Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Leuk gedicht(je), loopt makkelijk. Het ziet er ook niet uit dat er veel tijd in is gestoken, en dat is een compliment. (Nofi als het wel zo is natuurlijk) Leuke eindzin. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Montesquieu, Darwin, Marx, Nietzsche? (Chopin, Beethoven, Wagner, van Gogh?)
||
Citaat:
![]() Trouwens, nog een spelfout : 'temidden' moet 'ten midden' zijn. Ik vind het slot ook sterk, maar ik krijg wel de kriebels van "Saamhorigheid, Cohesie en Vriendelijkheid" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, de officiele uitspraak van HocusPocus is Hocus pocus, tontus talontus, vade celeriter jubeo. Maar het betekent niets. ![]() Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 18:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jaja, Godsdienst lessen zijn best interesant ^^.
Toch? Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 20:44. |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu, wil je terug in te tijd reizen of de het verleden hierheen halen?
|
Verwijderd
|
Tja botervleug, je trekt de conclusie eigenlijk zelf al. Volgens mij weet jij - en met jou vele anderen - dat ik inderdaad nogal romantisch ingesteld ben.
Juist omdat de dingen gaan zoals ze gaan is dichten een mooie manier om gedeeltelijk iets te beleven dat anders aan je voorbij zou gaan. Dat ik per se terug wil heb ik ook niet gezegd, je hoeft toch niet altijd te menen wat je in een gedicht zet? Ik heb ook eens een gedicht geschreven, geschreven uit het oogpunt van een vrouw. Ik spreek je later. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Lifestyle |
Vloeklifestyle. Broeder | 104 | 28-03-2007 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Iem één anie lie mie lie? (nat alibi) Verwijderd | 35 | 28-06-2005 00:00 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |