Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je hoeft de map niet kwijt te hebben geraakt. Gebruik Recover98 om de bestanden terug te zetten. Zo heb ik duizenden Word-bestanden die per ongeluk verwijderd waren allemaal teruggezet.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Had nu wel een paar andere programma's maar die vinden allemaal losse bestanden, is het niet mogelijk om in één keer die hele map terug te krijgen?
||
Citaat:
Ik hoop dat je niet al te veel schrijfbewerkingen op de schijf gedaan hebt, in ieder geval moet je ze nu écht beperken. Je installeert een programma als FileRecovery (of GetDataBack (die allebei op dit forum al meerdere malen aanbevolen geweest zullen zijn)) en het liefst van al doe je dat op een andere partitie of een andere schijf! FileRecovery laat je gewoon de partitie scannen waarop de documenten stonden en meestal vindt hij alles wel terug, indien niet dan zijn ze waarschijnlijk niet meer te redden (misschien nog wel door professionele herstellabs, maar die vragen stukken van mensen om enkele megabyte terug te zetten zeker als je harde schijf enkele gigabyte groot is). FileRecovery heeft hier al meermaals mijn hachje gered. Vergeet ook zeker niet om die documenten éérst op een andere partitie te laten herstellen (dus NIET opslaan naar de oorspronkelijke locatie) en als FileRecovery klaar is mag je alles terug naar de oorspronkelijke locatie verzetten. Ik hoop voor jou dat alles lukt, maar als je te lang wacht (lange tijd = veel schrijfoperaties) dan wordt de kans natuurlijk veel kleiner.
||
Citaat:
![]() Tenzij er een wonder gebeurd op de PC van haar pa. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op deze methode heb ik al verschillende malen op verschillende computers gegevens kunnen redeen: na verkeerde machtigingen gezet te hebben (FileRecovery kan er nog altijd aan), na de partitie geformatteerd te hebben (dus niet enkel simpel verwijderd hoor!) en bij 'gewoon' verwijderde bestanden. Mag ik je ook zeggen dat FileRecovery gemaakt is door Convar dat zelf een herstellab heeft en dus wel zal weten hoe alles technisch in elkaar zit. Laat ik eens wat technische kant geven over het verwijderen van bestanden op een FAT-partitie: daar wordt enkel de referentie naar het bestand in de FAT-tabel (index met allebestanden) verwijderd maar de inhoud van het bestand blijft gewoon op de partitie staan tenzij er ondertussen veel nieuwe bestanden zijn gemaakt en de fysieke plaats waar het bestand stond overschreven wordt door nieuwe gegevens (daarom dus zo weinig mogelijk schrijfbewerkingen op die schijf/partitie uitvoeren!).
||
![]() |
Citaat:
Oh ja! dat is windows xp! wat ben ik toch dom!!! (kortom: hij werkt wel met windows xp)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus ik ben bang dat ik het gewoon kwijt ben. Bedankt voor de tips iig. ![]()
||
Citaat:
![]() Er stond zelfs bij dat het alleen met win98 en ME ofzo werkt. Heb het wel gedownload maar hij opent het dus niet en geeft het ook nog aan dat het met XP niet werkt.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |