Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 23:20
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ik hoor soms meisjes met een grote boezem klagen dat ze het beu zijn dat mensen altijd naar hun borsten kijken ook als ze met hun praten. ik versta goed dat dat dat irritant kan zijn.

Maar ik vraag me af, vinden jullie het dan even irritant wanneer iemand je een compliment over je borsten geeft?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 01:30
Verwijderd
Ik vind meisjes met grote borsten ook irritant. Die kan ik nooit in de ogen kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:23
Verwijderd
nee tuurlijk niet, maar het is wel ongelovelijk irritant dat ze alleen daar naar kijken, sommige jongens staan dan net zo te kijken van wow, wanneer rollen ze nou weg?

Maar dat is ongeveer t zelfde als een meisje continu naar je lul aan t kijken is, ik denk dat je t daar wel mee kunt vergelijken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:42
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nee tuurlijk niet, maar het is wel ongelovelijk irritant dat ze alleen daar naar kijken, sommige jongens staan dan net zo te kijken van wow, wanneer rollen ze nou weg?

Maar dat is ongeveer t zelfde als een meisje continu naar je lul aan t kijken is, ik denk dat je t daar wel mee kunt vergelijken
nouwja, bij mij kunnen ze dan kijken naar m'n lul wat ze willen, er is toch niet veel te zien
Oud 09-06-2002, 16:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ben zelf heel groot en meisjes zijn al snel bijna een kop kleiner. Hierdoor moet ik naar ze toe buigen als ik met ze wil praten als ik op stap ben. Hierdoor heeft een meisje me al eens uitgescholden, maar zo zie je dat ik er niks aan kan doen, waar moet ik anders naartoe kijken? Niet dat ik het expres doe. Ik snap best dat het irritant is ja.
Oud 09-06-2002, 17:11
Verwijderd
Hihi, kvon wat me vriend me vertelde wel grappig.. Toen ik em ontmoette keek ie dus owk steeds naar mn borsten (cup D), kvonnut wel grappig. Maar de eerste keer dat ie mn borsten ook echt voelde, was ie ontzettend verbaasd over de groote enzow.. Dus toen ik dat hoorde, zei ik van: huh, maar was dat je nog niet opgevallen dan? Je keek nl wel steeds die richting uit..

Dat bleek dus het shirtje te zijn dak aanhad, dr stond dan zeg maar iets op precies waar mn borsten zaten, waardoor ie dan daarnaa keek, maar mn borsten eigenlijk niet zag..

wie weet hoe vaak dit bij andere jongens niet ook het geval is?

Maar goed, kheb het nooit echt als een 'last' ervaren dat ze dr naar kijken, ja, het zit daar, is groot en valt op.. dan kijk je dr vanzelf sneller naar, kvinnut vooral grappig. Zomaar complimenten heb ik nooit echt specifiek over mn borsten gehad van anderen dan mn vriend, maar dat zou me ook niet irriteren
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten