| 

| 

||
| 

Citaat: 

Je kunt het wel heel even gebruiken, die enkelbanden, maar niet voortdurend. je moet dus eigenlijk eerst de oorzaak weten, voor je er iets aan kan doen. Als je er écht last van hebt: (ik had een keer een spiertje in mijn heup gesceurd waardoor ik niet meer kon lopen) ga naar de huisarts, vertel wat er is. Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar het SMA (SportMedisch Adviescentrum) (bij doorverwijzing wordt het vergoed door je verzekering) en daar weten ze ook veel van dit soort dingen af. Maar eerst: ga naar de Runnersworld of een andere (goede) hardloopspeciaalzaak in de buurt. Ik ben ongeveer driekwart jaar geleden begonnen met hardlopen (maar heb nu al drie maanden niet meer gelopen ivm gebroken been  ) en ik liep eerst op oude tennisschoenen. Dat is dus heel slecht. Toen ben ik naar de Runnersworld gegaan (zit vast wel ergens bij jou in de buurt) voor goede hardloopschoenen. Daar hebben ze me op een loopband laten lopen en ze maakten een opname van mijn geloop. (dus hoe je afrolt e.d) Aan de hand van die opname, konden ze de goede schoenen voor mij vinden. Dat scheelt echt, geloof me.   Als je daar ook heen gaat, zeg dan gewoon dat je last hebt van je enkels als je loopt en dat je iets had gehoord over tapen e.d. Ze geven daar ook hele goede adviezen mbt dat soort dingen. Voor adressen: www.runnersworld.nl of: www.start-to-run.nl Succes ermee!  

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Tumtiedum hups. 
	 | 
	||
![]()  | 

|