![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komt denk ik omdat ik verlegen ben en faalangst heb. bedankt voor alle reacties trouwens ![]() Maar mijn vriend is dus 19 en ik ben dus 15. We hebben pas 1 maand. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dertien voor ontmaagding is tegenwoordig niet eens zo heel uitzonderlijk jong ![]()
||
Citaat:
Of kun je vervolgd worden als de ouders van de minderjarige een aanklacht indienen en bijv. ook fotomateriaal als bewijs hebben, ondanks dat de minderjarige het vrijwillig deed en tegen de aangifte was? Lijkt me eigenlijk nogal sterk. Ontopic; Ik was op 2 maanden na 18 toen ik voor het eerst zoende en heb nog twee vriendinnen die ook nog niet gezoend hebben. Zolang je er zelf geen problemen mee hebt, is er niets mee aan de hand. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is strafbaar, maar bij personen van 14 en 15 kan het niet vervolgd worden tenzij er een klacht van het slachtoffer ,de ouders of de Raad voor de Kinderbescherming is. Bij personen onder de 14 jaar kan er altijd vervolgd worden, ook zonder klacht. Overigens zal er natuurlijk nooit vervolgd worden als een jongen van 19 met zijn vriendin van 15 naar bed gaat. Dat is tegenwoordig gewoon geaccepteerd. Als de ouders er niet blij mee zijn en aangifte doen, dan komt snel genoeg uit dat er wel instemming van het meisje was. |
![]() |
||
Citaat:
verder moet je het pas doen als je het echt zelf wil en blabla maar dat is nu wel vaak genoeg gezegd lijkt me
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Jongens van 19 willen echt wel wat meer dan zoenen en tetteke strelen hoor. Doe jezelf en je vriendje een plezier en neem een lief van 15 of 16, die zijn vaak nog content met alleen maar zoenen. Neem je toch een lief van 19 dan moet je niet afkomen met 'ik ben er niet klaar voor' |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zelf ook wel onzeker hoewel dat de laatste tijd al iets minder wordt. Je vriend is 19, ik neem aan dat hij geen maagd meer is (vooral omdat je niks over zíjn maagdelijkheid zegt). Misschien ben je bang dat je 'niet zo goed' bent als zijn vorige vriendin(nen)? Praat er gewoon eventjes met hem over. Als hij echt niet op jou kan wachten tot je er klaar voor bent, dan kan je hem beter dumpen. (edit: Ik ben trouwens zelf ook 15)
||
![]() |
Citaat:
![]() (dit is een account van een vriendin van mij, ben daar nu ff)
||
Citaat:
het kan een fatsoenlijke relatie zijn, en dan nog moet ze daar wel mee aankomen als ze er niet klaar voor is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
raar symtoom na een joint Azerty1994 | 13 | 23-01-2010 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Is vrienden met je ex zyn raar? Verwijderd | 23 | 07-07-2009 06:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik droom zo raar. Verwijderd | 12 | 17-02-2006 16:45 | |
Liefde & Relatie |