Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@TS, als er een ander buitenbeentje bij je in de klas zit, die ook geen contact heeft met de rest van de klas, of wel bij een groep hoort, maar er eigenlijk alleen maar bijhangt, kan er je misschien een gesprek mee aangaan. Dat soort mensen zijn wat makkelijker te bereiken. |
![]() |
||
Citaat:
@ts die sommige mensen uit je klas die bitches zijn, die zou ik gewoon links laten liggen. Niet eens de moeite voor doen. Wat de rest betreft... als het je wel leuk lijkt om hen beter te leren kennen e.d.... misschien kunnen jullie, buiten school, eens wat gaan doen met zn allen. Met zn allen uitgaan, of gewoon de stad in, savonds met zn allen gaan eten enz. je ziet elkaar dan toch op een andere manier (niet op school dus). Enne, zolang mensen normaal tegen je doen zullen ze niks op je tegen hebben (ze negeren je niet oid?). Misschien moet je elkaar gewoon eerst wat leren kennen? (of hebben jullie dat al wel gedaan?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb altijd maar het motto "je kunt niet iedereen aardig vinden". Als je dat omdraait, krijg je: er is altijd wel iemand die je aardig vindt. Naast die paar bitches zijn er vast nog wel wat leukere mensen in je klas. En je hoeft er ook niet gelijk bevriend mee te zijn, want vriendschappen kun je ook ergens anders hebben. Je zit in de klas om dingen te leren, en als je het met de anderen kunt vinden, is dat mooi meegenomen. Maar ik begrijp uit je woorden dat de sfeer toch best nog wel ok is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic: ow echt... ik kan me goed voorstellen wat je bedoeld. 5e wiel aan de wagen... Dat heb ik ook een hele tijd gehad. Nu niet meer trouwens. waarom denk je dat ze er niet op zitten te wachten wat te gaan drinken met jou? ben je niet bijna jarig ofzo, nodig je er een paar uit ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
zo hee |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|