Hoi!
Ik heb hier ook last van, maar dan vooral van hoofdpijn. Als ik me zorgen maak (vooral in blok- en examenperiode) is het soms onhoudbaar. Het vervelende is dat je er met medicijnen niks aan kunt doen. Je moet eigenlijk aan je manier van leven werken: minder veeleisend voor jezelf zijn, momenten van rust inbouwen, met je buik ademen, genieten, sporten zodat de bloedsomloop optimaal is, enz.
Ik zeg niet dat je dat nu allemaal niet doet, dat weet ik niet. Het kan wel helpen. De vorige examenperiode ben ik hier echt ziek van geweest. Het heeft gelukkig geen invloed gehad op mijn resultaten, maar ik moet dringend anders gaan leven, want nu haal ik mezelf veel te veel werk op de hals.
Wat bij mij helend werkt, is osteopathie, maar dat kan je natuurlijk niet al te vaak doen.

Bij mij helpt dat om de spanning uit mijn nek en schouders weg te nemen. Je kunt wel wat suf zijn de dag erna doordat alle afvalstoffen vrijkomen (naar het schijnt), maar het kan deugd doen. Als je nog vragen hebt, stuur dan een pm, dan kunnen we elkaar via mail misschien positief beïnvloeden.
Succes ermee!