Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog, jezegt zelf dat het je niet uitmaakt als ze zich ongelukkig gaan voelen. Maakt het je dan veel uit dat je een kleine moeite neemt een kritiek misschien subtieler wijze te gaan formuleren zodat het ongelukkige gevoel niet al te schadelijk wordt? ![]()
|
Hmm, heb ik ook wel eens dat ik soms niet weet wat zeggen, vooral als het om de kwetsende waarheid gaat..
Maar ik hou er niet zo van als ik voel dat iemand iets positief beoordeelt om die persoon niet te kwetsen en om over te komen als een sympathieke vriend maar het eigenlijk negatief bedoelt. Ik vind dat je altijd rechtuit moet zijn ookal is het kwetsend, maar dan op een subtiele manier, je zegt bijvoorbeeld wat je slecht vindt en wat je goed vindt verklaar je er eventueel bij. Ik heb er bijvoorbeeld een hekel aan als mijn moeder mijn werk positief beoordeelt, terwijl ikzelf weet dat er veel slechte dingen aan zijn. Een mens moet persoonlijk en kritisch zijn, dat maakt het nu zo boeiend.
|
Ik ben meestal wel eerlijk met foto's, ik zal niet gauw zeggen, iig niet op msn, van jezus wat ben jij lelijk, terwijl ik dat soms best kan denken, maar ik zal op zo'n moment iets positiefs zeggen, wat ik dan ook meen, of ik reageer er niet op. Vraagt iemand mij eerlijk wat ik van alles vind, dan zal ik ook eerlijk zijn... Maar soms als ik jaloers ben ofzo, kan ik nog wel eens m'n mening geven met m'n verstand, dat ik zeg dat ik het leuke foto vind, terwijl ik het eigenlijk vreselijk (kwa gevoel) vind...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
niet iedereen vind altijd iemand leuk en er zijn er gelukkig genoeg die m'n foto's wel mooi vinden dus wat dat betrefd maakt het me niet uit dat jij dat niet vind eigenlijk. ik zeg het heel vaag maar ik kan het op het moment ff niet anders zeggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist in mijn wirwar van gedachten gisteravond geen rechte lijn te vinden, sorry daarvoor. Je vertelde gisteren waar je zoal mee zat en ik voelde een beetje mee .. tsja, en toen zag ik je foto's en ik wou niks negatiefs zeggen .. wist echter ook niks aardigs te zeggen, een beetje bot misschien. Feit is dat het tonen van foto's voor sommigen een risico betekent, een kans dat het contact verbroken wordt en een kans op teleurstelling; alsook weer een trap naar je zelfvertrouwen. Ik heb het zelf ook al meegemaakt van de andere kant; dat een meisje mijn foto's zag en ff zei "je bent mijn type niet .. blabla .. einde" .. ik werd gelijk geblokt op MSN en mailtjes werden niet meer beantwoord. Dat is rot en knap lullig, maar tevens een teken dat ik zowiezo mijn tijd aan haar verspilde. Net zo goed verspil jij misschien wel tijd aan mij. Sterkte iig (betreffende die vriendin enzo). Groetjes, Marc |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit er verder echt niet mee. En als jij geen contact meer wit omdat de foto´s niet bevallen zijn is dat ook goed, maakt me echt niet uit. Gelukkig zijn er zoals ik al zei zat mensen die de foto´s wel mooi vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
What's A Girl To Do!? _Juiicy | 15 | 15-07-2008 18:41 | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
ARTistiek |
[verhaal] wicca en satanisme Verwijderd | 1 | 14-07-2002 18:51 |