Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dan als ze jonkies hebben is 't heel erg goed mogelijk dat ze d'r jongen op vreet. Vriendin van me had 't ook één keer. Toen 2e nestje had ze zonder de moeder opgevoet met zo'n ding waar je druppels speciale melk ofzo kon voeren (d'r pa werkte in dierentuin, dus kon gemakkelijk aan dat soort spul komen.)
||
Citaat:
En als ze in de toekomst weer een nest heeft, hoe groot is de kans dan dat ze het weer zal doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben bang dat ze haar volgende nest weer opvreet, dus ik denk dat ik haar wegdoe ![]() Ps: met wegdoen bedoel ik niet afmaken |
![]() |
||
Citaat:
12 dagen bij het vrouwtje laten was nu geen optie, want ze viel hem steeds aan, maar met een volgend nestje kijk ik wel hoe lang ze het met elkaar uithouden. De over gebleven jonkies zijn nu een week oud. Hoe lang kan ik het beste wachten totdat ik het mannetje er weer bij kan doen? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
NL Militair verdacht van moord 22B | 90 | 11-01-2004 20:47 | |
Schrijver Otto Veenhoven bekent moord Riconoscente | 16 | 16-06-2003 13:38 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Stelling]Een politieke moord moet zwaarder worden gestraft dan een gewone moord. mR | 39 | 27-05-2003 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Handboek Moord en Doodslag Vlooienband | 8 | 25-01-2003 22:26 | |
Twaalf jaar cel voor gruwelijke moord-> Echt schandalig Carpe Diem | 51 | 17-09-2002 19:08 | |
de gevolgen van de moord op pim fortuyn nao | 3 | 13-05-2002 10:38 |