![]() |
|
![]() |
Hallo Mensen,
Ik ben Klaar met mijn vliegopleiding tot verkeersvlieger. Om uren temaken geef ik proeflessen. Ik kan je alles vertellen over luchtvaartopleidingen en kan je een proefles geven. Een proefles bestaat uit: Een half uur theorie over: - hoe vliegt een vliegtuig -waar moet je op letten tijdens het vliegen -hoe bestuur je een vliegtuig -enz. enz... En dan een half uur ZELF vliegen! Ik help je om een volledige vlucht zelf te vliegen. Jij zit op de captain stoel en heb volledige controle over het vliegtuig. Tijdens de proef les kun je 2 andere mensen meenemen, of we gaan met een 2 persoons vliegtuig dat ie iets goedkoper Ik vlieg vanaf luchthaven Lelystad in de flovo polder. Neem gerust contact met me op als je vragen heb of meer informatie wil over een proefles of rondvlucht. Gijs-Jan Laan 06-14477732 GJLaan@quicknet.nl Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 22:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er hangt natuurlijk een prijskaartje aan.
115,- euro. Daarbij zit inbegrepen de huur van het vliegtuig, de brandstof en de kosten van het starten en het landen. Hier kan ik weinig aan doen maar dat kost het. Een liter luchtvaart brandstof kost op het momend 2,20 euro! dit komt door verhoging van de belasting en helpt de hoge olie prijs ook niet echt in ons voordeel. Lijkt het je toch nog leuk om een keer te kijken wat erbij komt kijken om piloot te worden of een keer zelf te vliegen bel of mail me! Gijs-Jan 06-14477732 GJLaan@quicknet.nl kijk ook eens op http://www.lelystad-airport.nl/bedrijf.htm om prijzen te vergelijken! Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 04:55. |
|
|