![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat ik dan niet snap: je ogen moet je toch laten wennen aan je lenzen? Hoe doe je dat met daglenzen dan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja.. koop dan lenzen met een lage sterkte, dan zie je iig iets beter. misschien ff vragen wat gurl18 voor sterkte heeft om te vergelijken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik weet sowieso dat mijn sterkte verschilt. Dat zei hij pas nog toen ik overstapte naar een bril. Weet alleen niet meer wat het verschil is. Ik ga denk ik maar gokken op 1,25. En misschien dan maar sowieso ff langs mn opticien om te vragen of ie ze op voorraad heeft. Hij is alleen nogal duur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daglenzen zitten beter dan maandlenzen, zitten steviger op het oog (ook iets moeilijker om eraf te halen). Ik heb nooit een verschil tussen brilsterkte en lenssterkte gehad, tegen mij hebben ze juist gezegd dat beide zelfde sterkte had zodanig dat je ogen minder snel achteruit gingen, omdat het anders niet veel zin heeft maarbon. Geen idee van winkels in Nederland, in Belgie heb je speciale lenzencentra waar vrij goedkoop en de courante sterktes te krijgen zijn. Ben zelf - 3.75 en -3.50 men bril is zwakker omdat ik laatste jaar glazen niet heb laten aanpassen , maar nooit problemen mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij je lenzen een week niet draagt, herbegin je dan ook met eerst 2u, dan 4u enz? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |