Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik doordeweeks om half 1 's nachts thuis kom omdat ik mijn vriendin weg bracht, dat vinden ze niet erg. Als ik 's ochtends dan maar wel weer om 5 uur opsta om mijn werk als distributeur te kunnen vervullen. Het is een groot stuk vrijheid die ik wel eerlijk heb verdiend. Daarbij betaal ik vrijwel alles zelf, en hebben ze dus weinig zorgen over mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig is mn moeder 'eindelijk' zover dat ze gewoon naar bed gaat als ik ergens heen ben, ze weet toch wel dat ik mijzelf wel kan redden en dat het echt geen zin heeft om op te blijven ofzo. Sterker nog, na 12en hoef ik in principe echt niet meer te bellen of ze me van het station halen ofzo ![]() Maar dat vind ik logisch, en ik vind het gewoon relaxt dat ik niet daarin van hen afhankelijk ben en vice versa ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 12:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hoef niet zo nodig helemaal onafhankelijk te zijn of zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is inderdaad gewoon wat je gewend bent ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(is gebleken dat dat nauwelijks voorkomt maar toch ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren, hoe doe je dat? marrrk15 | 50 | 14-11-2005 16:14 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Eten & Drinken |
kosjer Hernuel Fan | 23 | 30-01-2005 16:33 | |
Liefde & Relatie |
STELLING voor de jongens.. --> *EERST JIJ DAN HIJ* Rio | 18 | 09-06-2002 11:49 |