Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 16:46
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
In reactie op 'Lerarenliefde' plaats ik dit topic.

In het andere topic (zeker het lezen waard) worden leraren als viespeuken afgeschilderd, die naar borsten zitten te gluren, zitten te verleiden en niet met het overdragen van kennis bezig zijn.

Ik draai het om:
Juist de meiden vinden docenten ontzettend interessant en pronken met hun lichaam (natuurlijk niet iedere meid).

Een klein voorbeeldje:
Bij mij op school zitten juist een aantal meiden achter een leraar aan.
Ze zoeken hem op in de pauze, of prikken hem in zijn zij als hij voorbijloopt. En laatst bij sportdag kwam hij kijken en aanmoedigen en toen stormde er een meisje op hem af en vloog hem in zijn armen. En dat is nog niet alles. Ze zijn ook wel eens naar zijn sportclub gegaan om hem te zien sporten.

Het zijn juist de meiden die raar gedrag vertonen. En natuurlijk zal er ook wel eens een leraar over de scheef gaan, maar dat is meer uitzondering dan regel.

mijn stelling:
veel meiden zijn juist op aandacht uit van (jonge) docenten.

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 19:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 16:50
noa-zut
noa-zut is offline
Ja duhh, dat zal ook wel voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 16:59
Astraea
Astraea is offline
Ik ben het met je eens dat het ook wel eens de meiden zelf zijn die 'raar gedrag' vertonen, maar ook al 'vragen de meiden er zelf om', het is nog altijd fout van een leraar om er op wat voor manier dan ook op in te gaan. Immers hij is een leraar en zij zijn zijn leerlingen.

Relaties of seksuele handelingen tussen leraar en leerling zijn verboden (terecht in mijn ogen), whatever de aanleiding ook is geweest. En het is ook altijd de leraar die er uiteindelijk verantwoordelijk voor is.
Oud 04-06-2005, 17:42
Jules
Jules is offline
Als die leraar een hottie is krijg je dat, als het een kleine dikke kale zwetende en naar koffie&sigaretten ruikend mannetje is krijg je dat niet en is het andersom.

Moeluk!
Oud 04-06-2005, 18:32
I C U
I C U is offline
Tuurlijk zijn er zat meiden die op aandacht geilen! Wanneer ze die niet krijgen beginnen ze te gillen. Dat is nogal zielig, want het is de leraar die ervoor op het matje geroepen wordt...
Mijn vader zit in het onderwijs, en hij is wel es het 'slachtoffer' geweest van een meisje. Ze schijnt ook voor ons huis gestaan te hebben enzo. Mijn vader heeft haar toen heel zakelijk toegesproken, en op een reunie zei ze dat ze hem daar dankbaar voor was.
Het is rot dat er van die meiden zijn, en ik vind het ook onterecht dat er over het algemeen automatisch vanuit gegaan wordt dat leraren fout zijn. Juist daarom is het belangrijk dat je als leraar goed uitkijkt, dat je niet te lichamelijk bent, geen opmerkingen maakt die als sexueel gezien kunnen worden. Okay, dan moet je wel heel goed opletten in de les, en dat maakt het lesgeven er niet leuker op, maar het is dat of het roddelcircuit...
Oud 04-06-2005, 19:59
Apomes
Apomes is offline
Ik had mijn stage in mijn oude school. Ik had ook de kans om mee te gaan op sportdag en na de sportdag vroeg een meisje van een klas waar ik les aan had gegeven of ik haar thuis wou afzetten omdat ze anders te voet moest gaan. Ik in al mijn goedheid gedaan. Op het einde zei ze: "goed, nu kan ik je aangeven bij de politie en ga ik zeggen dat je me hebt proberen aan te randen en ik ga naar de directie van school".

Dan begin je toch wel ff te zweten hoor.
Toen ik: "En het feit dat ik homo ben kan daar nix aan veranderen ".

Toen ging ze kwaad weg en heb er nix van gehoord.
Maar alleen het gedacht al dat je zoiets durft doen
Oud 04-06-2005, 20:06
Maurice
Maurice is offline
vrouwen zijn monsters. dat blijkt maar weer.
Oud 05-06-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 04-06-2005 @ 20:59 :
...
ik zou haar ouders bellen als ik jou was, even op de hoogte brengen wat een fijn kroost ze hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 10:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Maurice schreef op 04-06-2005 @ 21:06 :
vrouwen zijn monsters. dat blijkt maar weer.
'Vrouwen, je kan beter kippen houden'
Oud 05-06-2005, 10:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ja, het kan van allebei de kanten komen he?
Oud 06-06-2005, 10:50
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 05-06-2005 @ 11:53 :
Ja, het kan van allebei de kanten komen he?
Ja, maar dat is niet het punt dat ik wil maken. Er kan op docenten afgegeven worden, maar zij worden, denk ik, vaak door meiden in een lastig pakket gebracht.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:09
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Jules schreef op 04-06-2005 @ 18:42 :
Als die leraar een hottie is krijg je dat, als het een kleine dikke kale zwetende en naar koffie&sigaretten ruikend mannetje is krijg je dat niet en is het andersom.

Moeluk!
Oud 06-06-2005, 14:27
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Shit...ik ben leraar in opleiding. Nou ik krijg soms wel leuke aandacht van moeders!

Laat ik mij nu beperken tot de middelbare school.
Maar in ieder geval. Ik vind dat de relatie leerkracht - leerling zakelijk moet blijven. Niet het expres aanraken van elkaar. Ik zou mij dan echt niet ok voelen, ondanks dat het contact erg normaal kan zijn. Mede omdat je snel het stempel ''ouwe viezerik'' krijgt of iets in die richting.

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ik had mijn stage in mijn oude school. Ik had ook de kans om mee te gaan op sportdag en na de sportdag vroeg een meisje van een klas waar ik les aan had gegeven of ik haar thuis wou afzetten omdat ze anders te voet moest gaan. Ik in al mijn goedheid gedaan. Op het einde zei ze: "goed, nu kan ik je aangeven bij de politie en ga ik zeggen dat je me hebt proberen aan te randen en ik ga naar de directie van school".

Heb je wel melding gemaakt op die school? Wat een achterlijk kind zeg.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 16:59
Verwijderd
Ik denk dat leraren het niet makkelijk hebben nee. Sommige meisjes vind ik te overdreven naar leraren toe.
Verder denk ik dat je, als docent zijnde, daar gewoon voor jezelf wel duidelijkheid in moet hebben, hoe de verhouding leraar- leerling ligt.
Wees dus strikt, en zorg dat je niet in een lastige hoek geduwd wordt. Doe geen dingen die later echt tegen je gebruikt kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:06
HoneYy
HoneYy is offline
bij ons op school ook een meisje... E.... die vond een gymleraar wel leuk (die blijken het goe dte doen) en hij was 19 en zij 16... hij vond die aandacht ook wel leuk allemaal dus elke pauze ging ziji naar hem toe... later zijn ze met mekaar naar bed geweest en heeft ze door de school liggen lullen dat ze zwanger was (wat totaal niet waar bleek te zijn) maar het is idd ook andersom een groot probleem!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 17:15
TenaciousD
TenaciousD is offline
@ HoneYy

Als het echt van beide kanten komt moet het wel kunnen vind ik, natuurlijk moet ze niet bevoordeeld worden qua cijfers.
Oud 07-06-2005, 18:27
bracelance
bracelance is offline
Citaat:

helaas denken de dames die dat doen niet na over de docent/stagiair... je maakt het leven van zo'n persoon helemaal kapot
Oud 07-06-2005, 21:45
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
bracelance schreef op 07-06-2005 @ 19:27 :
helaas denken de dames die dat doen niet na over de docent/stagiair... je maakt het leven van zo'n persoon helemaal kapot
Het was dan ook een BSO'er, die kunnen meestal niet zo ver nadenken.
Nee, ik heb er geen officiële melding van gemaakt op school. Heb het wel gezegd tegen een coordinator van die school op msn...als ze er niets van hoorde, ging ze het laten want het bewijs is er nu toch eenmaal niet.
Oud 07-06-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:

Had je niet moeten zeggen, joh. Anders kon je lachen bij de rechtzaak
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:31
Verwijderd
gymleraren doen het idd goed
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:40
*bloempotje*
*bloempotje* is offline
Bij mij in de klas zit ook zo'n meisje die helemaal hotel de botel was van een van de leraren bij ons op school. Dit vond ik vrij heftig. Ze belde hem namelijk wel eens, en ze heeft met valantijnsdag rozen gestuurd. Terwijl die vent al gewoon een vrouw had en kinderen!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 14:08
Somebody Special
Somebody Special is offline
Whahaha, dit is zo herkenbaar voor mij!

Ik was zwaar verliefd (let wel, 'kinderlijk verliefd') op een gymleraar waar ik nooit les van heb gehad.
Als hij door de gangen liep stond ik haast te kwijlen en in de eerste heb ik hem een roos gegeven tijdens een schoolreisje (die ik aan het eind van de dag als aandenken terug kreeg en nog altijd heb )
Met Valentijn heb ik hem een kaart gestuurd mét mijn naam er onder, we hadden immers toch geen les van hem.
Laat nou de dag na valentijn onze gymleraar ziek zijn...3x raden van wie we les kregen...Ik kon wel door de grond zakken

Ach, ik ging misschien een beetje te ver maar kan er nu wel om lachen.
Oud 10-06-2005, 20:37
Spydogez
Spydogez is offline
Wat jij zegt is inderdaad waar. Maar dan is het de taak van de leraar om proffessioneel en zakelijk te blijven, en tegen die meiden te zeggen dat ze normaal moeten doen.

Ik herken het verhaal van jou absoluut, maar nog niet zo lang geleden heb ik het omgekeerde meegemaakt. En daar had ik écht niet om gevraagd.

Als er zich zo'n situatie voordoet op een school, kan ik me voorstellen dat jij denkt: stel domme wijven. Want dat zijn het inderdaad. Maar tegelijk is die leraar ook dom, omdat hij er blijkbaar op in gaat, anders gaan die meiden ook niet zomaar door.
Oud 10-06-2005, 21:32
Pluis
Pluis is offline
mmm, bij ons op school hebben we altijd hele leuke gymstaigaires.. tja, al die meiden staan stijf van de hormonen..
herinnert zich klasgenoot die in de 2e gillend terug de kleedkamer in kwam rennen "AAAAAAAAAH, hij heeft een tepelpiercing" (ik vond het maar een eng klein gastje (1.60 ofzo))

anyway, de vertrouwenspersoon op school die we eerst hadden woont nu samen met 1 van de probleemmeisjes... die zijn verliefd geworden tijdens de gesprekken. Hij is ontslagen, meisje is van school, maar ze wonen nu dus wel samen!

bestwel fout. leraren horen je juist te leren wat kan en wat niet kan... relaties beginnen met een leerling kan niet.
Oud 11-06-2005, 02:28
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Leraar: elke dag iets anders.
Oud 11-06-2005, 10:19
bracelance
bracelance is offline
Opeens weet je het... je wordt leraar
Oud 11-06-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 11-06-2005 @ 11:19 :
Opeens weet je het... je wordt leraar
Nou wat let je ...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 15:18
Verwijderd
whahah
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:55
Custom
Custom is offline
Kan me goed voorstellen dat het voor leraren niet makkelijk is. Zo hadden wij laatst gala voor de eindexamenklassen, en dan zie je dus dat leraren (met wat drank op) ook gezellig meefeesten, en dan wordt de afstand tussen leraar-leerling gewoon èrg klein, vooral bij de jongere / hippere leraren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:16
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Dat geloof ik best, maar de leraar is de volwassene en dus de verstandige die er niet op in moet gaan.
Oud 13-06-2005, 00:55
TenaciousD
TenaciousD is offline
Ik vind nog steeds dat het gewoon moet kunnen. Als het gewoon van beide kanten goed gevonden word, wat is dan het probleem? Dat je elkaar elke dag ziet, dat andere jaloers op je zijn? Dat er in NL vreemde normen en waarden gelden?
Oud 13-06-2005, 01:35
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben het niet met de stelling eens.

Het is toch te absurd voor woorden om te geloven dat een onzeker tienermeisje een persoon van het andere geslacht met status als lustobject ziet. Nee, zo gaat dat niet in het leven van een onzeker tienermeisje. De Tina etc. waarschuwen juist daartegen. Die propaganderen het goede woord van onthouding en zedelijkheid.

Ook een leuk fenomeen; jongens in de pubertijd letten verdacht veel op het gedrag van het andere geslacht. Wil je niet eens proberen daar een te gek topic over te openen ?
Oud 13-06-2005, 06:54
Yvonne1985
Yvonne1985 is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 13-06-2005 @ 02:35 :
Ik ben het niet met de stelling eens.

Het is toch te absurd voor woorden om te geloven dat een onzeker tienermeisje een persoon van het andere geslacht met status als lustobject ziet. Nee, zo gaat dat niet in het leven van een onzeker tienermeisje. De Tina etc. waarschuwen juist daartegen. Die propaganderen het goede woord van onthouding en zedelijkheid.

Ook een leuk fenomeen; jongens in de pubertijd letten verdacht veel op het gedrag van het andere geslacht. Wil je niet eens proberen daar een te gek topic over te openen ?
Sorry hoor, maar ik snap niet echt wat je bedoeling hiervan is.
Jij bent een man dus hoe weet jij hoe het leven van een onzeker tienermeisje is??
Ik ben zelf "onzeker tienermeisje" geweest en ik was weldegelijk verliefd op een leraar en misschien was het wel geen echte verliefdheid maar gewoon een schreeuw op postitieve!! aandacht.
Ik vind wel dat een leerkracht zeker de oudste en de wijste moet blijven en het meisje op een afstand moet proberen te houden.
Maar Sander Gessel je hebt wel gelijk als je zegt dat de meiden er ook vaak schuld aan hebben, want de meiden op school zijn vaak nogal schaars gekleed in de zomer en die nemen het er ook echt van op zo'n moment! Maar de jongens kunnen ook het hoofd van een lerares op hol krijgen hoor!! Maar dan nog moet de leerkracht het hoofd erbij houden en verstandig zijn! Op tijd melding maken van ongewenste dingen en verliefdheden van leerlingen zodat deze je nooit in het nauw kunnen brengen!
Oud 13-06-2005, 09:34
Alistar
Alistar is offline
Ik heb ooit eens een artikel gelezen over een leraar die vals was beschuldigd van ongewenste intimiteiten. Een meisje was naar hem toegekomen omdat ze het zo moeilijk had en hij had haar getroost en een arm om haar heen geslagen. Nouja, toen is zij naar het schoolhoofd gestapt.
Die leraar werd meteen op non-actief gesteld, er werd een onderzoek ingesteld, hij werd meerdere malen verhoord, en bovendien kreeg hij van alle andere leraren ook nog eens vuile blikken toegeworpen. En van die mensen die dan gaan zeggen: Ja het verbaast me niks hoor.
Iig, dat meisje heeft laten toegegeven dat het niet waar was.
Maar die man wordt nog steeds soms raar aangekeken.
Daarom vind ik het dus echt ziek als je een leraar vals beschuldigt van zoiets. Je brengt niet alleen die leraar vreselijk in de problemen, maar je zorgt er op deze manier ook voor dat meisjes die WEL echt het slachtoffer zijn van aanranding etc. minder snel geloofd worden. Van die reacties als: 'oh ze zal het wel uitgelokt hebben met haar korte rokjes' of 'nou het zal wel meevallen, hij heeft waarschijnlijk alleen een arm om dr heen geslagen'. Ik vind echt dat mensen (want er zullen ook best jongens zijn die dat doen) die iemand vals beschuldigen van ongewenste intimiteiten, harder moeten worden aangepakt. Want het begint misschien als geintje, maar ze hebben geen idee wat voor problemen ze veroorzaken.
Oud 13-06-2005, 09:38
Alistar
Alistar is offline
Een vriendin van mij was ook verliefd op een leraar en ze had hem geloof ik ook een brief gestuurd met haar naam eronder. Die leraar heeft toen gezegd dat het gewoon niet kon tusen hen. Niet kwaad, gewoon heel vriendelijk.
Ik denk ook dat je als leraar niet moet laten merken dat je die aandacht wel leuk vindt (als dat zo is) omdat dat voor veel mensen aanleiding is om er alleen maar mee door te gaan. En ja, waar houdt het dan op?
Oud 13-06-2005, 09:38
Verwijderd
Het komt voor, ja. Ik heb het zelf ook gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 22:11
crook
crook is offline
ja, bijna alle meisjes waren altijd wild van de gymdocenten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 23:33
Verwijderd
hehe
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 23:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2005 @ 17:46 :

mijn stelling:
veel meiden zijn juist op aandacht uit van (jonge) docenten. [/B]
"Veel"? Denk wel weinig. Meestal is zoiets maar tijdelijk en gaat na een tijdje wel weer over als ze eenmaal leuke jongens van hun eigen leeftijd tegen komen. "Aandacht" komt wel vaak voor, maar echt verliefd? Muah lijkt me niet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 23:56
Verwijderd
Als jonge promovendus is mijn doelgroep natuurlijk wel studentes
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 19:24
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
euh bij ons zitten soms owk wel meiden op un leraar te geilen, maar diej leraar is niet knap, vink zelf

ik weej ut allemaal ok niej

Oud 18-06-2005, 19:31
Crunchie
Crunchie is offline
Je typt ook alsof je niet zo erg veel weet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 21:36
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 18-06-2005 @ 20:31 :
Je typt ook alsof je niet zo erg veel weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten