![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf heel groot en meisjes zijn al snel bijna een kop kleiner. Hierdoor moet ik naar ze toe buigen als ik met ze wil praten als ik op stap ben. Hierdoor heeft een meisje me al eens uitgescholden, maar zo zie je dat ik er niks aan kan doen, waar moet ik anders naartoe kijken? Niet dat ik het expres doe. Ik snap best dat het irritant is ja.
|
Verwijderd
|
Hihi, kvon wat me vriend me vertelde wel grappig.. Toen ik em ontmoette keek ie dus owk steeds naar mn borsten (cup D), kvonnut wel grappig. Maar de eerste keer dat ie mn borsten ook echt voelde, was ie ontzettend verbaasd over de groote enzow.. Dus toen ik dat hoorde, zei ik van: huh, maar was dat je nog niet opgevallen dan? Je keek nl wel steeds die richting uit..
Dat bleek dus het shirtje te zijn dak aanhad, dr stond dan zeg maar iets op precies waar mn borsten zaten, waardoor ie dan daarnaa keek, maar mn borsten eigenlijk niet zag.. wie weet hoe vaak dit bij andere jongens niet ook het geval is? Maar goed, kheb het nooit echt als een 'last' ervaren dat ze dr naar kijken, ja, het zit daar, is groot en valt op.. dan kijk je dr vanzelf sneller naar, kvinnut vooral grappig. Zomaar complimenten heb ik nooit echt specifiek over mn borsten gehad van anderen dan mn vriend, maar dat zou me ook niet irriteren |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 |