Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik wist, dat ik b.v. met 20 km geflitst was.... oke, zo'n bedrag valt uit te reken en ik ga alvast sparen zegmaar. Maar nu is het meer die onzekerheid waar ik last van heb. Was het met 50 km, dan moet je zelfs voorkomen. Dat gaat een jonge bestuurder punten en/of z'n rijbewijs kosten. En ja.... op dit moment is voor ons €100-, al vreselijk veel geld. Wat er nu even niet is. En er over praten met ouders of broer, doe ik liever niet, omdat ik ze niet ongerust wil maken. Mijn vader gaat er dan echt nog eens een keer aan onderdoor, nog meer geldzorgen. Vandaar dat ik een manier zoek om het even wat weken uit m'n hoofd te zetten! ![]() Het komt misschien heel triest en zeikerig over, maar ik zit er echt vreselijk mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het feit blijft toch ook nog dat je moet voorkomen bij 50 km te hard. Dit kan ik best gereden hebben, met correctie eraf. De eigenaar van de auto zou dan moeten voorkomen, om de hoogte van de boete te bepalen. Dit kan ik mijn vader niet aandoen, dus ben ik dat. Of heb ik het nu heel erg mis? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, het is heel vervelend dat je geldzorgen hebt, maar je kunt problemen niet blijven ontwijken. Je zult er op een zeker moment wat aan moeten doen en een oplossing proberen te vinden. Je kop in het zand steken zorgt vaak alleen maar voor grotere problemen.
||
Citaat:
Daar staat dat vanaf 71 km/u te hard een dagvaarding volgt. Dat van 50 km/u is bij staandehouding. Maar dat is bij jou niet het geval.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb constand 100 of net iets meer gereden..... Of het moet even wel heeeeel zwart voor mijn ogen geweesd zijn. Maar nee..... Dat van die 71 km/u wist ik niet. Ik kan al wat beter ademhalen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij flitspalen schijnt het nog niet te kunnen en/of gebeuren, maar bij trajectcontroles wel. Het scheen voor werkzaamheden te zijn, daarom was er 1 strook dicht, maar amper verkeer. Totdat ik in mijn achteruitkijkspiegel keek en zag dat eigenlijk iedereen die achter mij reed wel echt 80 en 50 ging rijden. Eerst dacht ik.... lekker rustig. Maar later.... van mmmm, iedereen die ZO braaf is. Er moet hier wel geflitst of op andere manieren gecontroleerd worden. Vandaar! |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het zo lees ben ik het behoorlijk met Qwuartz eens. Enorme geldproblemen en toch 100 euro om aan kleding te besteden? Of toch op vakantie? Dat klopt gewoon niet. Dan ga je een paar avondjes minder uit, fiets je wat vaker dan dat je de auto vol gooit met benzine of weet ik het. Er is echt wel ergens wat te besparen. En je zegt dat je niet weet wat de gevolgen van die overtreding zullen zijn, maar dat weet je wel: je krijgt gewoon een boete. klaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren Dekaloog | 7 | 18-03-2015 18:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic # 70 Hawahaai | 495 | 26-09-2006 08:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Lifestyle |
naar de gokhal tjaptjoy | 8 | 30-11-2002 18:13 |