![]() |
|
Jason Webley
![]() Ik heb deze beste man eens eerder zien optreden in Maastricht, op aanraden van een groep vrienden die hem in Moskou 'ontdekt' hadden, en ik kan alleen maar zeggen: Gaat dat zien! Jason Webley is een singer-songwriter uit Seattle, VS, die zichzelf begeleidt op accordeon, gitaar en piano. Hij reist op eigen kracht de hele wereld rond en speelt zowel op straat als in cafe's en concertzalen. Zijn liedjes gaan over drank, liefdesverdriet en dat soort ongein en houden het midden tussen blues en piratenmuziek. Fans van de soundtrack van 'O Brother Where Art Thou' , van Stuurbaard Bakkebaard en van blues zullen dit wel waarderen. De man is in staat om een heel publiek zover mee te krijgen dat iedereen staat te rammelen met door hem uitgedeelde plastic flessen gevuld met munten en uit volle borst mee aan het brullen is! Ik heb het zelf meegemaakt; mensen die aan het begin zeiden 'wat is dit voor kutmuziek' stonden aan het eind net zo hard mee te doen. De meeste van deze optredens zijn gratis dus gaat dat zien, je zult er geen spijt van krijgen! June 15 - Maastricht, Netherlands - Backstage June 16 - Utrecht, Netherlands - ACU June 18 - Alkmaar, Netherlands - Parkhoff June 19 - Hoorn, Netherlands - SWAF June 20 - Eindhoven, Netherlands - Burgers Een voorproefje: devil be good drinking song Check www.jasonwebley.com voor meer informatie ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Die in Maastricht is 4 euro maar da's nóg geen geld voor een optreden en daar zit ook een feest bij.
||
Citaat:
||
Citaat:
hoppa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |