Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 11:53
Verwijderd
Zijn er mensen die er heen gaan?

Ik ben wel van plan wat wedstrijdjes in Tilburg te bezoeken eigelijk, als er nog kaarten zijn tenminste

Ik ga het iig volgen op de tv!

Ik denk ook dat het Nederlands Elftal een goede kans maakt om ver te komen, zitten toch aardig wat spelers in met ervaring op het hoogste niveau, nou zeg ik dit wel, maar ik heb eigelijk geen idee hoe het niveau van de andere teams is

Voorspelling vanavond:

Nederland - Japan

2-0
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 12:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zaterdag naar Argentinie - VS en daarna Duitsland - Egypte

Geen idee wat ik er van moet verwachten, maar we zullen zien
Oud 10-06-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-06-2005 @ 13:09 :

Geen idee wat ik er van moet verwachten, maar we zullen zien
die eerste wedstrijd lijkt me wel leuk, Argentinië heeft toch altijd wel passionele voetballers, en het voetbal in Amerika komt ook steeds meer op, dus wie weet zitten daar ook wel leuke talenten tussen? die Freddy Adu ofzo? doet die mee?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 12:22
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Effe iets anders, weet iemand hoe dat nr. heet dat ze gebruiken in het introfilmpje van de NOS uitzending elke avond rond kwart voor 11 ?

Ik ben trouwens nog wel van plan iets te gaan bezoeken in Doetinchem. Wat precies weet ik nog niet, zien we dan wel.
Oud 10-06-2005, 12:53
franky
franky is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-06-2005 @ 12:53 :
Zijn er mensen die er heen gaan?

Ik ben wel van plan wat wedstrijdjes in Tilburg te bezoeken eigelijk, als er nog kaarten zijn tenminste

Ik ga het iig volgen op de tv!

Ik denk ook dat het Nederlands Elftal een goede kans maakt om ver te komen, zitten toch aardig wat spelers in met ervaring op het hoogste niveau, nou zeg ik dit wel, maar ik heb eigelijk geen idee hoe het niveau van de andere teams is

Voorspelling vanavond:

Nederland - Japan

2-0
ik denk (helaas) 1-2 voor japan
Oud 10-06-2005, 21:06
PV
PV is offline
Nederland gewonnen 2-1. Heb maar gedeeltes gezien, Nederland kwam wel goed over.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:08
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-06-2005 @ 13:09 :

Ik ook, ik heb er zin in. Hoop dat Adu speeltijd krijgt. Toch wel leuk om te zien. Maar vooral Argentine lijkt me een leuke ploeg.

Nederland heeft net met 2-1 gewonnen. Verdiend gewonnen mag je wel zeggen. Man, die Quincy kan wel ontzettend goed voetballen. Maduro speelde ook erg goed. De hele verdedeging stond, zeker het eerste uur. Ik heb er echt van genoten. Vincken (sp?) viel een beetje in het niet bij Quincy, maar deed het toch ook redelijk. Kruijs vond ik persoonlijk niet zo goed spelen.

Als het waar is dat dit de moeilijkste ploeg was van deze poule, en je er dus vanuit mag gaan dat ze als eerste eindigen in de poule, dn kan in Nederland in de kwartfinale zien in Doetinchem.

Oh ja, ik vond John helemaal niet beter dan Babel.
Oud 10-06-2005, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk dat Nederland een goede kans maakt om ver te komen.

Tja, misschien pik ik wel eens een wedstrijdje mee in Tilburg. Ook Kerkrade (hoezo: het wordt in Nederland gehouden? ) ligt niet ver van M-Town af... even kijken dus.

BTW: Is het 2-1 gebleven?
Oud 10-06-2005, 21:40
peaceflower
peaceflower is offline
Ja, 2-1.

Ik ben ook wel benieuwd hoe ver Nederland kan komen! Die wedstrijden tegen Benin en Australie moet je op papier ( ) toch ook kunnen winnen!
Oud 10-06-2005, 22:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer dat Nederland in Kerkrade moet spelen, te ver weg voor mij en dat Breda geen speelstad is anders was ik nog wel even gaan kijken.
Oud 11-06-2005, 09:15
franky
franky is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-06-2005 @ 23:28 :
Jammer dat Nederland in Kerkrade moet spelen, te ver weg voor mij en dat Breda geen speelstad is anders was ik nog wel even gaan kijken.
Volgens mij zijn de kaartjes al uitverkocht hoor!
in ieder geval wel voor de finale.
Oud 11-06-2005, 09:15
franky
franky is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 10-06-2005 @ 13:22 :
Effe iets anders, weet iemand hoe dat nr. heet dat ze gebruiken in het introfilmpje van de NOS uitzending elke avond rond kwart voor 11 ?

Ik ben trouwens nog wel van plan iets te gaan bezoeken in Doetinchem. Wat precies weet ik nog niet, zien we dan wel.
nee
Oud 11-06-2005, 11:01
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Omg, Owusu.
Oud 11-06-2005, 15:48
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 11-06-2005 @ 12:01 :
Omg, Owusu.
Oud 11-06-2005, 17:26
franky
franky is offline
Citaat:
Omg, Owusu.
Oud 11-06-2005, 18:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Omg, Owusu.
Hijs goed ja.
Goh, ik heb in de samenvatting van Oranje < 20 meer leuke dingen gezien dan woensdag bij Finland - Nederland...
Oud 12-06-2005, 13:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat een verschrikkelijk laag niveau waren die 2 wedstrijden. Als je het afzet tegen Nederland dan zouden ze met 5-0 over dat Argentinie heen walsen. Alsof ze nog nooit met elkaar samen gespeeld hadden en zelfs individueel kon niemand verschil maken. Ja in de tweede helft kwamen ze met Messi, een raadsel waarom die niet mocht beginnen toch de ster van de ploeg. Die bracht nog een beetje gevaar maar de VS hield makkelijk stand. Met 3 hele goede middenvelders kunnen die nog wel een eindje komen.
En Duitsland - Egypte was helemaal niet om aan te zien, maar het zullen geen Duitsers zijn als ze niet onverdiend winnen.
Ook nog een kutsfeer (maar dat kon je verwachten), een afgeplakt stadion en een stel zwakbegaafde kids om je heen.. Ik vond het niet zo'n succes
Oud 12-06-2005, 13:45
USPalermo
USPalermo is offline
VS - Argentinië viel i.d.d. wat tegen, maar Duitsland - Egypte vond ik best een aardig duel. Er werd daar best een hoog tempo gespeeld, en ik vond Egypte behoorlijk goed spelen. De linksbuiten (nr. 11) en de nummer 10, waren leuk bezig met trucjes en dolletjes. Verder de laatste man van Egypte (nr. 6) een speler waar veel Nederlandse clubs iets voor de toekomst aan kunnen hebben. Duitsland kwam gemakkelijk aan de 2-0 overwinning door een dramatisch fluitende scheidsrechter.

Meneer Freddy Adu was helemaal nergens. Paar keer probeerde hij er langs te komen, maar hij is fysiek een klein mannetje.
VS won, maar vond dat niet helemaal terecht, een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest, temeer de Argentijnen in de eerste helft op de paal schoten.

Moet overigens zeggen dat de FIFA+Nederlandse organisatie zich mogen schamen voor de organisatie van dit toernooi.

Het leek erop dat er enkel gedacht was aan de bobo's, en de 'gewone' man moest zich maar redden. Dit toernooi is duidelijk in het leven geroepen om geld te verdienen, niet om het publiek te vermaken, jammer.

De officials en bobo's van de FIFA werden per auto met chauffeur voor het stadion afgezet, terwijl het hele terein afgezet was met hekken, zodat de hard werkende man, honderden meters om kon lopen.

De catering, die normaal in handen is van een cafetaria/party keten, was dramatisch geregeld. Langere wachttijden dan normaal, een kleiner assortiment zowel kwalitatief als kwantitatief, er werd op een veel te laat tijdstip opnieuw eten aangeleverd, waardoor er geruime tijd niets te eten was.
Nieuw onbekend personeel, dat totaal niet op de hoogte was van assortiment en efficient werken.

Verder belachelijk dat er tussen de 2 wedstrijden meer dan een uur tijd zat. Wat moeten wij als 'supporters' in een uur doen, als er geen flikker te beleven is in en om het stadion? Hard aan het bier gaan is dan misschien de beste optie.

Verder het hele stadion was afgeplakt met FIFA-vellen-papier, dat de sfeer en ambiance niet ten goede kwam. Opeens was het gehele stadion omringt door hekwerken, die ook nog eens afgeplakt waren met een zwart zijl.

Ook een hele hoop kleine kinderen met ouders, die niet weten hoe ze zich in een stadion dienen te gedragen.

Er was en blik stewards en officials opengetrokken, die allemaal leden aan het zogenoemde '1+1=3'syndroom en het 'grootheidswaansyndroom’. Erg jammer dat men denkt, de gegoede burger in het stadion te corrigeren, terwijl daar totaal geen aanleiding toe is.

Niets deed denken aan de gezellige sfeer die er normaal hangt.
Nu is dat aan de ene kant wellicht begrijpelijk, maar de FIFA heeft er alles aan gedaan om de sfeer te verzieken.

Een laag niveau scheidsrechters, wat de wedstrijden niet ten goede komt.

Tot slot de idiote spelregel, die 'méér' spelbederf tot gevolg heeft, dan wanneer er niet gefloten zou worden.

Maargoed, het is Nederlanders eigen om te klagen, ik heb al met al toch nog wel een leuke middag/avond gehad.
Hier en daar een mooie actie van een jong talent.
Maar als ik het niveau van Duitsland, Egypte, Argentinië en de VS, vergelijk met het niveau waar het Nederlands-elftal zich op dit moment bevindt, dan is Nederland 2 of 3 stappen verder in ontwikkeling. Jammer alleen van de matige organisatie.
Oud 12-06-2005, 13:48
Professor Aap
Professor Aap is offline
Zodadelijk naar Canada-Syrië en Colombia-Italië in Tilburg. Vooral die laatste wedstrijd moet erg interessant worden, als ik de voorbeschouwingen moet geloven. Kaarten zijn nog in overvloed te koop bij de stadionkassa, en voor de prijs hoef je het niet te laten (vanaf 10 euro, oplopend tot 20 euro voor 2 wedstrijden )
Oud 12-06-2005, 16:13
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vond de wedstrijden in Enschede ook niet zo heel leuk. Maar er zater wel leuke momenten tuusen. De tweede helft van de eerste wedstrijd was best aardig. Maar inderdaad niet van het niveau van Nederland - Japan. Organisatie was inderdaad een beetje raar. Ik was een paar minuten na de aftrap binnen.

In dat tussenliggende uur hebben we gegeten bij een Grieks restaurant, best handig anders had ik me ook verveeld. Na afloop duurde het een minuut of 40 voordat je met de auto weg kon

Vanavond Nigiria - Brazillie, helaas niet live op TV geloof ik
Oud 12-06-2005, 17:22
Verwijderd
Ik ben vrijdagavond naar Benin - Australie en NL - Japan geweest. Die 1e wedstrijd vond ik echt een ongelooflijke klote wedstrijd, terwijl de wedstrijd van NL wel leuk was, mede door Quincy Owusu, damn die gast kan voetballen.

Ik ga verder nog naar alle poule wedstrijden die in Kerkrade worden gespeeld, en naar de kwart en halve finale die ook in Kerkrade worden gespeeld.

Ik vind het alleen echt jammer dat die wedstrijden, NL uitgezonderd, niet op de TV komen. Ja, alleen als je Canal + hebt, mja dat heb ik niet. En wanneer komen de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden trouwens op TV, welke zender en hoelaat?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-06-2005 @ 14:45 :
VS - Argentinië viel i.d.d. wat tegen, maar Duitsland - Egypte vond ik best een aardig duel. Er werd daar best een hoog tempo gespeeld, en ik vond Egypte behoorlijk goed spelen. De linksbuiten (nr. 11) en de nummer 10, waren leuk bezig met trucjes en dolletjes. Verder de laatste man van Egypte (nr. 6) een speler waar veel Nederlandse clubs iets voor de toekomst aan kunnen hebben. Duitsland kwam gemakkelijk aan de 2-0 overwinning door een dramatisch fluitende scheidsrechter.
Klopt die nr. 10 was een beetje het soort voetballer waar ik er 20 in een wedstrijd van had verwacht. En die linksbuiten had de mooiste actie van de dag dan wel van het toernooi op de achterlijn
Die nr. 6 deed me een beetje aan Majstorovic denken de hele tijd, had ook een hele goede sliding
Oud 12-06-2005, 21:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe Chili droogt Honduras even af, 7-0 zeg...
Dan vraag je je toch af wat zo'n landje als Honduras hier komt doen op een WK...
Oud 12-06-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-06-2005 @ 22:52 :
Hehe Chili droogt Honduras even af, 7-0 zeg...
Dan vraag je je toch af wat zo'n landje als Honduras hier komt doen op een WK...
kaas en hollandse nieuwe eten?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-06-2005 @ 23:00 :
kaas en hollandse nieuwe eten?
Misschien hebben ze wel op klompen gevoetbald.
Dat verklaart de uitslag.
Oud 12-06-2005, 22:23
PV
PV is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 12-06-2005 @ 18:22 :
Ik vind het alleen echt jammer dat die wedstrijden, NL uitgezonderd, niet op de TV komen. Ja, alleen als je Canal + hebt, mja dat heb ik niet. En wanneer komen de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden trouwens op TV, welke zender en hoelaat?
Ja ik snap dat ook niet, ik dacht dat de NOS juist liep te pronken met het feit dat ze alle wedstrijden uit gingen zenden Heb ik dat dan verkeerd begrepen? Leek me juist leuk, heb je elke avond iets te kijken als er verder niks op tv is. Je hebt dan wel dat programma van de NOS/BNN rond half 11 op Ned 2, maarja..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:03
peaceflower
peaceflower is offline
Colombia was goed!! Zij maakten Italie in met 2-0. Verdiend!
En Brazilie-Nigeria 0-0...
Oud 13-06-2005, 00:17
Professor Aap
Professor Aap is offline
Colombia was vooral in de tweede helft goed, maar Italië was dramatisch. Maar wat zaten er veel mooie Colombiaanse vrouwen op de tribune zeg, sodeju..

Canada-Syrië viel me tegen, typisch zo'n wedstrijd die in de tweede helft doodbloedt. Op een schot van Syrië en een kopbal van Canada in de slotfase na dan..
Oud 13-06-2005, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Professor Aap schreef op 13-06-2005 @ 01:17 :
Maar wat zaten er veel mooie Colombiaanse vrouwen op de tribune zeg, sodeju..
Damn, dat ging echt te ver, daar zaten echt teveel mooie vrouwen te kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:10
Guissie
Guissie is offline
Ik ga waarschijnlijk naar de kwartfinale met een aantal mensen van mn voetbalteam.. Vanmiddag kaartjes kopen
Oud 13-06-2005, 15:24
boer
boer is offline
ik ben nar spanje-marokko geweest.
Ongelofelijk hoeveel marrokanen daar bij elkaar waren. Ik was dan ook erg blij dat spanje won.
Ik ga ook naar de wedstrijd om de 3/4 plek en de finale.
Oud 13-06-2005, 15:27
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
boer schreef op 13-06-2005 @ 16:24 :
Ongelofelijk hoeveel marrokanen daar bij elkaar waren. Ik was dan ook erg blij dat spanje won.
Jaja, klinkt lekker duidelijk.....

El Ahmadi nog goed gespeeld?
Oud 13-06-2005, 17:21
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Guissie schreef op 13-06-2005 @ 12:10 :
Ik ga waarschijnlijk naar de kwartfinale met een aantal mensen van mn voetbalteam.. Vanmiddag kaartjes kopen

We gaan dus naar de achtste finale in Doetinchem. Als Nederland eerste wordt in de poule, spelen ze daar.

Ik ga ook nog met Bastiaan naar de halve finale in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:10
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 13-06-2005 @ 01:40 :
Damn, dat ging echt te ver, daar zaten echt teveel mooie vrouwen te kijken.
En ik zat er tussen
Oud 13-06-2005, 18:14
McDuck
McDuck is offline
Ik ga zaterdag naar Nederland - Benin!
Heb er echt zin in, helemaal als ze zo mooi spelen als vrijdag.

Wauw Owusu was toch goed heeh.

Wel een *** regel van de FIFA trouwens om iemand geel te geven die na het fluitje de bal aanraakt als de bal voor de tegenstander is. Bij Nederland gebeurde dat, hij gaf de bal gewoon aan de tegenstander, en hij kreeg geel.
Ik begrijp dat ze vervelende ventjes willen pakken die uit woede de bal wegtrappen, maar dit sloeg echt nergen op!
Be-lach-e-lijk-e regel!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:16
WolterB
WolterB is offline
Volgende week dinsdag naar 2 wedstrijden in de 2e ronde in Enschede
Oud 13-06-2005, 20:47
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Professor Aap schreef op 13-06-2005 @ 19:10 :
En ik zat er tussen
veilig thuis gekomen
Oud 13-06-2005, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm, woensdag ga ik toch naar Tilburg, dan moet ik maar eens die wedstrijd van Colombia meepikken, kan ik ook genieten van het vrouwelijk schoon.
Maar Colombia heeft inderdaad verdiend gewonnen ja, vooral die nummer 15 (kom ff niet op zijn naam) was supergoed.
Brazilie-Nigeria viel tegen.
Oud 14-06-2005, 02:52
Professor Aap
Professor Aap is offline
Nummer 15 is Dayro Moreno. Ik vond Juan Carlos Toja (nummer 8) enorm goed spelen.

Wat een gekkenhuis trouwens na afloop van de wedstrijd, honderden Colombianen die op de parkeerplaats stonden te wachten op de spelers. Toen die eenmaal naar buiten kwamen werden ze onthaald alsof ze zojuist het toernooi hadden gewonnen..
Oud 15-06-2005, 10:35
Mark
Mark is offline
Citaat:
Professor Aap schreef op 14-06-2005 @ 03:52 :
Nummer 15 is Dayro Moreno. Ik vond Juan Carlos Toja (nummer 8) enorm goed spelen.

Wat een gekkenhuis trouwens na afloop van de wedstrijd, honderden Colombianen die op de parkeerplaats stonden te wachten op de spelers. Toen die eenmaal naar buiten kwamen werden ze onthaald alsof ze zojuist het toernooi hadden gewonnen..
Richting Den Bosch zat ik nog met die Colombianen in de trein zondagavond. Gekkenhuis!
Oud 15-06-2005, 12:08
Verwijderd
Ik ga dalijk naar Benin - Japan en Nederland - Australie. Ik heb er zin in, vooral die 2e wedstrijd, die 1e vind ik minder. Ik hoop dat Quincy ons vanavond weer vermaakt met zijn weergaloze acties.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 18:34
peaceflower
peaceflower is offline
Straks Nederland-Australie.
Ik denk dat we wel winnen met 3-0! Ja, ik ben optimistisch.
Oud 15-06-2005, 21:40
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 15-06-2005 @ 19:34 :
Straks Nederland-Australie.
Ik denk dat we wel winnen met 3-0! Ja, ik ben optimistisch.
Goed geraden

Australie helemaal weggespeeld
Oud 16-06-2005, 09:10
Wawl
Wawl is offline
Ben toch benieuwd waartoe dit Nederlands team in staat is.
Oud 16-06-2005, 11:21
kalinho
kalinho is offline
Owusu
kzeg Kalou 's nog niet nodig voor volgend jaar hoor
Oud 16-06-2005, 11:45
Wawl
Wawl is offline
Ben benieuwd of van Basten straks Owusu gaat selecteren voor de laatste wedstrijden van de kwalificatiereeks.
Oud 16-06-2005, 11:46
Wawl
Wawl is offline
Ik ben wel vaak benieuwd, overigens.

Gezien mijn voorgaande posts.
Oud 16-06-2005, 11:53
Angelos
Angelos is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 10-06-2005 @ 13:22 :
right here, right now.
Ik dacht dat het van de chemical brothers was.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:14
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Angelos schreef op 16-06-2005 @ 12:53 :
right here, right now.
Ik dacht dat het van de chemical brothers was.
Fatboy Slim toch?
Oud 16-06-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 16-06-2005 @ 14:14 :
Fatboy Slim toch?
ja fatboy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten