELE grote naald
nee zelf geen ervaring mee
Het was bij mij idd een vrij grote naald ja. Maar het doet haast geen pijn... alleen als de naald door je huid heen gaat, kan het ff een beetje pijn doen. En ja wil je het pijnloos houden, dan goed schoonmaken dat is echt heel belangrijk. En verder is alles al zo'n beetje gezegd.
Oud 09-04-2005, 13:01
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
naatje287 schreef op 08-04-2005 @ 19:24 :
is echt helemaal niet eng
als je het bij een goede piercer laat doen gebeurt het volgende:

Dan zetten ze een klemmetje over je navel
En dan de naald, en nee het doet geen zeer!!!!
En dan de echte piercing erin he

Dan ging er bij mij nog een rode laser overheen om de bloedsomloop weer te stimuleren!!!

Heel veel succes!!!!!!!!!!!
wat een onzin. Een goede piercer hoeft dat in principe helemaal niet te doen. Ga je nou een piercing laten zetten of laat je je betuttelen met spray en lasers. Ik heb er nu 3 laten zetten. Navel, tepel en clithood, en ik vind het vrij.... mja.... triest als je je laat verdoven. Je wilt het zelf zetten, ook de pijn er van voelen dan.

DAN ben je een goede piercer vind ik, als je je klanten gewoon zonder verdoving piercet en ze die ervaring meegeeft.
Oud 09-04-2005, 13:05
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
naatje287 schreef op 08-04-2005 @ 19:52 :
waarom denk je gelijk dat het een slechte piercer was? Voor zover ik kan beoordelen heeft ie het gedaan zoals het hoort. Als haar lichaam er zo op reageert.... tja, dat kan die vent ook niet weten.

En nu niet weer dat lasergedoe naar boven halen, want da's slap. Als je een piercing laat zetten zonder de pijn te ervaren (als je die al voelt natuurlijk), kan je 'm beter niet laten zetten.
Oud 09-04-2005, 13:06
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 09-04-2005 @ 02:57 :
bij mij deed die naald echt ontzettend zeer maar dat duurt maar even en godverdomme, je wilt toch een piercing, dan moet je er ook maar wat pijn voor over hebben hoor, aanstellers met die verdovingen iedere keer.
vind ik ook! Echt he, je komt er niet bij de tandarts ofzo die je verdoofd, je laat er opzettelijk een stukje metaal in zetten. Neem dan ook de consequenties voor lief.
Oud 09-04-2005, 18:35
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond het echt superpijn doen en toen ik opstond werd ik ook duizelig en moest ik even gaan zitten, maar dat is bij iedereen anders hoor. Ik heb het daarna goed verzorgd zoals me was uitgelegd en heb ook verder nooit last gehad van infecties e.d.
Oud 09-04-2005, 18:38
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
bij mij deed het geen pijn..
maar het is heel erg gaan ontsteken, me navel werd een beetje paarsig en kwam gele push uit toen moest ie er gewoon uit.
en me gaatje is nooit dicht gegroeid.. nu heb ik zo'n stom gaatje in me navel
Oud 09-04-2005, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 09-04-2005 @ 19:38 :
bij mij deed het geen pijn..
maar het is heel erg gaan ontsteken, me navel werd een beetje paarsig en kwam gele push uit toen moest ie er gewoon uit.
en me gaatje is nooit dicht gegroeid.. nu heb ik zo'n stom gaatje in me navel
Bij mij is het ook gaan ontsteken zoals jij het omschrijft. En dat gaat vanzelf weer weg hoor.
Had je toen een ringetje of een staafje?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:02
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-04-2005 @ 14:05 :
waarom denk je gelijk dat het een slechte piercer was? Voor zover ik kan beoordelen heeft ie het gedaan zoals het hoort. Als haar lichaam er zo op reageert.... tja, dat kan die vent ook niet weten.

En nu niet weer dat lasergedoe naar boven halen, want da's slap. Als je een piercing laat zetten zonder de pijn te ervaren (als je die al voelt natuurlijk), kan je 'm beter niet laten zetten.
die laser is niet voor de pijn!! die is tegen ontsteken enne een piercing laat ik zetten omdat ik het mooi vindt niet omdat ik kick op pijn
Oud 09-04-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
naatje287 schreef op 09-04-2005 @ 20:02 :
die laser is niet voor de pijn!! die is tegen ontsteken enne een piercing laat ik zetten omdat ik het mooi vindt niet omdat ik kick op pijn
Ik denk dat ze eerder doelde op "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden".
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:12
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
Arenda schreef op 09-04-2005 @ 20:11 :
Ja maar als ze daar toch iets tegen doen zeg ik graag ja!!!
Oud 10-04-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-04-2005 @ 14:01 :
DAN ben je een goede piercer vind ik, als je je klanten gewoon zonder verdoving piercet en ze die ervaring meegeeft.
vind ik ook, het gaat namelijk wel om de kick (de pijn) van het piercen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 12:01
coopergirl
coopergirl is offline
De f-bazen zullen je link wel over het hoofd hebben gezien
Oud 10-04-2005, 13:08
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik vond het niet zeer doen en het staat leuk dus gewoon doen !
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:35
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
Lintjuh schreef op 10-04-2005 @ 14:08 :
Ik vond het niet zeer doen en het staat leuk dus gewoon doen !
IDD
Oud 12-04-2005, 18:19
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Eerst had ik een ringetje. toen heb ik gewoon een staafje genomen, maar schoonhouden is idd goed belangrijk,maarja navel piercing vond ik maar een rot ding, soms als ik wakker werd zat me piercing vast in me laken echt pijnlijk je blijft met heel eel dingen haken als je een staafje hebt meestal met iets er op.
maarja je kan ook te maken met bloed vergiftiging als het erg ontstoken is dus mensen pas op!
Oud 17-04-2005, 16:45
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
naatje287 schreef op 09-04-2005 @ 20:12 :
Ja maar als ze daar toch iets tegen doen zeg ik graag ja!!!
en dat vind ik dus achtelijk Je laat 'm zetten, dan moet je ook de volledige gevolgen ervaren. En kicken op pijn: je insueert een beetje dat ik dat wel doe. Wat dus niet waar is, zo super voelt 't niet.

Maar ach, dat hoort bij het piercing zetten, dus dat moet je gewoon aanvaarden, niet gaan verdoven.
Oud 17-04-2005, 16:45
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Arenda schreef op 09-04-2005 @ 20:11 :
jup Going all the way.
Oud 17-04-2005, 17:07
sweet one
sweet one is offline
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het zetten van mijn navelpiercing veel minder pijn vond doen als het ontsteken daarna. Ik heb ook geen verdoving gehad toen ik m liet zetten en vond het reuze meevallen. Ja tuurlijk je voelt het wel, maar echt pijn doen vond ik het niet. Je moet gewoon ook niet gelijk opstaan! En je navelpiercing goed schoonhouden is heel belangrijk. Ik had een ringetje, en ook al doet het pijn als het ontstoken is, je moet m wel gewoon blijven draaien! Suc6!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:49
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik denk dat het ontsteken bij jullie kwam, omdat jullie het niet goed verzorgden. Ik verzorgde het namelijk precies zoals het moet, elke avond anti-bacteriële zeep onder de douche ed, en bij mij is het ook nooit gaan ontsteken.
Oud 18-04-2005, 17:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
Arenda schreef op 08-04-2005 @ 20:02 :
Mega lidteken?
Mijn piercing is op dezelfd manier gezet, alleen hij haalde er even een ijsklontje overheen, het hoort niet erg te bloedden, dus ik denk idd dat er daar iets fout is gegaan. IN principe hoort er niet een groot lidteken achter te blijven als je hem er weer uithaalt.

1 ding: Blijf er met je tengels van af en houdt het goed schoon. (Zoutwater of bv cremes die men ook gebruikt voor nieuwe tatoo's)
Het is gewoon litteken hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:41
Rian-x-
Rian-x- is offline
Bij zette ze eerst n puntje met pen. Toen moest ik gaan liggen en deed ze er n koude spray op als verdoving. Ik kon gaan liggen en toen prikte ze er met een ronde naald doorheen en ging de piercing erin. Deed geen pijn. Alleen toen de spray uitgewerkt was voelde je t, maar t deed echt geen pijn. De eerste dag en nacht moest ik er n gaasje ophouden en daarna een soort sterilon op druppelen.
No problemo
Oud 19-04-2005, 14:49
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 10-04-2005 @ 12:32 :
vind ik ook, het gaat namelijk wel om de kick (de pijn) van het piercen
Idd wrom blijven de meeste mensen doorgaan met piercings laten zetten als ze hun eerste hebben laten zetten

Mijn piercings deden geen pijn ook geen problemen mee gehad alleen dat kreng in mijn tragus blijft ontsteken

Maar schoonmaken met sterilon is toch juist niet goed omdat dat te agressief is???
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:07
Oo-Skategirl-oO
Oo-Skategirl-oO is offline
haii,,
had een vraagje he,,
tot hoelang moet je de piercing schoonhouden,, (nadat ie gezet is dan) moet je dat gwoon echt elke dag doordoen,, of een jaar ofzo,, want dat lijkt me toch niet,,
thnQ voor de antw,
doeg,,
Oud 13-06-2005, 18:09
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Oo-Skategirl-oO schreef op 13-06-2005 @ 19:07 :
haii,,
had een vraagje he,,
tot hoelang moet je de piercing schoonhouden,, (nadat ie gezet is dan) moet je dat gwoon echt elke dag doordoen,, of een jaar ofzo,, want dat lijkt me toch niet,,
thnQ voor de antw,
doeg,,
Ik dacht drie maanden lang elke dag...
Oud 13-06-2005, 19:27
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-04-2005 @ 19:46 :
Brrr. Naalden door je lijf

En een navelpiercing moet je echt elke dag schoonhouden. En je mag eigenlijk het eerste half jaar niet zwemmen
Tongpiercings zijn leuker
half jaar.. ?? ik mocht naar 6 weken gewoon zwemmen..
Oud 13-06-2005, 22:21
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Oo-Skategirl-oO schreef op 13-06-2005 @ 19:07 :
haii,,
had een vraagje he,,
thnQ voor de antw,
doeg,,
Ik moest mijn piercing mínstens drie maanden lang tweemaal daags schoonmaken met zeep. Na drie tot negen maanden is je piercing 'genezen'.
Oud 17-06-2005, 11:05
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Rian-x- schreef op 18-04-2005 @ 19:41 :
Bij zette ze eerst n puntje met pen. Toen moest ik gaan liggen en deed ze er n koude spray op als verdoving. Ik kon gaan liggen en toen prikte ze er met een ronde naald doorheen en ging de piercing erin. Deed geen pijn. Alleen toen de spray uitgewerkt was voelde je t, maar t deed echt geen pijn. De eerste dag en nacht moest ik er n gaasje ophouden en daarna een soort sterilon op druppelen.
No problemo
tja, natuurlijk deed dat geen pijn. Je hebt je laten verdoven
Oud 17-06-2005, 11:06
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 19-04-2005 @ 15:49 :
Idd wrom blijven de meeste mensen doorgaan met piercings laten zetten als ze hun eerste hebben laten zetten

Mijn piercings deden geen pijn ook geen problemen mee gehad alleen dat kreng in mijn tragus blijft ontsteken

Maar schoonmaken met sterilon is toch juist niet goed omdat dat te agressief is???
Nope, Sterilon bevat te veel alcohol. Ik had voor mijn navelpiercing Unicura, voor tepelpiercing een homeopathishe wondspray en unicura en voor m'n clithood gewoon lactacyt
Oud 19-06-2005, 10:06
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Mijn piercing is gewoon gezet zonder verdoving. Het deed wel even pijn maar ging snel weer weg. Alleen nu heb ik hem zo''n 2,5 maanden. En blijft er een rood bultje bovenaan zitten. En is mijn piercing elke ochtend erg vies en bloed nog wel eens wat. Ik maak mijn piercing gewoon nog goed schoon. Maar trekt dat nog weg. En wannneer kan je er een andere piercing in zetten? Want ik heb er al een andere in gehad wat opzich best makkelijk ging alleen na een tijdje erg vies werd. Dus er ook weer uitgehaald. Maar moet ik me zorgen maken?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten