![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mannen kennen net als vrouwen een hormoonschommeling. Bij de vrouwen heet dit de overgang, deze periode duurt gemiddeld 14 jaar. Niet de verwarren met de menopauze, hiermee wordt het moment aangeduidt waarop de vrouw daadwerkelijk stopt met menstrueren.
Mannen kennen de Penopauze. zie ook : http://www.menopauze-overgang.com/vi...nt=mannen.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() denk dat ik last heb van dezelfde hormoonschommelingen als jij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje meer hormonen in mijn bloed en ik scheid iets af boehoehoe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uhm ja helaas is laatst bewezen met een of ander onderzoek dat de penopauze niet bestaat.... |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is het zo dat het vrij testosteron gehalte afneemt naarmate de leeftijd oploopt en eens je eenmaal op leeftijd bent word het steeds duidelijker dat de spiegel erg laag word, wat allerlei ouderdomsklachten inluid. Dát is wat men penopauze noemt maar het is idd een onbestaand iets vergeleken met de menopauze van de vrouw. Penopauze is gewoon het (duidelijk) merkbaar worden van aankomende gebreken en de gepaard gaande psychische frustraties daarover. IK heb in zoverre al besloten vanaf mn 60e of wanneer ik deze symptomen begin op te merken alvast een privé hormone replacement therapy te starten. Wanneer je eenmaal anabolica toegediend krijgt om je kwalen te bestrijden ben je meestal al erg ver heen in de aftakeling en ik vind dat je dat beter voor kunt zijn door te voorkomen dat je hormoonspiegel uberhaupt zo laag zakt. Voortijdig het lichaam aanvullen ipv dat pas te doen wanneer het al te laat is ![]() Dat zou men standaard moeten doen, dat zou een hoop kwalen ten gevolg van "de penopauze" voorkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Toevallig kwam ik dit nèt tegen:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() keihard penetreren, dan kaalscheren etc
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Seksualiteit |
Ik heb geen intresse in andere jongens/meiden. Tripp | 46 | 15-09-2007 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboekfragment Sharin | 11 | 01-06-2004 21:05 | |
Psychologie |
soort van gemis alpha | 7 | 27-10-2003 21:01 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |