Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2001, 22:04
Moonspell
Moonspell is offline
Ik ben van plan om een nieuwe monitor aan te schaffen, ik wil graag een flatscreen / tft of lcd.. maar ik heb hier weinig verstand van allemaal en ben met monitors niet op de hoogte, ik wil graag investeren in een goede monitor die ik nog lang kan gebruiken.

Het liefst een 17 inch,
prijs: F 800,- / F 1000, -

Kan iemand me inlichten en wat advies geven?

M.V.G

Moonspell
Oud 22-11-2001, 22:56
Koen
Koen is offline
Een LCD monitor van 17 inch ga je met Fl 800,- bij lange na niet halen natuurlijk.

Dan wordt 't dus een 'normaal' CRT scherm. En dan is de keuze wel heel erg breed. Ik heb zelf een Iiyama Vision Master Pro 410, en vind het een heerlijke monitor. Anderen zijn erg te spreken over de LG, en weer anderen over andere merken.

Met monitoren is het eigenlijk altijd hetzelfde. Zien is geloven. Je moet het beeld zien, kijken wat je fijn vindt kijken, tenslotte zijn Monitoren vaak dingen die je niet na een jaartje wegdoet.

Ga dus eerst eens kijken in een winkel wat je een prettige monitor lijkt. Kom dan nog eens navragen wat voor ervaringen mensen er mee hebben, zodat je je breed kan orienteren.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 23:03
Verwijderd
Mijn Lg 775N van net 1 jaar oud is behoorlijk kapot nu. En idd bij de reparateur hadden ze t niet verw8 van een LG...anyway, ze zijn dus misschien wel goed.
En idd Iyahama is wel heel ok en NEC ook wel...
Ik zou de Hansol en al van dat soort stuff maar laten staan.....
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 15:22
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Ok:

LG 795FT(Plus) kost ongeveer 800 piek
LG 915FT(Plus) ongeveer 1200
Iiyama Vision Master Pro 450 19'' kost 999 bij Paradigit, Pro 453 (ook 19'') 1049 ofzo zag ik net, waren showmodellen ofzo maar wel 3 jaar garantie on site erop
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 22:51
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Ok:

LG 795FT(Plus) kost ongeveer 800 piek
LG 915FT(Plus) ongeveer 1200
Iiyama Vision Master Pro 450 19'' kost 999 bij Paradigit, Pro 453 (ook 19'') 1049 ofzo zag ik net, waren showmodellen ofzo maar wel 3 jaar garantie on site erop

zwaar goeie site paradigit zoals ik zie, vooral die offerte is wel netjes

al ervaring met hun ??
Oud 24-11-2001, 10:57
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Moonspell schreef:

zwaar goeie site paradigit zoals ik zie, vooral die offerte is wel netjes

al ervaring met hun ??
Paradigit heeft een van de beste services van Nederland, alleen jammer dat ze een klein aanbod hebben en 'normale' prijzen, maar als je service zwaar weegt is Paradigit een van de beste winkels in NL.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten