Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan altijd wel makkelijk lijntjes onder m'n oog zetten, maar nooit op m'n ooglid. Dus doe ik dat gewoon lekker niet. Alleen....onder m'n oog is het altijd binnen een minuut alweer vervaagd ![]() |
![]() |
|
Gebruik Liquid eyeliner rondom je ogen, blijf idd zo dicht mogelijk bij je wimperrand anders ziet het er heel raar uit, Vul met kohlpotlood je binnenste oograndje in (vergt even wat oefening maar is zeker het mooiste) haal de restjes en vlekjes weg met een wattenstaafje (of met 30 wattenstaafjes, zoals ik doe.) en breng zwarte (of een andere kleur) mascara op je wimpers aan,,,, want echt... het ziet er heel onverzorgd uit als je pikzwarte oogjes hebt en bruin/blonde wimpers
|
Verwijderd
|
enige wat ik nog kan toevoegen is: oefening baart kunst.. met alle tips die ik kon krijgen werd het bij mij de eerste keren een kliederboel van hier tot nou.. heel erg ver. Gaan echt een paar maanden overheen, voor het er redelijk uit gaat zien zonder je er uren voor bij de spiegel moet staan..
maar ik heb dan ook twee linkerhanden met allemaal duimen er aan ![]() |
![]() |
|
|