Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedenk eerst eens rustig wat je wil.. Doe eens een beroepskeuze test of studiekeuze test en gebruik bijvoorbeeld www.schoolweb.nl om jezelf te orienteren aan de hand van trefwoorden.
Misschien als je hier post wat voor interesses je hebt dat we misschien wel een richting kunnen verzinnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@loveoxyde: Studiefinanciering kun je alleen aanvragen als je werkelijk gaat studeren (en ingeschreven staat bij een hbo-instelling/universiteit ed). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik weet zeker dat ik nog wel verder ga studeren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet wel dat die opleiding erg algemeen overkomt. Er zit van alles wel wat in, Onder andere computervaardigheden, psychologie, management. Een aantal jaren terug was ik somehow serieus geinteresseerd erin, maar je moet ook goed gebekt zijn, stel dat je mensen moet ontslaan, conflicten tussen het management en het personeel moet oplossen en dergelijke. Not my favorite waste of time... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik weet niet wat ik wil! Registreren | 1 | 19-12-2010 16:48 | |
Studeren |
'Ik weet niet wat ik wil' Chariot | 2 | 02-04-2009 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
Ik weet niet wat ik wil later na de 4de van vmbo tl Miryam | 6 | 12-01-2004 17:27 | |
Algemene schoolzaken |
ik weet niet wat ik wil worden, wat nu :confused: yvie1989 | 0 | 29-11-2003 11:34 | |
Seksualiteit |
Ik weet niet wat ik wil... Zweefvliegtuig | 33 | 16-10-2003 09:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik mis je zo LissaPissa | 4 | 27-09-2001 12:20 |