Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, ik heb er geen officiële melding van gemaakt op school. Heb het wel gezegd tegen een coordinator van die school op msn...als ze er niets van hoorde, ging ze het laten want het bewijs is er nu toch eenmaal niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent een man dus hoe weet jij hoe het leven van een onzeker tienermeisje is?? Ik ben zelf "onzeker tienermeisje" geweest en ik was weldegelijk verliefd op een leraar en misschien was het wel geen echte verliefdheid maar gewoon een schreeuw op postitieve!! aandacht. Ik vind wel dat een leerkracht zeker de oudste en de wijste moet blijven en het meisje op een afstand moet proberen te houden. Maar Sander Gessel je hebt wel gelijk als je zegt dat de meiden er ook vaak schuld aan hebben, want de meiden op school zijn vaak nogal schaars gekleed in de zomer en die nemen het er ook echt van op zo'n moment! Maar de jongens kunnen ook het hoofd van een lerares op hol krijgen hoor!! Maar dan nog moet de leerkracht het hoofd erbij houden en verstandig zijn! Op tijd melding maken van ongewenste dingen en verliefdheden van leerlingen zodat deze je nooit in het nauw kunnen brengen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|