![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(dat is dus NIET pure A van garnier ![]()
||
Citaat:
Ik gebruik de producten van Yves Rocher, en soms het huismerk van de Etos.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De combinatie wash-off gel, tonic en creme vind ik zeker een aanrader voor elke dag. Ik merk echt een enorm verschil. |
![]() |
|
Clinique 3 stappen plan.
Gezichtszeep Reinigingslotion Moisturizer Afzonderlijk redelijk duur, maar vaak hebben ze dit ook wel als een proefpakketje bij een parfumerie zoals douglas of ici paris oid. Dus kun je altijd uitproberen en als het echt bevalt gewoon kopen. Je hebt ook nog verschillende types voor droge tot vette huide Ik moet zeggen dat ik het echt geweldig spul vind. Gebruik het nu 2 jaar en sinds 2 jaar eindelijk een mooie en zachte huid ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nivea is altijd zo vet.
![]() Garnier is relaxter. Nu heb ik zo'n fles met mousse van L'Oreal HappyDerm, die is niet vet en op zich ook wel relaxt, maarja.. tsja.. ik vind het allemaal niet echt geweldig. Maar als ik straks weer geld heb dan wordt het weer Biotherm BioSensitive, ook een soort mousse. Reinigt heel goed en is totaal niet vet. |
![]() |
|
Voor 's avonds of s'ochtends?
Ik gebruik 's ochtends onder de douche Nivea Young face wash en daarna de tonic. Die vind ik erg fijn omdat hij goed schoonmaakt en door de tonic, gaat m'n huid daarna niet trekken. ![]() ![]() Voor de wastafel is hij niet fijn, want dan wil de face wash niet zo goed van m'n gezicht ofzo... ![]() 's Avonds maak ik mijn huid schoon met zo'n lekker zacht doekje. Het is van het merk Florena, maar die koop ik altijd in Duitsland. Je hebt ze in Nederland ook wel. ![]() ![]() Alleen hebben ze nu hun formule verandert en nou ruikt hij naar fruit. (En die geur doet me herinneren aan rot allergie kwaaltjes, aangezien ik allergies ben voor veel fruit) Gelukkig is hij nog wel zo fijn. ![]() ![]()
|
Ik bedoel eigenlijk voor 's avonds idd. Ik hou totaal er niet van om dat te doen, maar wil gewoon mn gezicht schoonmaken 's avonds, sowieso heb ik er al een hekel aan om mn gezicht onder de douche te houden
![]() Maar die ik had was dus te vet... en ik wil dat mn gezicht lekker zacht aanvoelt erna ![]()
|
![]() |
Ik gebruik altijd de doekjes van rilanja, het eigen merk van schlecker, het schijnt dat ze de beste waren uit testresultaten.
Ze zitten in een blauwe verpakking, en zijn 3in 1, je krijgt geen uitgedroogde huid, en geen vette huid, ideaal! Van nivea krijg ik namelijk ook een vette huid, en van facewash krijg ik een droge huid.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het valt me op dat die dingen hier soms schandalig duur zijn. Maar goed, wil je van die tissues Gothic?
||
Citaat:
![]() ![]() ik ga van het weekend maar eens naar de drogist en alle producten die hier gezegd zijn onthouden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het werkt gelukkig wel goed en voelt ook lekker op je gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
Wegens geldgebrek heb ik nu wat Nivea-dingetjes, maar ik mis de Cliniqueproducten nog elke dag ![]()
|
Verwijderd
|
Bij het Kruidvat kwam ik gister aardig wat van die proefflesjes tegen...kun je voor weinig geld het één en ander uitproberen. Zelf heb ik gister van die reinigingsdoekjes van het Kruitvat gekocht...werken op zich wel aardig, geloof ik (pas één keer gebruikt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||