Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 15:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Heeft iemand van jullie ooit een vergoeding aangevraagd bij de IB-groep, omdat je met je Studenten-OV niet op tijd met het openbaar vervoer op je stageplaats kon zijn (of niet meer terug kon naderhand)? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk en hoe 'gemakkelijk' krijg je die vergoeding? Wat voor 'rare' eisen worden er gesteld?
Ik heb de informatie op de site van de IB-groep gelezen en hoop dat ik komend jaar ook in aanmerking kom voor die vergoeding, maar op het aanvraagformulier (wat ik deels door een coordinator van mijn studie in moet laten vullen) staat onder andere de vraag of ik zelf een andere stageplaats had kunnen vinden waarbij ik dat probleem niet had. Ik vraag me af hoe strikt ze naar deze vraag kijken. (Ik snap dat je niet vanuit Maastricht in Leeuwarden stage moet gaan lopen als je dat ook in Roermond kunt, maar vraag me af waar ze de grens leggen).
Iemand dus ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2005, 15:19
Verwijderd
Geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat zoiets niet snel wordt aangenomen. Zeker vanaf de wat grotere stations rijden de eerste treinen al heel vroeg. Als je om zes uur 's morgens een intercity pakt kun je vrijwel overal in Nederland komen, behalve natuurlijk wanneer je echt van Middelburg naar Groningen wilt ofzo. Maar dat moet je dan gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2005 @ 16:19 :
Geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat zoiets niet snel wordt aangenomen. Zeker vanaf de wat grotere stations rijden de eerste treinen al heel vroeg. Als je om zes uur 's morgens een intercity pakt kun je vrijwel overal in Nederland komen, behalve natuurlijk wanneer je echt van Middelburg naar Groningen wilt ofzo. Maar dat moet je dan gewoon niet doen.
Ja, mijn stageplaats(en) is ook 'dichtbij' (qua hoofdkantoor zo'n 20 minuten met de trein en 10 met de bus) maar het probleem is dat er in de plekken waar ik stage moet lopen gewoon geen/amper openbaar vervoer rijdt. En ik weet van een vriendin van mij dat zij een dergelijke vergoeding krijgt omdat ze niet met het openbaar vervoer vanaf haar woonplaats naar de universiteit in Nijmegen kan komen (moet eerst 20 minuten fietsen), en dus een dergelijke vergoeding krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten