Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie er maar één cursief staan... Wat voor en is de en die onder heid staat? En de en die tussen kel en alleen staat? En de en die boven kel staat? ![]() Ik vind hem wel leuk verder hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Snap ik nog steeds niet waarom hij daar staat, maar hij is inderdaad wel cursief...
||
Rot plaatjes, maar nu doet hij het goed, de twee ennen zijn nu eindelijk wel cursief.
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() oei, maar ik vind jou gedichten harstikke gaaf hoor, alleen soms eeh, tja dan raakt het me niet ofzo, argh, ik ken het nog steeds niet uitleggen ![]() De verwarring hoort er natuurlijk mij lamzwans. Owja, diegene die als eerst de goede betekenis (de belangrijkste) weet krijgt een stikker. Ik heb trouwens een record verbroken, 13 reacties in een half uur (eigenlijk in 20 minuten zelfs, vanaf vogel gerekent). ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 10:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil die stikker ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volzin. Dellen-deling ![]() ![]() Ik vind dat 'en en en' wel wat hebben, eerst heb je het over leegte en zinloosheid, en dan komen er ineens toch allemaal dingen achteraan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel meer, je begint al met 'leeg' en 'zinloos', alsof dat alles omvat wat je wilt zeggen, en dan komt er nog een stuk achteraan, dat vind ik leuk. Maar misschien zie ik er rare dingen in. Dát vind ik in ieder geval leuk, je blíjft hem herlezen om nieuwe dingen te ontdekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijn dag kan niet meer stuk.
|
|