Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 09:16
nikky3x3
nikky3x3 is offline
hallooow meisjes die eyeliner gebruiken...
ik vind het echt hartstikke mooi bij anderen.. maar hoe ik het zelf op moet doen... don't ask me how!
geef ff wa goeie tippies

thnx all lot..!

lots of love.,.... .niki
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 09:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Proberen héél dicht bij je wimperrand te blijven, en als het nie goed lukt, kan je in 't begin proberen om met een wattenstaafje met make-upremover de vlekken e.d. weg te vegen, zodat de lijn er heel strak uitziet enzo. Succes ermede.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:55
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ik trek altijd m'n oog strak naar de zijkant zeg maar.. en verder zal et ook nie de eerste keer gelijk goed gaan..
oefening baart kunst
Oud 06-06-2002, 09:58
nieuwbe
nieuwbe is offline
Probeer het eerst met een potlood ipv van een kwastje. Tenminste, ik vind het gemakelijker.

Ziet er wel minder strak uit, maar zodra je het potlood onder de knie hebt, gaat het met een kwastje ook veel makkelijker.

Tip: Gebruik anders een merk eyeliner dat als het ware een viltstift punt heeft, dus niet echt een kwastje. En veel proberen en knoeien.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:23
Stevill
Stevill is offline
Mag ik als jongen zijnde ook een tip geven?
Ik trek m'n onderste ooglid altijd naar beneden en dan lukt het altijd heel makkelijk maar je moet gewoon wat oefenen dan lukt het vanzelf wel een keer.
Oud 06-06-2002, 10:29
Roos
Roos is offline
Tegenwoordig heb je van die "viltstiften". Die zijn veel makkelijker te gebruiken dan zo'n potje met een kwastje. Ik raad je echt aan om die te komen (test ze even in de winkel, je moet er eentje hebben met het dunste puntje).

Als je het niet goed kan opbrengen, kan je beter alleen het buitenste deel van je ogen opmaken met eyeliner. Dat is namelijk het makkelijkst.

Hoe ik het doe: ik trek m'n oog een beetje strak, en doe net alsof ik een zwart lijntje op m'n wimperrand (dus waar je wimpers beginnen) wil zetten. Zo schiet je niet uit en krijg je niet zo'n hele dikke lijn, maar een naturel lijntje. Dan kan je hem altijd nog dikker maken als je wilt.
Oud 06-06-2002, 10:30
Roos
Roos is offline
Wat misschien ook makkelijk is als je niet zo'n vaste hand hebt: laat je elleboog op iets rusten (bijvoorbeeld de tafel), dan trilt je hand niet.
Oud 06-06-2002, 10:46
Alet
Alet is offline
Citaat:
rosi schreef:
Wat misschien ook makkelijk is als je niet zo'n vaste hand hebt: laat je elleboog op iets rusten (bijvoorbeeld de tafel), dan trilt je hand niet.
Precies, en steun bijvoorbeeld met je pink weer op je gezicht.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:23
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
gewon wattestaafjes gebruiken....dus eerst lijn tekenen maakt niet uit als het lelijk is en dan met wattestaafje mooi recht maken ....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Tegenwoordig heb je van die "viltstiften". Die zijn veel makkelijker te gebruiken dan zo'n potje met een kwastje. Ik raad je echt aan om die te komen (test ze even in de winkel, je moet er eentje hebben met het dunste puntje).
Waar kun je die kopen dan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 12:19
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Gewoon bij de drogist
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 13:14
Chelsea
Chelsea is offline
gewoon veel oefenen
Oud 06-06-2002, 13:35
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Hema
Oud 06-06-2002, 13:39
Verwijderd
hmmmm ik gebruik normaal altijd een potlood, is wel zow makkelijk, maar k had een tijdje geleden zoown kwastje geval gekocht om te proberen...maar k kan der dus echt nie mee overweg dus zoown stift ga ik ook maar es zoeken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 13:52
Roos
Roos is offline
Mijn "eyeliner pen" is van Theatre, die heeft de dunste punt (vergeet niet telkens de dop erop te doen, anders droogt-ie uit)
Oud 06-06-2002, 14:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Mag ik als jongen zijnde ook een tip geven?
Gebruik een potlood, trek je ooglid strak en probeer zo dicht mogelijk bij de rand van je ooglid te blijven.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:20
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Mijn "eyeliner pen" is van Theatre, die heeft de dunste punt (vergeet niet telkens de dop erop te doen, anders droogt-ie uit)
dankzzz..wassie duur?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:

dankzzz..wassie duur?
Theatre is juist hartstikke goedkoop

ik kan altijd wel makkelijk lijntjes onder m'n oog zetten, maar nooit op m'n ooglid. Dus doe ik dat gewoon lekker niet.
Alleen....onder m'n oog is het altijd binnen een minuut alweer vervaagd
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

dankzzz..wassie duur?
Nee helemaal niet, 8 gulden ofzo, en je doet er echt een half jaar mee.
Oud 06-06-2002, 15:11
acid-star
acid-star is offline
Gebruik Liquid eyeliner rondom je ogen, blijf idd zo dicht mogelijk bij je wimperrand anders ziet het er heel raar uit, Vul met kohlpotlood je binnenste oograndje in (vergt even wat oefening maar is zeker het mooiste) haal de restjes en vlekjes weg met een wattenstaafje (of met 30 wattenstaafjes, zoals ik doe.) en breng zwarte (of een andere kleur) mascara op je wimpers aan,,,, want echt... het ziet er heel onverzorgd uit als je pikzwarte oogjes hebt en bruin/blonde wimpers
Oud 06-06-2002, 15:39
Verwijderd
enige wat ik nog kan toevoegen is: oefening baart kunst.. met alle tips die ik kon krijgen werd het bij mij de eerste keren een kliederboel van hier tot nou.. heel erg ver. Gaan echt een paar maanden overheen, voor het er redelijk uit gaat zien zonder je er uren voor bij de spiegel moet staan..

maar ik heb dan ook twee linkerhanden met allemaal duimen er aan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:38
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Het kutte bij mij is dat het altijd uitloopt of wegvaagt. En dat is nogal stupid uitziend, weet iemand een merk ofzo die dat niet heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten