Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 09:23
noa-zut
noa-zut is offline
Ik schaam me er nu al voor dit te zeggen,en ik vertel er nu maar bij dat je dit beter niet kan lezen als je aan het eten bent .

Ik heb nu al 2 dagen last van groene ontlasting. Het is echt heldergroen, beetje aan de lichte kant. Ik heb niks abnormaals gegeten en ook niet veel groen. Ik maak me best wel zorgen en ben bang dat het iets ernstigs is/kan zijn.
Ik heb al op internet gezocht, maar daar vind ik niet echt de juiste info.
Weet iemand hier wat dit kan zijn misschien? Vind het nl een beetje vervelend om hiermee naar de dokter te moeten
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 09:34
Verwijderd
Ga eens meer vezels eten, meer groente, meer fruit, fatsoenlijk stevig spul. Kijk 't dan nog eens een tijdje aan. Als 't na een week niet anders is, naar de dokter. Meestal zijn dit soort dingen tijdelijk, je darmen moeten gewoon weer even aan 't werk gezet worden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 09:38
noa-zut
noa-zut is offline
Maar ik eet elke avond gewoon groente, elke dag 2 stuks fruit, elke avond vlees ed, eet elke morgen bruin brood. Ik heb helemaal niet anders gegeten dan normaal
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 09:41
Verwijderd
Citaat:
noa-zut schreef op 28-06-2005 @ 10:38 :
Maar ik eet elke avond gewoon groente, elke dag 2 stuks fruit, elke avond vlees ed, eet elke morgen bruin brood. Ik heb helemaal niet anders gegeten dan normaal
Dan gewoon zo door gaan, soms zijn je darmen even 'van slag'.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 09:51
blurred
blurred is offline
Mijn ontlasting was laatst ook vrij groen, maar dat kwam volgens mij omdat ik daarvoor op een avond erg veel Blue Curacao gedronken had... In ieder geval ging het vanzelf weer over, en dat zal bij jou denk ik ook wel zo zijn. En als het over een week nog niet weg is kun je naar je huisarts gaan, voor die tijd zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Oud 28-06-2005, 10:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dan zijn je darmen aan het giflozen Kleur kan dan groen tot zwart zijn, even in de gaten houden hoe lang het duurt. Zou er als het langer dan een week duurt wel even mee naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 19:17
Verwijderd
sommige groenten en fruitsoorten hebben zo'n sterke kleurstof in zich dat je dat terugziet... van spinazie kan je ontlasting groenig worden (van rode bietjes of rodekool rood-achtig; van veel blauwe druiven een beetje paarsig). Kan het zoiets zijn>
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 18:57
Somebody Special
Somebody Special is offline
Heb je niet toevallig M'&M's gegeten? Mijn vriend krijgt daar groene ontlasting van
Oud 29-06-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 28-06-2005 @ 20:17 :
sommige groenten en fruitsoorten hebben zo'n sterke kleurstof in zich dat je dat terugziet... van spinazie kan je ontlasting groenig worden (van rode bietjes of rodekool rood-achtig; van veel blauwe druiven een beetje paarsig). Kan het zoiets zijn>
Ja dat dacht ik ook meteen, aan die spinazie . En dat kan ook wel een paar dagen dan nog groene ontlasting opleveren. Het moet natuurlijk niet te lang duren.
Verder heb ik nog nooit iets over groene ontlasting gehoord.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 22:23
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 29-06-2005 @ 19:57 :
Heb je niet toevallig M'&M's gegeten? Mijn vriend krijgt daar groene ontlasting van
-_-' Ik hoorde dat dat Bij smarties sterker is?

ontopic wat voor soort groente eet je het meest?
Oud 29-06-2005, 22:27
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 28-06-2005 @ 11:32 :
Dan zijn je darmen aan het giflozen Kleur kan dan groen tot zwart zijn, even in de gaten houden hoe lang het duurt. Zou er als het langer dan een week duurt wel even mee naar de dokter gaan.

hehehe krijg je ineens felgroene lichtgevende schijt
Oud 29-06-2005, 22:30
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-06-2005 @ 23:27 :
hehehe krijg je ineens felgroene lichtgevende schijt
Whahha glow in the dark

Regels voor berichten