Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat weet ik uit ervaring helaas. Overigens start de computer voor zulke acties meestal opnieuw op naar een dos-sessie (of je doet het met de diskettes van Pmagic). Dus daardoor zul je niet zo snel vastlopers hebben. |
![]() |
|
als je een 2e partitie hebt gemaakt en je komt weer in windows en je ziet de partitie niet meer ... dan zijn je bestanden + partitie weg
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
de eerste keer dat ik aant splitten was vloog de stop eruit omdat ik 3 tegelijk aanzette en wasmachine en droger waren bezig...
btw.. is je HD nu ook 'kleiner' geworden chimera?. .. als dat zo is .. dan is die andere partitie met mp3's hidden.
||
Citaat:
Bovendien was het een ander systeem. Toen m'n data weg was heb ik gewoon een complete herinstallatie gedaan. Alles d'r af, en toen opnieuw gepartitioneerd. FDISK is ook leuk trouwens. Ik heb een keer op een 2GB schijf 3 partities van 1GB gehad. Erg interessant ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
werkt heel simpel en als je het echt niet snapt kan je dr altijd uit zonder de veranderingen op te slaan. dus dr kan niks fout groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
Antwoord op de vraag: vrouwen kunnen onmogelijk werken met Partition Magic ![]()
||
![]() |
Citaat:
Er kan van alles fout gaan. Ik heb met versie 4 zo vaak problemen gehad. Er is een programma dat heet Ranisch ofsoiets, die werkt beter. 42,8 gB mp3's = +/- 9,5K mp3's bij mij ![]()
||
Citaat:
Hoe het kwam? Geen flauw idee! Dat is juist 't punt. Die HD deed 't verder perfect (doet 't nog steeds prima, zit in m'n server), en opeens komt PM met een error. Daarom probeer ik 't d'r bij jullie in te stampen dat een backup absoluut geen overbodige luxe is! |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.users.intercom.com/~ranish/part/ -Desecrator
|
![]() |
Ik heb al een aantal keer geformatteerd en ik heb gewoon een extra partitie gemaakt waar ik altijd m'n tijdelijke spullen opgooi:MP3's films en Gedownloade spellen enzo. Heel handig want dan hoef je ook je C schijf niet zo vaak te Defragmenteren
Ik heb m'n extra partitie gemaakt met Partition Magic 6.0 Pro. Deze kan je volledig downloaden van Kazaa/Morpheus. ![]()
|
Verwijderd
|
zit die jongen nou geen complex aan te praten, 99 van de 100 keer dat PM zijn werk doet, gaat dat gewoon goed.. dat het toevallig een keertje misgaat; shit happens.. maarruh, daar kom je wel overheen..
niet zo chicken doen en gewoon raggen met dat programma, je PC is niet van porselein hoor.. laat staan je HD.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zit je daar stoned is het zo was et HDA1 2 of 3 ???. ACH WAT !!! DOE MAAR HDA1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foetjsie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ja of met je Solaris/OpenBSD al je arts verwijderd! ![]() Was dat toen bij Pascal?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ikke hep Partition Magic Pro 7.0 (wel niet legaal maarja) en ut draait heerlijk.
Alleen bij mij boeit ut niet zoveel als data verloren gaat, want meestal doek pas resisen als ik tog ga formateren en ik heb een andere hd met 16 GB en daar hep ik belangrijke data+mp3's op staan maark heb verder nooit problemen gehad
|
![]() |
|
|