Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 15:21
Jules
Jules is offline
(Het zal via s.com wel niet lukken maar je weet 't maar nooit)

Ik en een vriendinnetje zijn op zoek naar een huisje waar we met z'n tweetjes of drietjes in kunnen wonen. Het liefste in Oost, Oud-West, Oud-Zuid en natuurlijk het Centrum. Per persoon kunnen we maximaal 350 euro incl. spenderen aan de huur, maar in het geval van een klein paradijsje is een uitschieter naar 400 euro incl. ook nog wel te doen. Geen onderhuur, inschrijven op adres is een vereiste!

Tips zijn ook welkom! We hebben al heel veel geprobeerd maar wie weet zien we net iets over het hoofd..
Oud 08-06-2005, 16:05
Verwijderd
Problemen mee om op een cruiseschip te wonen?
Oud 08-06-2005, 16:45
Jules
Jules is offline
Citaat:
********** schreef op 08-06-2005 @ 16:05 :
Problemen mee om op een cruiseschip te wonen?
Nee, denk ik. Waar, hoe duur &zo?
Oud 08-06-2005, 18:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Jules schreef op 08-06-2005 @ 16:45 :
Naast mij is dat .
Oud 08-06-2005, 19:43
Verwijderd
bij westerpark aan T ij, kun je met zn 4ren in een soort container (oude asielzoekershuisjes, best leuk hoor) en betaal je 250 incl geloof ik en idd die boot, maar dat schijnt echt een arelaxte zooi te zijn
Oud 08-06-2005, 19:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 08-06-2005 @ 19:43 :
bij westerpark aan T ij, kun je met zn 4ren in een soort container (oude asielzoekershuisjes, best leuk hoor) en betaal je 250 incl geloof ik en idd die boot, maar dat schijnt echt een arelaxte zooi te zijn
De oude asielzoekershuisjes en de containers zijn 2 verschillende dingen .
Oud 08-06-2005, 20:10
Jules
Jules is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 08-06-2005 @ 19:43 :
Weet je ook van welke instantie ofzo ze zijn? Dan kan ik info opzoeken En Roelof ik weet niet eens waar je woont
Oud 08-06-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 08-06-2005 @ 16:45 :
290,- voor 16m2
Eigen tv, eigen badkamertje, eigen koelkast, eigen bed

Moet je even zoeken naar Rodchsdale One

Ben er geweets en ziet er mooi uit
Oud 09-06-2005, 16:30
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
********** schreef op 08-06-2005 @ 21:28 :
290,- voor 16m2
Eigen tv, eigen badkamertje, eigen koelkast, eigen bed

Moet je even zoeken naar Rodchsdale One

Ben er geweets en ziet er mooi uit
Dat studentenvereniging ding heet DuWo..
Oud 09-06-2005, 16:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
Caroo schreef op 09-06-2005 @ 16:30 :
Dat studentenvereniging ding heet DuWo..
En de boot Rochdale.
Ik heb 't gevonden ja, ga zeker verder kijken. Zit toch eigenlijk liever gewoon in een huisje, maargoed als dat niet lukt heb ik tenminste iets
Oud 10-06-2005, 20:55
Verwijderd
advertentie zetten op marktplaats, bij mij regende het reacties en ik had binnen een week een droomhuis
Oud 10-06-2005, 21:54
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hermione schreef op 10-06-2005 @ 20:55 :
advertentie zetten op marktplaats, bij mij regende het reacties en ik had binnen een week een droomhuis
Thanks voor de tip
Oud 12-06-2005, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 10-06-2005 @ 21:54 :
Thanks voor de tip
Graag gedaan

+ wat ook nog wel eens handig is maar bijna iedereen weet dat wel; op dinsdag- en donderdagochtend zo vroeg mogelijk (9:00) de Viavia kopen en zorgen dat je als eerste belt met de leuke appartementen.
Oud 12-06-2005, 17:10
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-06-2005 @ 02:45 :
Graag gedaan

+ wat ook nog wel eens handig is maar bijna iedereen weet dat wel; op dinsdag- en donderdagochtend zo vroeg mogelijk (9:00) de Viavia kopen en zorgen dat je als eerste belt met de leuke appartementen.
Nou ik heb een advertentie gezet twee dagen geleden en ik heb nog maar 1 email ontvangen, van een of ander wicht met een woning in Aalsmeer

De ViaVia, hm nog nooit van gehoord waar kun je die kopen dan?
Oud 12-06-2005, 17:44
Jules
Jules is offline
Citaat:
Hermione schreef op 10-06-2005 @ 20:55 :
Ah thanks. We hebben een ad gezet in de Echo en op viavia.nl, kregen alleen maar reacties van enge illegale-onderhuurmensen uit Osdorp.. maar we checken marktplaats sowieso wel bijna iedere dag, dus morgen ergens kijken in West.
Oud 12-06-2005, 17:45
Jules
Jules is offline
Wat gaar trouwens dat je nu moet betalen voor een ad op marktplaats
Oud 12-06-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 12-06-2005 @ 17:10 :
Nou ik heb een advertentie gezet twee dagen geleden en ik heb nog maar 1 email ontvangen, van een of ander wicht met een woning in Aalsmeer

De ViaVia, hm nog nooit van gehoord waar kun je die kopen dan?
Je moet wel even geduld hebben (misschien heb ik geluk gehad of verkocht ik mezelf leuk in de advertentie..dat helpt ook best wel, je moet op weten te vallen) en het hangt natuurlijk ook van je eisen/budget af. Nu waren mijn eisen best zwaar, maar mijn budget ook wel redelijk groot.

Viavia is een krantje voor particulieren, staan best veel appartementen in, maar zijn ook snel weg. Vandaar dat je vroeg moet zijn.

En ja, 7 euro ofzo voor Marktplaats? Maar hij blijft er dan wel lang op staan, en voor 1 euro oid kun je hem dan nog opnieuw bovenaan laten zetten. Ik vind het niet veel geld voor iets dat wel effect heeft.

Echo is ook een goede ja, daar heb ik eerder een leuk huis gevonden. En marktplaats om op te zoeken kan ook echt iets opleveren, gewoon niet te snel opgeven
Oud 13-06-2005, 17:53
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-06-2005 @ 19:24 :
Je moet wel even geduld hebben (misschien heb ik geluk gehad of verkocht ik mezelf leuk in de advertentie..dat helpt ook best wel, je moet op weten te vallen) en het hangt natuurlijk ook van je eisen/budget af. Nu waren mijn eisen best zwaar, maar mijn budget ook wel redelijk groot.

Viavia is een krantje voor particulieren, staan best veel appartementen in, maar zijn ook snel weg. Vandaar dat je vroeg moet zijn.

En ja, 7 euro ofzo voor Marktplaats? Maar hij blijft er dan wel lang op staan, en voor 1 euro oid kun je hem dan nog opnieuw bovenaan laten zetten. Ik vind het niet veel geld voor iets dat wel effect heeft.

Echo is ook een goede ja, daar heb ik eerder een leuk huis gevonden. En marktplaats om op te zoeken kan ook echt iets opleveren, gewoon niet te snel opgeven
Ja misschien moet ik wat meer geduld hebben (heb nu nog steeds niks gehoord ). M'n budget is niet zo heel groot (600 euro voor woonruimte met z'n tweeën) en m'n eisen zijn: inschrijven moet mogelijk zijn en roken toegestaan. Verder twee slaapkamers en het liefst een woonkamer en eigen keuken, douche/toilet.
Ik heb mezelf niet echt leuk gepresenteerd ofzo, zou niet weten wat ik dan zou moeten schrijven om een beetje op te vallen.
Oud 13-06-2005, 22:47
Verwijderd
een beetje jezelf promoten kan nooit kwaad

ik had het een beetje breed gemaakt (dus 1 kamer voor 350 max, 2/3kamerwoning voor 700 max, 3/4kamerwoning voor 1100 max)

uiteindelijk iets in oud-zuid gevonden voor 880 excl, met 3 slaapkamers en zitkamer.

hiervoor in oud-west gewoond voor 750 incl , 3kamerwoning, dus duurder, maar wel weer centraler.

je moet een beetje geluk hebben, maar opzich met je budget moet het wel lukken (ik zou alleen niet teveel voor de zitkamer gaan, je kunt altijd een soort nis in de zitkamer maken dat één van jullie een slaap/zitkamer heeft..is niet geweldig maar ook geen ramp)

succes, jules ook
Oud 13-06-2005, 23:10
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Hermione schreef op 13-06-2005 @ 22:47 :
een beetje jezelf promoten kan nooit kwaad

ik had het een beetje breed gemaakt (dus 1 kamer voor 350 max, 2/3kamerwoning voor 700 max, 3/4kamerwoning voor 1100 max)

uiteindelijk iets in oud-zuid gevonden voor 880 excl, met 3 slaapkamers en zitkamer.

hiervoor in oud-west gewoond voor 750 incl , 3kamerwoning, dus duurder, maar wel weer centraler.

je moet een beetje geluk hebben, maar opzich met je budget moet het wel lukken (ik zou alleen niet teveel voor de zitkamer gaan, je kunt altijd een soort nis in de zitkamer maken dat één van jullie een slaap/zitkamer heeft..is niet geweldig maar ook geen ramp)

succes, jules ook
wow dat heb je idd wel goed gedaan!
Ook twee leuke buurten
Oud 16-06-2005, 11:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 13-06-2005 @ 23:10 :
wow dat heb je idd wel goed gedaan!
Ook twee leuke buurten
idd <3

Gisteren gebeld voor een huisje in de Utrechtsestraat (!) 900 euro voor 4 verdiepingen (!) maar het was boven een winkel dus ze wilde er max. 2 personen in.

Gezocht-kaartjes voor in supermarkten zijn ook gemaakt.
Oud 16-06-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 16-06-2005 @ 11:21 :
idd <3

Gisteren gebeld voor een huisje in de Utrechtsestraat (!) 900 euro voor 4 verdiepingen (!) maar het was boven een winkel dus ze wilde er max. 2 personen in.

Gezocht-kaartjes voor in supermarkten zijn ook gemaakt.
!! 4 verdiepingen voor zo weinig?? kun je niet gewoon liegen en stiekem met z'n drieën gaan wonen? of moeten jullie allemaal inschrijven?
Oud 16-06-2005, 15:01
Jules
Jules is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-06-2005 @ 13:58 :
!! 4 verdiepingen voor zo weinig?? kun je niet gewoon liegen en stiekem met z'n drieën gaan wonen? of moeten jullie allemaal inschrijven?
Ja, en ze wilde eigenlijk al maar 1 persoon, omdat ze er een winkel onder heeft en dan werd het teveel lawaai &zo. En het scheen ook heel klein te zijn, maargoed, Utrechtsestraat
Oud 19-06-2005, 16:00
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-06-2005 @ 15:01 :
Ja, en ze wilde eigenlijk al maar 1 persoon, omdat ze er een winkel onder heeft en dan werd het teveel lawaai &zo. En het scheen ook heel klein te zijn, maargoed, Utrechtsestraat
Jij krijgt tenminste nog enige reactie...ik heb gewoon nog niks gehoord en die rotadvertentie ook nog een keer bovenaan gezet.
Oud 23-06-2005, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 19-06-2005 @ 16:00 :
Jij krijgt tenminste nog enige reactie...ik heb gewoon nog niks gehoord en die rotadvertentie ook nog een keer bovenaan gezet.
sorry als ik je valse hoop heb gegeven.. voor mij was het echt de uitkomst!
Advertentie
Oud 23-06-2005, 14:03
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-06-2005 @ 00:44 :
sorry als ik je valse hoop heb gegeven.. voor mij was het echt de uitkomst!
Maakt niet uit hoor, het lukt vast wel ooit hoop ik. Ben blij dat het voor jou geholpen heeft.

En je haar is leuk geworden zag ik. L'oréal gebruikt?
Oud 29-06-2005, 14:50
Jules
Jules is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 19-06-2005 @ 16:00 :
Het was geen reactie op mijn marktplaats advertentie hoor, deze vrouw had ik gewoon zelf gebeld. Het ging best goed kwa huisjes, het werd 't steeds nèt niet (of te duur, of je moest een slaapkamer door om in een andere te komen etc), maar nu lijkt het wel of alles op is, en er 20x zo veel mensen op zoek zijn zelfs een advertentie in het Parool hielp niet.

Kortom: ik ben nog zoekende dus meer tips zijn welkom.

Regels voor berichten